Citat:
Ursprungligen postat av
cosmic_dancer
Börjar bli gamnal och det är lättare att lägga på sig, vilket nu visat sig tydligt. Kläderna passar inte, är trött och kondisen är obefintlig.
Jag är inte den som går på gym, har testat men det är verkligen inte min grej. Så jag tänkte träna hemna och ta promenader som motionsform. Har ni bra tips på bra hemmaträningar och lätta redskap att inhandla som inte tar någon större plats. Kosten blir mindre portioner, mer grönsaker och protein. Tänkte börja med en vlcd kur och sen varva ersättning med kost. Har inga problem att äta bra och nyttigt, mitt stora problem är godis och snacks. Hur blir jag kvitt suget?
Längd - 163 cm
Vikt - 74 kg
Målvikt - 55-60 kg
Viktresan börjar på måndag, häng gärna med och kom med förslag och feedback på träning och kost.
Okej mannen!
Lyssna på jjujju så ska du rasa i vikt.
Ät aldrig efter klockan 18.00
Ha fasta tider du äter, t.ex. kl 10.00 och 16.00 sedan äter du inte mer. Du går och lägger dig tidigt, innan klockan 21.00. Du får dricka vatten och du ska dricka mycket vatten.
Du kommer tappa 2 kg per vecka. Men bryter du mönstret så kommer du lägga på dig allt igen.
Du äter två kokta ägg på morgonen eller gröt/knäckebröd - pålägg lite smör och rökt kalkon och nån tomatskiva.
Lunch kött, sallad och väldigt lite potatis eller ris. Undvik pasta helt tills du nått ditt mål.