2026-01-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoWayJose123
Det är väl i för sig ett effektivt sätt att tjäna pengar på. Antar att hon var frånvarande så länge från arbetsmarknaden att det blev svårt.
Ja jag hoppas inte att det är något hon gör för småsummor i alla fall. Hon höll på att utbilda sig till undersköterska men det gick uppenbarligen inte bra. Det är svårt att tänka sig att hon väljer det här om det fanns andra alternativ. Jag hoppas inte det i alla fall. Om hon var ensam vore det en sak, men hon har så många barn som blir påverkade.
Citera
2026-01-09, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja jag hoppas inte att det är något hon gör för småsummor i alla fall. Hon höll på att utbilda sig till undersköterska men det gick uppenbarligen inte bra. Det är svårt att tänka sig att hon väljer det här om det fanns andra alternativ. Jag hoppas inte det i alla fall. Om hon var ensam vore det en sak, men hon har så många barn som blir påverkade.
Det är väl det med så många barn blir man väldigt trött och sliten. Ständig vab upp till en viss ålder. Det blir svårt att både plugga och jobba. På det sättet kan jag förstå henne. Men hon kan ha satsat mer på sin YouTube-kanal, som i stort sett är helt obefintlig
Citera
2026-01-10, 20:39
Medlem
Jag tror att hon på något vis är apatisk.

Hon var aldrig särskilt "engagerad" som mamma. Hon orkade inte ens potträna ungarna utan de gick i blöjor upp i skolåldern, för sånt "orkade hon inte slösa energi på"(Men jordens energi, med bidrag till sopberget kunde hon slösa på.).

Hennes blogg handlade mest om tjat om sin viktiga EGENTID som aldrig innefattade barnen.

När hon skulle göra något roligt med barnen, så innebar det typ alltid att hon eller någon annan bakade, så kunde de fika, eller så köptes det godis. Men när hon fick kritik för det började hon visa upp melon till frukost.

Pappan verkade ju mer engagerad och visades ofta upp lekande med barnen och göra grejer med dem, att de fick vara med när han fixade. Men sen bara försvann han.

Hon började läsa till undersköterska, tog en plats på utbildningen, fast hon VISSTE att hon inte hade CSN kvar. Kanske trodde hon att som tv-stjärna borde hon ha fått fortsätta med någon sorts bidrag?

Någon annan gång bad hon folk att skänka pengar till henne, till en ny bil, men köpte tydligen en charterresa för pengarna istället. Som hon åkte på, utan barnen.

Sen var det något krångel med att hon lät tatuera sig, mot att vara modell på någon tatueringsmässa, men blev sjuk lagom till den. Varpå tatueraren ville ha betalt och det tyckte inte Mirka att var rimligt.

Sen blev det nog Only Fans, då hon glad i hågen gick ut i media och sade att det var högst oskyldiga bilder. Men sen läckte porrvideona ut och då blev hon arg på dem som läckte, för det var dumt av dem att utsätta hennes barn för det. Men sen har hon tydligen fortsatt att lägga ut porr på nätet.

Ja, stackars alla hennes barn, tycker jag. Det måste vara en mardröm! Samt en RISK, med snuskiga gubbar som säkert försöker sig på hennes döttrar och säger "Men du är väl som din mamma?".

Uch och hemskt så det kan bli.

Men jag har funderat på om hon var apatisk och som en nickedocka redan i början av tv-serien, att hon alltid varit det av okänd anledning, men sen ibland fattat mod att vara rebell, som med charterresa istället för bil, men ändå blivit uppsnappad av utnyttjare och då bara funnit sig i det. Väck i skallen på något sorgligt vis. Typ kanske försökt leta efter NÅGOT att vara intresserad av, insett att hon är ingen för hon är inte intresserad av något(depression? Men hur länge kan en sådan vara?) och sen kommit på att om hon föder en massa barn stup i kvarten, så kan hon gömma sig bakom det...Men sen efter barn nummer tretton så kunde det inte bli fler barn, så kom skilsmässan och sen har hon bara tuffat på och hakat på folk som vill involvera henne. Samt aldrig egentligen känt något för sina barn, för de var ju bara en fasad, för hennes "ingentingande",
Citera
2026-01-10, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tror att hon på något vis är apatisk.

Men jag har funderat på om hon var apatisk och som en nickedocka redan i början av tv-serien, att hon alltid varit det av okänd anledning

Kan det ha att göra med att hon har 13 barn tror du?
Citera
2026-01-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kan det ha att göra med att hon har 13 barn tror du?
Jag vet inte. Vad tror du själv?
Citera
2026-01-10, 21:37
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Vad tror du själv?

Eftersom vanligt folk blir självmordsbenägna med bara 2 barn skulle jag starkt tro det ja.

En och annan förlossningsdepression kan säkert också ha bidragit.
Citera
2026-01-10, 21:59
Medlem
Citat:
Eftersom vanligt folk blir självmordsbenägna med bara 2 barn skulle jag starkt tro det ja.

Men varför fortsätter man att producera barn då?
Citera
2026-01-10, 22:01
Medlem
Citat:
Men varför fortsätter man att producera barn då?

Bra fråga. Det får du fråga Mirka om. Har inte sett programmet kanske svaret sägs där.
Citera
2026-01-10, 22:02
Medlem
Citat:

Jag tänker att om man inte känner igen sitt eget barn(förlossningsdepression) kan man då blir så störd att man ändå går med på att avla fram tolv till.. Men jag, kanske...
Citera
2026-01-10, 22:03
Medlem
Citat:
Bra fråga. Det får du fråga Mirka om. Har inte sett programmet kanske svaret sägs där.

Hur kommer det sig då att du skriver här inne, glott på hennes porr?
Citera
2026-01-10, 22:07
Medlem
Citat:
Jag tänker att om man inte känner igen sitt eget barn(förlossningsdepression) kan man då blir så störd att man ändå går med på att avla fram tolv till.. Men jag, kanske...

Finns det förlossningseufori tro? Kan det ha använts som självmedicinering?

Vissa gillar uppmärksamheten ett nytt barn ger, kan det ha missbrukats? Hoarding?
Citera
2026-01-10, 22:11
Medlem
Att hon har barn och håller på med porr är ingen bra ide.

Hur tänker hon.

Barnen tappar förtroendet för henne och skäms för henne , barnen blir mer tillbakadragna eftersom mamman inte valt det vettiga. Jag tror att många av hennes barn kommer undvika henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in