2026-01-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Han har krigat i Irak så han har nog gjort sånt här alldeles för många gånger. När han säger "Fucking bitch" låter han också helt lugn, då har han precis skjutit en kvinna i huvudet på någon meters avstånd. Riktigt störd.

Det finns ingen möjlighet att visa vem som sa Fucking bitch, men visst var hon en. fucking bitch, det är helt klart.
Citera
2026-01-10, 18:54
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Ok nej som svar på gillar inte terrorister, och han agerade i självförsvar till dåren på Nya Zeeland, är det så ditt svar ska tolkas?
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Nej. Han agerade i självförsvar.
Citera
2026-01-10, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Han agerar i nödvärn.

Ilska är en helt annan känsla än likgiltighet. Helt rätt att bli arg över att hon skapat den farliga situationen, helt i onödan.

men lilla vännen, det var han som skapade den farliga situationen genom att ställa sig framför bilen.

Förstår - instruktionerna polisen har är att ställ dig INTE framför en bil som är på.
Har man satt sig själv i den situationen så faller självförsvarsmomentet, för polismannen har satt sig själv i skiten.

tänk så enkelt det är. Han gjorde fel.
Nu kan vi gå vidare, med att bedöma vilket straff han ska ha.
Citera
2026-01-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Nej. Han agerade i självförsvar.

Ett eget skapat självförsvar är inte ett självförsvar.

Ställer man sig framför en bil som är på så får man i klartext skylla sig själv.
Givetvis.
Citera
2026-01-10, 19:00
Avstängd
Vi förespråkar eget ansvar

Jag förtjänar nog inte enl Hippie koden att dö säg ... om jag vill klappa en flodhästunge när mamma flodhäst tittar på i Zambezifloden

Enl Era tankegångar, så ska mamma flodhäst anta att jag bara gosar lite med ungen

Frågar du däremot mig med konservativa värderingar och ingen vilde... så ja så förtjänar man att dö... om han stör naturen och reta upp mamman som har som uppgift att försvara det lilla livet

Ni kräver noll från terroristen men ICE ska svara... nä nä... icke sa Nicke...

Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Håller med. Helt otroligt att svenskar sitter och förespråkar dödligt polisvåld. Våta drömmar.
Citera
2026-01-10, 19:01
Avstängd
Säg det till åklagaren som inte kommer ta upp fallet😂

Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Ett eget skapat självförsvar är inte ett självförsvar.

Ställer man sig framför en bil som är på så får man i klartext skylla sig själv.
Givetvis.
Citera
2026-01-10, 19:03
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ling.Xiaoyu
Det går definitivt att hävda att han agerade i nödvärn. Vad han borde gjort är en sak, men förloppet tar knappt två sekunder. Det är lätt att sitta här i säkerhet och dra slutsatser, hur man själv agerat i samma situation är en annan sak.

Jag är varken häxmästare eller klärvoajant så jag tänker inte tvärsäkert säga att han såg hennes rattrörelser eller att han var en fullblodspsykopat som skapade förutsättningar medvetet för att mörda någon. Jag vet heller inte om RNG ville köra på honom eller bara därifrån, vi har inte tillgång till de inblandades innersta tankar eller exakta synfält i situationen.

Det är nog lämpligast att tro det bästa om båda, att det var två personer med enligt dem själva rätta intentioner som sedan hamnade i en tråkig situation som gick åt helvete.

"Judge not, lest ye be judged" (Matthew 7:1)

På hans video ser man tydligt att hennes händer lägger om ratten, det går inte att missa om man står framför bilen. Han hade dessutom redan handen på pistolen. Han hade kunnat hoppa åt sidan men valde att dra vapnet och avrätta personen från sidan. Allting talar för att han inte agerade i nödvärn och dom fysiska bevisen visar tydligt att hon svängde åt höger. Ni ignorerar liksom grundläggande saker som att om däcken är vridna åt höger så svänger bilen åt höger.

Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Säg det till åklagaren som inte kommer ta upp fallet😂

Är det inte lite tragiskt och patetiskt att sitta och fira någons död?
Citera
2026-01-10, 19:05
Avstängd
Ska man lägga om ratten när ICE säger "kliv ut ur bilen"

Nä case closed...

Hon är död och Jonathan kommer belönas av POTUS för sitt mod

Stör inte ICE punkt ... så går riskskalan ner avsevärt ... enkelt eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
På hans video ser man tydligt att hennes händer lägger om ratten, det går inte att missa om man står framför bilen. Han hade dessutom redan handen på pistolen. Han hade kunnat hoppa åt sidan men valde att dra vapnet och avrätta personen från sidan. Allting talar för att han inte agerade i nödvärn och dom fysiska bevisen visar tydligt att hon svängde åt höger. Ni ignorerar liksom grundläggande saker som att om däcken är vridna åt höger så svänger bilen åt höger.

Är det inte lite tragiskt och patetiskt att sitta och fira någons död?
Senast redigerad av David1982 2026-01-10 kl. 19:08.
Citera
2026-01-10, 19:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ni kräver noll från terroristen men ICE ska svara... nä nä... icke sa Nicke...
Två kvinnor som retas lite är vad jag ser. Varför kallar du henne terrorist? För att Trump säger det?
Citera
2026-01-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ska man lägga om ratten när ICE säger "kliv ut ur bilen"

Nä case closed...

Hon är död och Jonathan kommer belönas av POTUS för sitt mod
ja varför inte?

Med vilken rätt hade de att kräva det?

ice begår övergrepp hela tiden, verkar sakna muskulär förmåga gripa någon på ett vettigt sätt.
De hoppar på folk som om de är 5 år gamla och har grupp-bråk.
Citera
2026-01-10, 19:09
Medlem
Sobrilbils avatar
Hur gick det med den andra kvinnan?
Citera
2026-01-10, 19:11
Avstängd
Nä för hon startade bilen och försökte åka full fart från platsen och därmed riskera livet på de små liven som bor där...

Tack Gud att hon bekämpades så snabbt, så en farlig polisjakt inte var nödvändigt samt vovven i bilen klarade sig 🥺

Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Två kvinnor som retas lite är vad jag ser. Varför kallar du henne terrorist? För att Trump säger det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in