2026-01-09, 22:12
Medlem
CoachFattys avatar
Ser fram emot dom feta vloggsen från Sälen
Citera
2026-01-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Omöjligt att säga men ett par mille kan man leva på i många år i ett u-land.

Jag tror bara han har skulder. Han har nog inte varit så smart eller ens haft så mycket pengar att han har kunnat gömma undan.

Han har hela tiden bara velat visa att han har mycket, mycket mer pengar än han egentligen har och han har säkert satt sprätt på vartenda öre bara för att kunna visa upp så mycket som möjligt på social medier och maxa det.

Han äger ju inte ens en bostad, vad jag förstår har de en hyresrätt i Norrköping, inte särskilt lyxigt. Då är man inte så rik eller smart. Vad kostar en lägenhet i Norrköping, det kan ju inte vara så mycket, men inte ens det har de haft råd med, på TVÅ personer!

Han är en bluff och har bränt alla pengar på resor, sprit, restauranger, fakeklockor och märkeskläder. Inga investeringar. Inget av värde som går att sälja nu. Looser.
Citera
2026-01-09, 22:20
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Fight fire with fire. Få den psykotiska kärringen att lämna tråden och sluta sprida sin dynga i försvar för Chrippa och Linnea.

Det kommer inte att hända i första taget. Svält ut henne då blir det lättare att hoppa över "svaren" och fortsätta läsa i tråden utan hack.

Ghosta, hoppa över, ignorera mera. Dra ut sladden.

Mods förslag långt bak i tråden - det är inte användaren som är problemet på Flashback det är att folk inte kan låta bli att svara och det är hennes största drivkraft.

OnT så fattar jag inte hur Chrippa inte har tagit bort sin hemsida? Hur tänker de där? Gillar de att strössla bevis till åklagaren överallt?

Tror ni att de lusläser allt här och låtsas skratta åt det?
Senast redigerad av Pianotangent 2026-01-09 kl. 22:23.
Citera
2026-01-09, 22:23
Medlem
vemsfels avatar
Rumphålet sa igår att hon skulle släppa vlog idag - var är den?
Citera
2026-01-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Om du baserar hur korkad man är måste man väll ändå säga att dom med just studielån är korkade? Finns tusentals sätt att tjäna pengar på idag istället för att skuldsatta sig för att gå på universitet som ändå är helt jävla värdelösa.

Men förutsatt att du är 60-talist så förväntar jag mig inte mycket mer än så, faktiskt.

Tjäna pengar kanske inte är det viktigaste här i livet. Eller tänker du som Chrippa? Jag går inte på universitetet för att tjäna pengar utan för att utbilda mig till det som intresserar mig, få ett kul och vettigt jobb på ett företag som gör något viktigt och gör skillnad, växa och utmana mig själv, umgås med smarta kollegor och kunna välja var jag vill bo och uppfostra mina barn.
Citera
2026-01-09, 22:36
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Alltså jag håller med. Hans stora behov av att synas och höras är hans stora akilleshäl.

Om jag vore i hans sits skulle jag taggat, han är ju bränd i Sverige men känns nog svårt när han har en dotter, jävligt kul att följa dock, är lite som en hollywood film.

Skulle vara en Temu-version av hollywood isf. Tycker mer det påminner av en blandning mellan "Trailer Park boys" & "Jersey Shore". 🤣
Citera
2026-01-09, 22:42
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Alltså jag håller med. Hans stora behov av att synas och höras är hans stora akilleshäl.

Om jag vore i hans sits skulle jag taggat, han är ju bränd i Sverige men känns nog svårt när han har en dotter, jävligt kul att följa dock, är lite som en hollywood film.

Hans stora idol, den fiktiva karaktären Frank Abagnale Jr. från Catch me if you can. Men i verkligheten är han ju raka motsatsen hahahaha! Kunde inte vara lättare att jaga honom då han slänger upp precis allt inför öppen ridå på grund av hans sjukliga bekräftelse behov..
Citera
2026-01-09, 22:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lurarna är förmodligen redan dumpade, gissar att dom sitter på en buss över till Norge där dom hämtar ut sina falska pass, sen blir det båt till Haag.

Därifrån tåg ner till södra Europa för att sedan ta en båt över Medelhavet, därifrån blir det enklare att flyga till UAE.

Banken är redan kontaktad och håller just nu på att växla coinsen till cash.

Får jag spåna lite gissar jag östafrika alt någon mindre ö i Oceanien.
Om de inte är i Sälen så har de nog lämnat Norge bakom sig för länge sedan.
Citera
2026-01-09, 22:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Han kommer aldrig lämna henne bakom sig, utan alltid hålla kontakt - och därför kommer han inte heller kunna gömma sig - även om han vill.
Citera
2026-01-09, 22:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
När blir häktesförhandlingen klar då?

Åklagaren verkar störa sig som fan på att Chrippa njuter av livet i sin sista stund av frihet. Vad är det för fel på det egentligen?
På måndag troligen.
Citera
2026-01-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om de inte är i Sälen så har de nog lämnat Norge bakom sig för länge sedan.

Eller så är båda idioterna redan häktade. Hoppas kan man alltid 😅. Väntar på att kappvändaren kan bekräfta. Kanske tar ett tag om han är stenad som vanligt förstås.
Citera
2026-01-09, 22:52
Medlem
Baron21s avatar
Hur länge var det tänkt att C&L skulle vara i Sälen?
Och skulle det inte komma vänner till dom dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in