2026-01-09, 23:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han kommer aldrig lämna henne bakom sig, utan alltid hålla kontakt - och därför kommer han inte heller kunna gömma sig - även om han vill.
Så är det, kärleken till sina barn är för stark.

Blir att brösta en kaffevolta sen får vi se vad han hittar på.
Citera
2026-01-09, 23:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Jag tror bara han har skulder. Han har nog inte varit så smart eller ens haft så mycket pengar att han har kunnat gömma undan.

Han har hela tiden bara velat visa att han har mycket, mycket mer pengar än han egentligen har och han har säkert satt sprätt på vartenda öre bara för att kunna visa upp så mycket som möjligt på social medier och maxa det.

Han äger ju inte ens en bostad, vad jag förstår har de en hyresrätt i Norrköping, inte särskilt lyxigt. Då är man inte så rik eller smart. Vad kostar en lägenhet i Norrköping, det kan ju inte vara så mycket, men inte ens det har de haft råd med, på TVÅ personer!

Han är en bluff och har bränt alla pengar på resor, sprit, restauranger, fakeklockor och märkeskläder. Inga investeringar. Inget av värde som går att sälja nu. Looser.
Svårt att äga bostad med kronkalle. Men jag tror han har undanstoppat åtminstone ett par mill.
Citera
2026-01-09, 23:28
Medlem
Citat:
Nej, några sådana beslut finns inte.
Det är måndag som gäller
Han har dragit förut. Inga uppdateringar med Nocco och restaurang. Hans behov av att synas betyder på något har hänt.
Citera
2026-01-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Svårt att äga bostad med kronkalle. Men jag tror han har undanstoppat åtminstone ett par mill.

Vad / var ska dom inkommit ? Eko har ju kunnat följa alla intäkter och sett alla överenskommelser han haft där finns inga miljoner kvar .

Så kanske i fantasin
Citera
2026-01-09, 23:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Vad / var ska dom inkommit ? Eko har ju kunnat följa alla intäkter och sett alla överenskommelser han haft där finns inga miljoner kvar .

Så kanske i fantasin
Haha! Du är bra naiv du.

Nej eko har inte möjlighet att kolla transaktioner mellan målisar och div skumrask banker utanför EU.
Citera
2026-01-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Haha! Du är bra naiv du.

Nej eko har inte möjlighet att kolla transaktioner mellan målisar och div skumrask banker utanför EU.

Men idioten hade ju allt dokumenterat på knackig engelska där det stod ersättningsnivå och hur det skulle betalas….. kanske han kan lyckats fått nåt hos knarkarpolaren luggen några hundringar max kanske 1
Citera
2026-01-09, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Efter att endast ett avsnitt sänts.

Det kallar du för bra.

Jag tycker det var ett bra avsnitt ja, som dom sa det hade väl varit värre om Jocke begått ekobrott eller mord tex.
Citera
2026-01-09, 23:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag funderar på om åklagaren kan anhålla radarparet pga nytillkomna brott, dvs inte det som redan dömds ut?
OM jag vore åklagare så skulle jag iaf köra på det enbart för att få koll på att Chrippa verkligen dyker upp på måndagens förhandling. Linnea fortsätter även hon med sin brottsliga bana och har saker liggandes som inte dömts av ännu, och med den totala arrogans hon uppvisat inför hela rättsväsendet så skulle även hon få känna på hur det känns att vara frihetsberövad.
Citera
2026-01-09, 23:59
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backa70
Han har dragit förut. Inga uppdateringar med Nocco och restaurang. Hans behov av att synas betyder på något har hänt.
Han kan mycket väl ha blivit anhållen idag trots att häktesförhandlingen är på måndag.
Han uppfyller flera kriterier för att så kan vara fallet.
Citera
2026-01-10, 00:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Nej, några sådana beslut finns inte.
Det är måndag som gäller

Ledsen vännen men du har faktiskt ingen som helst insikt i hur åklagaren tänker/gör.
Åklagaren kan lika gärna begärt att anhålla Chrippa pga nya brott/fortsatt brottslighet. Det är inget som skrivs ut vare sig i offentliga beslut eller i tidningarna.
Citera
2026-01-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Han kan mycket väl ha blivit anhållen idag trots att häktesförhandlingen är på måndag.
Han uppfyller flera kriterier för att så kan vara fallet.
Tror det med, det är tyst som i graven men fråga Micro, hon vet säkert mer än alla andra 😂
Citera
2026-01-10, 00:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ledsen vännen men du har faktiskt ingen som helst insikt i hur åklagaren tänker/gör.
Åklagaren kan lika gärna begärt att anhålla Chrippa pga nya brott/fortsatt brottslighet. Det är inget som skrivs ut vare sig i offentliga beslut eller i tidningarna.
Ledsen vännen .. men du har just visat att du har noll koll på vad som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in