2026-01-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jag antar att du tror att du vann något argument här.

Snälla kämpa i tårar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Trumpen och hans MAGA-regering sa att agenten knappt överlevde och ligger på sjukhus. Enligt Trumpen var det ett under att agenten överlevde.

Stämmer detta
Han kanske fick en ricochett, en kula som studsade mot huvudet
Citera
Medlem
XtraXs avatar
Nåt för Greta att ta tag i.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Jag kan inte fatta att mam vill bo i ett land som USA. Folk är så skjut glada, döda vem du cill och hävda terrorist murder whatever. Landet är helt våldsamt brutal. Polisen mördar någon för att de inte lyssnar på hans uppmaning. Mördar. Trodde han verkligen att bilen skulle stanna om han sköt henne i huvudet? Bilen rullar på.ännu mer våldsamma fram och kunde tvärtom faktiskt ha dödst någon oskyldig istället för att bara försöka komma bort därifrån.

Jag hoppas att ni som stödjer detta flyttar till skitlandet

Vad jag inte kan fatta är hur man inte förstått att Sverige är värre. Här ska du acceptera att bli utsatt för alla brott som nämns i lagboken och nåde dig om du försöker dig på någon form av självförsvar.

Skadestånd? Lycka till. Glöm att du någonsin ska få någon slags upprättelse.
Citera
2026-01-09, 23:33
Avstängd
Du kan göra hur många försök du vill

Högsta domstolen finns där vare sig Trump inte bryr om lagar eller ej.

Trump kan utse domare men kan inte säga hur de ska döma

Trump kan välja FBI chef men FBI lyder inte honom

Du är tamefan korkad

Tror du att Trump kan ringa FBI chefen och säga "du får inte utreda detta"

Är du helt påtänd eller ?

Federala lagarna är BYGGDA just så att presidenten INTE kan påverka dem

jävla nolla alltså
...jag gissar att du inte är minsta berest för jävlar du verkar jämföra USA med Saddam Hussein 😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av sexyclasse
Du har säkert varit på månen också. Jag gör ett nytt försök. Den som i nuläget har auktoritet över FBI bryr sig inte om lagarna. Förstår du nu? Sluta läsa paragrafer, häng med i omvärldsbevakningen och lev i verkligheten. Saker är inte längre som de har varit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Det syns och hörs när han blir träffad av bilen.

Förklara för mig vad du ser och hör mellan 00:40-00:44 i nedan video.

https://x.com/robbystarbuck/status/2009682748563481061
Ja visst, En person filmar med en kamera ( troligen mobil) när han är i höjd med bilens vänstra strålkastare så startar bilen, Den som filmar säger då ooo, ooh, ooh,, och filmaren tappar focus med kameran, eftersom Endast Bilen syns på filmen och inte personen så det inte möjligt att avgöra om bilen i dess framfart stöter mot den som filmar,,
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Jag kan inte fatta att mam vill bo i ett land som USA. Folk är så skjut glada, döda vem du cill och hävda terrorist murder whatever. Landet är helt våldsamt brutal. Polisen mördar någon för att de inte lyssnar på hans uppmaning. Mördar. Trodde han verkligen att bilen skulle stanna om han sköt henne i huvudet? Bilen rullar på.ännu mer våldsamma fram och kunde tvärtom faktiskt ha dödst någon oskyldig istället för att bara försöka komma bort därifrån.

Jag hoppas att ni som stödjer detta flyttar till skitlandet

Ja många i USA är skjutglada, mordiska och politiskt förblindade. Därför polis och ICE behövs så normala människor kan få någon form av trygghet.
Citera
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Att kvinnan blev mördad är nu.... debunked
Enligt Aftonbladet också?
Citera
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Ja visst, bilen kör mot den som håller i kameran, denna person säger oooh, ooh, och släpper eller tappar kameran då, att han blir påkörd syns INTE på filmen,

Och varför gör han det? Varför hörs det "bump" när bilen träffar honom och att kameran skakar till?

Ett annat klipp samt vinkel, vad ser du i nedan video från 00:00 till 00:005? Man ser att hann blir påkörd eftersom han blir knuffad bakåt av bilen för att sedan snabbt avvika till sidan.

https://www.facebook.com/KSTPTV/videos/breaking-the-chaotic-moment-ice-agents-shot-a-woman-in-minneapolis-on-wednesday-/1934236970828364/?mibextid=wwXIfr&rdid=TgYEEXeta9w5HBS5
Citera
2026-01-09, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Ny video från agenternas body cams är ute.

Att kvinnan blev mördad är nu.... debunked
Sorry vänsterextremister aka ANTIFA

Säg inte så, de har radat upp hundratals inlägg gråtandes här i denna tråd krigande med näbbar och klor
Citera
2026-01-09, 23:35
Medlem
BubbaZenettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
det är ngn i bakgrunden som ropar drive drive med den personen ligger nog pyrt till, vad säger maken / hustrun? US citizen former soccer? eller vad? säger nummerplaten nagot om dessa personer?

– Kör, baby, kör! säger Rebecca Good.

Sedan skjuts hennes fru Renee Nicole Good till döds.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L4n104/ice-agentens-video-fran-skjutningen-slappt
Citera
2026-01-09, 23:35
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Enligt Aftonbladet också?

Sorry, Läser inte Aftonbladet så jag vet inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto