2026-01-10, 20:18
Avstängd
Är det din våta dröm?

Ledsen att spräcka den men bevisbördan ligger på åklagaren som inte har ett fall😂

men dröm på du...din rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
Du tänker att han borde få nåt slags "award" för att ha det tajtaste rövhålet i fängelset han hamnar i?
Citera
2026-01-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
exakt, varför i helskotta drog han ens pistolen i första taget.
Det fanns exakt nu allvarliga brott att ta hänsyn till. Noll.
Om du är lite mer uppmärksam förstår du varför, Renees flickvän försöker hoppa in i bilen, men inser att dörren är låst, flickvännen börja skrika kör kör älskling, ICE blir medveten vad som är på väg o hända när han står framför bilen, Renee tänker ramma han.

Det är inte konstigt han drar sin pistol, sedan gör Renee exakt detta kör mot han.
Citera
2026-01-10, 20:19
Medlem
Citat:
Det har du däremot rätt i att vänstern har, desto viktigare att inte hamna i den fällan själv. Vänstern har undvikit orsaken till mordet på Kirk, och givetvis kommer de använda ICE-fallet, men farligt att använda det utan att se vad som verkligen händer.

Tvärtom, vänstern ska inte få hålla på och eskalera våldet utan konsekvenser.
De måste stoppas resolut och det skedde här. Hon kommer inte göra om detta.
Citera
2026-01-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
snattare sa jag snattare?

nä precis, knip käft då..

Men åka 200 km/h kommer polisen ta jakten.
Försök inte byta brott

Och försöker du smita tro fan de kommer åka efter dig
Det var det exemplet jag sa...
Citera
2026-01-10, 20:21
Avstängd
😂😂😂😂😂😂

en som säger sig veta om lagen i USA verkar inte veta att FBI inte kan styra domstolen eller åklagarmyndigheten , men kan däremot ta över fallet från lokala polisen.

Nu gjorde du bort dig...trött?

Nu fick jag dig schack matt...

Citat:
fbi har stoppat åklagaren...

Trump kan inte påverka utredningen ....jaha det säger du?
Citera
2026-01-10, 20:24
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16

Det är inte konstigt han drar sin pistol, sedan gör Renee exakt detta kör mot han.

Hur kör man en bil MOT en person när bilen står med hela bredsidan bortvänd från ICE-Tönten och dessutom svänger BORT till höger från alla ?????????
Citera
2026-01-10, 20:25
Avstängd
Din flickvän försökte smitta från att bli gripen , tro fan om hon hade lyckats fly så hade hon haft ett helt gäng med blåljus efter sig och de skulle inte vänta "tills hon kom hem"

Hennes brott är liiiiiiiite större brott än snatta en glass på ICA...

Citat:
Det var det exemplet jag sa...
Citera
2026-01-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Hur kör man en bil MOT en person när bilen står med hela bredsidan bortvänd från ICE-Tönten och dessutom svänger BORT till höger från alla ?????????

Hon styrde emot honom och körde på honom
https://www.youtube.com/watch?v=WcE-0zWM_50
Citera
2026-01-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Tvärtom, vänstern ska inte få hålla på och eskalera våldet utan konsekvenser.
De måste stoppas resolut och det skedde här. Hon kommer inte göra om detta.

Jag håller med om att vänsterns våld måste stoppas. Tyvärr kan det här fallet i sin idioti kanske påminna om militären Ashli Babbitt när hon "stormade" Capitolium och sköts ihjäl vilket i efterhand kallades rätt eftersom hon visade sig en fällkniv i byxfickan: https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Ashli_Babbitt
Senast redigerad av Lamento 2026-01-10 kl. 20:32.
Citera
2026-01-10, 20:30
Avstängd
Det du innerst inne vill säga är att åklagaren inte har ett case och det retar gallfebern ur dig att ICE-man kommer inte ens se en domare

Då FBI kan inte "stoppa" en åklagarmyndighet eller domstol... ganska brottsligt vettu att göra så. FBI kan bara ta över fall från lokala polisen

Jag fick dig... nu gjorde du bort dig 😂

USA är inte Irak vettu

Citat:
fbi har stoppat åklagaren...

Trump kan inte påverka utredningen ....jaha det säger du?
Citera
2026-01-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Är det din våta dröm?

Ledsen att spräcka den men bevisbördan ligger på åklagaren som inte har ett fall😂

men dröm på du...din rätt

Det är inte nån våt dröm för mig, utan helt kall slutledning. Sen putar han ju med stjärten hela tiden under sitt "ingripande", kanske var därför jag gjorde den associationen.
Citera
2026-01-10, 20:37
Avstängd
Du har ett öga för detaljer (ICE-mans stjärt)..
Men vem är jag att döma....

Din slutledning är under all kritik dock

USA har en starkare nödvärn/putativt nödvärn än Sverige

Inte en chans att åklagaren kommer ta upp fallet som du märker inte ens ett förhör...han är inte gripen . Skriva en rapport ja men inget åtal.

Hur ska åklagaren bevisa att han inte kände sig hotad. En polis 99% möter personer som lyder polisen och försöker inte fly....

Citat:
Det är inte nån våt dröm för mig, utan helt kall slutledning. Sen putar han ju med stjärten hela tiden under sitt "ingripande", kanske var därför jag gjorde den associationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in