2026-01-10, 19:54
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det var den inställningen som troligen ledde till hennes död.

Hon struntade i demokratin utan ville likt Hitler och Stalin bestämma själv.

Nu lyckades hon förstöra alla sina barns liv innan hon dog. Bra jobbat.

Givetvis så har samhället rätt att försvara sig mot våldsbejakande extremister och andra anti-demokrater.
"Häng det förbannade svinet", ska Hitler ha sagt.
Citera
2026-01-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Baserat på den enorma hastighet hon hade = 0.

Drive baby drive som hon skrek!
Citera
2026-01-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Läs det finstilta i deras sida
De kan gripa tillfälligt i vissa omständigheter och en av de är just om du hindrar de från att utföra sin tjänsteutövning

Absolut, men nu ser vi att bilar åkte förbi. Det går inte att säga att det var ren obstruktion.
Citera
2026-01-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
I demokratiska stater och städer vägrar polisen att bistå ICE på order av guvernörer och borgmästare. Fler förslag?

Då får de väl ta in federal polis bara. Det får helt enkelt kosta mer.
Citera
2026-01-10, 19:57
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jag kallar inte alla användare på forumet som inte håller med dig för incel, jag kallar alla er incels för incels.

Exempel från dig:

En gång i tiden gick jag först in och kollade potentiella incels posthistorik, men nuförtiden gör jag det bara om det efterfrågas, som i detta fallet. Det blev liksom för mycket jobb när man ändå hade 100% rätt hela tiden.

Lite magstarkt att gnälla när du påstår dig tala för "vi" och skriver att jag inte har "alla hästar hemma"...

Till och med snöflingan Ross ICE-agent har ju visat sig vara en patetisk incel-tönt, precis som väntat. En rasist, proud-boys anhängare som inte kunde får sig en vit kvinna

Du kallar alltså en gift man incel? Du vet inte vad incel betyder va? Hans fru är ju betydligt mycket mer attraktiv än de flesta vita kvinnorna i USA som dessutom är överviktiga.

Skulle vita kvinnor vara bättre än andra kvinnor menar du? Rasistfjant.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jag kallar inte alla användare på forumet som inte håller med dig för incel, jag kallar alla er incels för incels.

Till och med snöflingan Ross ICE-agent har ju visat sig vara en patetisk incel-tönt, precis som väntat. En rasist, proud-boys anhängare som inte kunde får sig en vit kvinna

Kul att du inte själv inser att du är en rasist.
Citera
Avstängd
Hon stod på tvären

Får vi parkera på tvären? svar nej, speciellt inte om blåljus blinkar och ger vederbörande order

Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Absolut, men nu ser vi att bilar åkte förbi. Det går inte att säga att det var ren obstruktion.
Citera
2026-01-10, 19:58
Medlem
Citat:
Och de säger inget hur polisen får stå annars hade han åkt ditt nu😂
Ge mig paragrafen tack

Du förstår inte riktigt det amerikanska rättssystemet märker jag.
Har SC dömt på ett visst så använd deras dom som styrande i avgörande, så det är bara för dig att läsa själv.
Citera
2026-01-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
https://www.reddit.com/r/Sverige/comments/1q8wzno/new_york_timesvideoanalys_ingen_p%C3%A5k%C3%B6rnin g/

Här ser man tydligt från flera vinklar att han aldrig är nära att träffas av bilen.

Ja, vi kan gå direkt till NY Times och se den ännu bättre:

https://www.nytimes.com/video/us/100000010631041/minneapolis-ice-shooting-video.html

Ja, saken är klar nu. ICE-dåren ser ut att bli påkörd i en video från en vinkel för att han i själva verket böjer sig fram för att pricka henne bättre.

Att Trump och Vance låter munnen gå efter att ha sett en video får dem att framstå som totala idioter.
Citera
2026-01-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Drive baby drive som hon skrek!

Ja? Kör är verkligen fruktansvärt våldsamt. och hon styrde också bort från agenten.
ingen hade dött.
Citera
2026-01-10, 20:00
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Han visste att hon försökte svänga. Han hade redan handen på pistolen, om han trodde att han skulle dö så hade hans första reaktion varit att komma undan, inte att dra pistolen och avrätta henne från sidan.

Du kan omöjligen bevisa eller veta vad han "visste". Du tittar på några videos och plötsligt vet du vad han såg och visste.

Sitter han i rätten och säger att han inte såg var hon svängde ratten så blir det vad som gäller.
Citera
2026-01-10, 20:01
Medlem
Citat:
Skitsnack

Även om det är Ulf Kristersson eller Maggan som flyr fältet kommer de ta jakten då de kommer vilja se om han/hon är påverkad eller inte...Så att de inte hann / hinner nyktra till sig om så är fallet

Så att tro polisen inte tar upp jakten om du åker ifrån även de vet vem du är eller inte är bara ren skitsnack från dig och de åker 200 km/h ibland ja...

Vilken jävla värld lever du i? Shangri-La?

Så de jagar ikapp en identifierad snattare för att se om han är påverkad.
Jisses. Du är verkligen korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in