2026-01-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Jo B har själv sagt det på Snap om du följer henne där. Resan blev bara framflyttad till imorgon.
På hennes senaste snapchat skrev hon: Godmorgon. Jag tror jag blev lite matförgiftad igår. Var på toa till 03 i natt. Så vaknade nyss. Men det var mysigt igår iallafall haha. Mamma & Chrille var här för mysmiddag.
Inte ett ord om någon Thailandsresa.
Citera
2026-01-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
På hennes senaste snapchat skrev hon: Godmorgon. Jag tror jag blev lite matförgiftad igår. Var på toa till 03 i natt. Så vaknade nyss. Men det var mysigt igår iallafall haha. Mamma & Chrille var här för mysmiddag.
Inte ett ord om någon Thailandsresa.

Det var inte i morse så du har väl missat det.
Citera
2026-01-09, 13:21
Medlem
Citat:
Det var inte i morse så du har väl missat det.
Vad har jag missat? Hon är inte på väg att åka till Thailand. Det har du hittat på.
Citera
2026-01-09, 22:25
Medlem
Citat:
Vad har jag missat? Hon är inte på väg att åka till Thailand. Det har du hittat på.

Hon är på väg i detta nu. Du har noll koll hör jag.
Citera
2026-01-09, 22:48
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Häromdagen var hon hos frissan och fixade håret inför "summer vacay".
Varför känns Thailand så fel? Är hon på väg nån annanstans menar du?
Citera
2026-01-10, 00:05
Medlem
Hon skulle behöva en ofrivillig fuck i anus. Det tror jag hon skulle uppskatta på sitt Insta. Längre än så kommer hon nog inte.
Citera
2026-01-10, 00:08
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Jo hon är på väg/eller är framme nu?
Ska vara borta 2 veckor.
Citera
2026-01-10, 06:27
Medlem
Fantens avatar
Så Thailand med en handtatuerad cryptobro? Keeping it classy fo sho.
Citera
2026-01-10, 12:52
Medlem
Nu är B i Phuket med bl a Saba (hennes assistent). Jobb och nöje ska kombineras. Många med på resan enligt B och de åkte privat jet från Bangkok till Phuket.
Citera
2026-01-10, 14:22
Medlem
Citat:
Nu är B i Phuket med bl a Saba (hennes assistent). Jobb och nöje ska kombineras. Många med på resan enligt B och de åkte privat jet från Bangkok till Phuket.

Bianca trenger ekte venner. Hun byr på dyre reiser på første klasse, men jeg tviler sterkt på at noen av disse som er med, er hennes ekte venner. Viker som at hun kjøper seg venner, ved å by de på dyre ting, og de takker selvsagt ja. Trist å se på!
Citera
2026-01-10, 21:34
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bianca trenger ekte venner. Hun byr på dyre reiser på første klasse, men jeg tviler sterkt på at noen av disse som er med, er hennes ekte venner. Viker som at hun kjøper seg venner, ved å by de på dyre ting, og de takker selvsagt ja. Trist å se på!

Ja det är sorgligt att se.
Tror att det är svårt för henne att skaffa vänner på riktigt och hon vet ju inte om de utnyttjar henne för att själva bli kända.
Citera
2026-01-11, 11:31
Medlem
Biancas stalker har skapat en GoFundMe för sig själv. Han menar att han är oskyldig till allt.

https://www.gofundme.com/f/fpfmz-donate
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in