2026-01-09, 21:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Trots lågbegåvningen hos dessa så hade det ändå blivit en fin grupp som i lugn och ro hade kunnat diskutera diskussionen i grupp.

Det kanske är det som är den nästa realityserien som kräftan pratar om att han är med i? 😂
Citera
2026-01-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Chrippa är för dum för att klara sig någon längre tid utomlands... snart hemma igen.
Killen försörjer sig genom porrfilmer och sociala medier. Inte så svårt att spåra oavsett var han befinner sig med tanke på hans begränsade begåvning.

Christofer är också tillräckligt dum, för att försöka fly. Det har han ju bevisat en gång redan. Christofer står ju över lagen och är oskyldig.
Senast redigerad av Urtavlan 2026-01-09 kl. 22:03.
Citera
2026-01-09, 21:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Haha, ja..var just det. Hur mycket "cash" tror du han lyckats gömma undan med sin livsstil? Pengar tar slut snabbt när man är på rymmen. Och hans möjligheter att dra in nya stålar utan att outa sig är ytterst begränsad.
Omöjligt att säga men ett par mille kan man leva på i många år i ett u-land.
Citera
2026-01-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tror vi att de kan ha valt att sticka?

Eller så badar dom i snö.... och svär över åklagaren och sina stackars advokater. Ja och Jocke såklart 😂
Citera
2026-01-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Fint språk av en pensionär. Väx upp och vårda dina ord.

Ja.. och sök hjälp innan det går för långt. Inte bra för dina suicidala tankar att låsa sig vid en looser som Chrippa. Du behöver bättre förebilder för din psykiska hälsa.
Citera
2026-01-09, 21:52
Medlem
cerns avatar
När blir häktesförhandlingen klar då?

Åklagaren verkar störa sig som fan på att Chrippa njuter av livet i sin sista stund av frihet. Vad är det för fel på det egentligen?
Citera
2026-01-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Omöjligt att säga men ett par mille kan man leva på i många år i ett u-land.

Är man normalbegåvad och inte har behov att flasha med prylar och bostad..ja..
Men Chrippa bränner snabbt upp eventuella gömda pengar på lyxhotel och annat skit. Sen tror jag inte han har lyckats gömma undan så mycket pengar. . Börjar kännas som Bonnie & Clyde..kör rakt in i kaklet sedan dö.
Senast redigerad av DinMama 2026-01-09 kl. 21:56.
Citera
2026-01-09, 21:57
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Lurarna är förmodligen redan dumpade, gissar att dom sitter på en buss över till Norge där dom hämtar ut sina falska pass, sen blir det båt till Haag.

Därifrån tåg ner till södra Europa för att sedan ta en båt över Medelhavet, därifrån blir det enklare att flyga till UAE.

Banken är redan kontaktad och håller just nu på att växla coinsen till cash.

Får jag spåna lite gissar jag östafrika alt någon mindre ö i Oceanien.

Jag är inne på samma linje, problemet med detta radarpar är att de inte klarar av att inte synas. De MÅSTE uppträda inför sin publik, annars existerar dom inte.

Så inom kort kommer någon av dom gå live eller stajla om hur otroligt smarta dom är (säkert med flyktlandets flagga bakom sig).

Förra gången de flydde så hade Chrippa fortfarande en önskan om att ha hand om sitt barn, det verkar han ha släppt nu så planen är garanterat att dra sig från Sverige tills fängelsestraffet är preskriberat.
Citera
2026-01-09, 22:01
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Men Chrippa bränner snabbt upp eventuella gömda pengar på lyxhotel och annat skit. Sen tror jag inte han har lyckats gömma undan så mycket pengar. . Börjar kännas som Bonnie & Clyde..kör rakt in i kaklet sedan dö.

De är båda besatta av att visa upp sig i sociala medier, varje bild de tar av varandra sitter de med telefonen upptryckt i nyllet. Jag har genuint svårt att se deras relation hålla utan det limmet som deras charader framför kameran verkar vara. Om de inte längre kan gå på spa, köpa nocco, göra fillers, naglar och löshår att visa upp -vad ska de då göra? Se varandra djupt i ögonen, fokusera på varandra och stänga ned sina konton? Jag tror inte Linnea skulle klara det, hon är för ung, ytlig och helt ärligt ondskefull. Chrippa om något är mest dum och tragisk på ett annat vis..
Citera
2026-01-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Äh håll käften på dig ditt jävla chipsmongo, och god fortsättning!

Ni låter alla lika korkade som Chrippa & Co.
White trash-språk. Inte mycket studielån här inte.
Citera
2026-01-09, 22:03
Medlem
Citat:
Så dum är han verkligen inte.

Har man cash är det lätt att försvinna utanför Europa där systemen inte samkör.

Vilka cash då? 😂
Citera
2026-01-09, 22:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är inne på samma linje, problemet med detta radarpar är att de inte klarar av att inte synas. De MÅSTE uppträda inför sin publik, annars existerar dom inte.

Så inom kort kommer någon av dom gå live eller stajla om hur otroligt smarta dom är (säkert med flyktlandets flagga bakom sig).

Förra gången de flydde så hade Chrippa fortfarande en önskan om att ha hand om sitt barn, det verkar han ha släppt nu så planen är garanterat att dra sig från Sverige tills fängelsestraffet är preskriberat.
Alltså jag håller med. Hans stora behov av att synas och höras är hans stora akilleshäl.

Om jag vore i hans sits skulle jag taggat, han är ju bränd i Sverige men känns nog svårt när han har en dotter, jävligt kul att följa dock, är lite som en hollywood film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in