2026-01-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
exakt, varför i helskotta drog han ens pistolen i första taget.
Det fanns exakt nu allvarliga brott att ta hänsyn till. Noll.

New Tork Post:
Drive, bay, drive, drive!

Renee Good's wife taunted ICE agent, then yelled at her to flee before shooting

https://x.com/nypost/status/2009991776463966306
Citera
2026-01-10, 19:47
Avstängd
HD Sverige är inte HD USA sötnos

Citat:
HD har slagit fast att om en polis satt sig i situationen så kan man inte i efterhand påstå att det var fara för livet.
Citera
2026-01-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
ja varför jagar våra poliser bilar även de har tagit deras regnr

är du dum i huvudet på riktigt?

ofta för att de inte har identifierat föraren OCH det är ett allvarligt brott.
Är det ett simpelt brott, de vet vem föraren är så nej då jagar de inte efter med blåljus.

Är du verkligen så korkad att du tror att de drar genom stan i 200 knyck för att hinna fatt en identifierad felparkerare?
Citera
2026-01-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
New Tork Post:
Drive, bay, drive, drive!

Renee Good's wife taunted ICE agent, then yelled at her to flee before shooting

https://x.com/nypost/status/2009991776463966306

LOL. Var det ett allvarligt brott?
Citera
2026-01-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Moget att kalla alla användare på forumet som inte håller med dig för incel i precis varenda jävla värdelösa inlägg du har gjort. Lite magstarkt för en ful beta male som kvinnor inte ens tittar på.
Jag kallar inte alla användare på forumet som inte håller med dig för incel, jag kallar alla er incels för incels.

Exempel från dig:

Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Såg trailern nyss. Den kommer gå på TV4. Vem är kvinnan och hur många muslimer kommer hon kyssa och knulla med?

En gång i tiden gick jag först in och kollade potentiella incels posthistorik, men nuförtiden gör jag det bara om det efterfrågas, som i detta fallet. Det blev liksom för mycket jobb när man ändå hade 100% rätt hela tiden.

Lite magstarkt att gnälla när du påstår dig tala för "vi" och skriver att jag inte har "alla hästar hemma"...

Till och med snöflingan Ross ICE-agent har ju visat sig vara en patetisk incel-tönt, precis som väntat. En rasist, proud-boys anhängare som inte kunde får sig en vit kvinna
Citera
2026-01-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
HD Sverige är inte HD USA sötnos
Supreme Court översatt.
Jag trodde du inte kunde engelska.
Citera
2026-01-10, 19:50
Medlem
Citat:
LOL. Var det ett allvarligt brott?

Ja, ingen vet hur många hon skulle ha kört ihjäl om hon inte hade stoppats.
Good job ICE!
Citera
2026-01-10, 19:52
Avstängd
Skitsnack

Även om det är Ulf Kristersson eller Maggan som flyr fältet kommer de ta jakten då de kommer vilja se om han/hon är påverkad eller inte...Så att de inte hann / hinner nyktra till sig om så är fallet

Så att tro polisen inte tar upp jakten om du åker ifrån även de vet vem du är eller inte är bara ren skitsnack från dig och de åker 200 km/h ibland ja...

Vilken jävla värld lever du i? Shangri-La?

Citat:
ofta för att de inte har identifierat föraren OCH det är ett allvarligt brott.
Är det ett simpelt brott, de vet vem föraren är så nej då jagar de inte efter med blåljus.

Är du verkligen så korkad att du tror att de drar genom stan i 200 knyck för att hinna fatt en identifierad felparkerare?
Senast redigerad av David1982 2026-01-10 kl. 19:56.
Citera
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Nära är det ju iofs.

Det beror på vad man menar. Hans fötter är iaf 30-40 cm på sidan om bilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ling.Xiaoyu
Titta på videon igen. Att man ser rattrörelsen åt höger (som tar ca 0.2 s) i mobilfilmen är inte ett bevis för att agentens ögon samt hjärna uppfattar att hon är på väg mot höger istället för rakt på honom. Det är ett "vanligt" gripande som övergår till kaos bokstavligen blixtsnabbt där du efterfrågar övermänskligt omdöme. Tycka vad man vill om agenter, poliser, militärer m.m men det är människor och inte robotar (än så länge).

Sekvensen tar liksom inte en halv minut som många vill framställa det som, där agenten står fem meter åt sidan och sätter först ett skott iskallt i huvudet och sedan sakta siktar för att sätta resterande två för att sedan demonstrativt blåsa över mynningen som Dirty Harry.

Han visste att hon försökte svänga. Han hade redan handen på pistolen, om han trodde att han skulle dö så hade hans första reaktion varit att komma undan, inte att dra pistolen och avrätta henne från sidan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vet inte om du och andra förstår men federala agenter har mer och fler befogenheter än lokal polis. Det ligger i namnet federal. Inte local.
Då får väl federal polis vara där, eller federal polis leda lokal polis. Det finns en anledning man har olika "byråer", fokusområden.
Citera
2026-01-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Ja, ingen vet hur många hon skulle ha kört ihjäl om hon inte hade stoppats.
Good job ICE!
Baserat på den enorma hastighet hon hade = 0.
Citera
2026-01-10, 19:53
Avstängd
Och de säger inget hur polisen får stå annars hade han åkt ditt nu😂
Ge mig paragrafen tack

Citat:
Supreme Court översatt.
Jag trodde du inte kunde engelska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera