Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Ja, där har vi det. Du är störd.
ICE går efter de som minst förtjänar det och skjuter mammor i ansiktet för de är ynkryggar.
Kvinnan gjorde inget fel och ICE agenterna gjorde alla fel som finn i boken, bortsett från att avrätta henne så bumrushar man inte bilar och ställer sig framför dem.
Idiot.
Mina käre vän, du har inte gett mig ett enda argument om varför kvinnan inte gjorde fel och varför ICE agenterna inte gjorde rätt. Du har bara vart en trasig vinyl-spelare inte gett något utan bara kastar glåpord runt dig som att du är tokrasande bakom skärmen, det kanske ska vara ett wake-up call för dig att ändra strategi.
Så, vad menade du nu med "Illegal" invandrare. Menar du här att du inte tycker ICE tar illegala invandrare - eller tar ICE inte de som förtjänar det utan enbart "low hanging fruit", men tar ICE någon gång gängkriminella och bra folket någon gång eller gör dom enbart en massa fel?
För jag tycker jag ser massa artiklar på att ICE har tagit gängmedlemmar, våldtäktsmän och pedofiler - är dom alla falska säger du?
Eller vad är nu sant enligt dig? Nu har du ett tillfälle att skriva ihop ett bra inlägg med vettiga argument där du lägger upp ditt perspektiv och världsbild. Är det jag har sett bara falskt? Varför är det du säger rätt och korrket?
Utveckla.