Citat:
Ursprungligen postat av
Upplyften
Jag är bara förvånat att det finns en massa förhärdade och cyniska FB:ister som inte ser något problem alls med det här.
Det var rätt det som skedde , hon var tydligen enbart en lebba som till på köpet var vänsteraktivist och förtjänade att bli mördat Då är det ingen skada skett. Till skillnad när ni skriker som brunstiga galtar när era homies stormar random demos och någon av dem blir knäppt.
Känner ni er väldig maskulina då ?

Jag vet inte när jag skrivit något av detta, mig veterligen har jag nog aldrig gjort det. Du får gärna citera!
Det handlar inte om att vara förhärdad eller cynisk, utan om "naturlagen" att alla reaktioner får en motreaktion. Det förstod man redan från början när woke-vansinnet växte att det inte skulle hålla för evigt, att pendeln skulle svänga tillbaka, och det gör den nu. Åtminstone delvis.
Det verkar inte längre vara möjligt att, utifrån egna känslor och förvirrade politiska teorier, ignorera lagar, regler och statliga tjänstemän på det vis vi blivit vana vid att se de senaste 20 åren, i eskalerande takt. Det ser jag inget fel med. Den vänsterliberala woke-världen bygger på principer alla sunda människor lärt sig inte fungerar redan för 50 år sedan.