2026-01-09, 21:18
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Sen damp nyheten ner, det är kaos nu.

Ja chrippa har nog skitpanik nu. Skulle inte förvåna mig om han ringt och skällt på sin stackars advokat halva dagen. Och såklart skylla allt på Jocke.
Citera
2026-01-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Sen damp nyheten ner, det är kaos nu.

Nästan så man skulle vilja vara en fluga på väggen 😏

Vännerna som skulle komma, lär ju få en kul helg.

Edit: Har de ens några vänner eller är det ett gäng 20 åringar från nyår..?
Citera
2026-01-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Ja chrippa har nog skitpanik nu. Skulle inte förvåna mig om han ringt och skällt på sin stackars advokat halva dagen. Och såklart skylla allt på Jocke.
Precis.
https://imgur.com/a/XelFDrd
Citera
2026-01-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Micro har Googlat och hittat nån 5-10 år gammal info som passar hennes syfte......Sist jag va i Sälen typ 5 år sen, så fanns 4g överallt. Idag säkert 5g på de flesta ställena.

Hahaha, ja. Var i Sälen förra året och det är inga problem med täckning. Men vinkärringen har antagligen inte rört sig utanför Trosa under sitt liv 🤣
Citera
2026-01-09, 21:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Men nu yrkar åklagaren för längre straff och lilla frugan hängde med oxå. Kan ju bli så hans straff ökar till 4 år oxå så nog tog han och öppnade pandoras ask genom att göra det han gör
Längre straff än han/de är dömd för ja. Men har du sett att åklagaren yrkar längre än sin ursprungliga begäran? Annars är det den som är ledande.
Citera
2026-01-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Längre straff än han/de är dömd för ja. Men har du sett att åklagaren yrkar längre än sin ursprungliga begäran? Annars är det den som är ledande.

Får hoppas att han blir häktad på måndag. Chrippa lär ju vara inne i psykos så dumt som han beter sig. Om det inte beror på sjukdom utan bara dumhet så är det ju bara tragiskt egentligen. Killen behöver hjälp. Börjar påminna om Lennart Bladh.

Och jag hoppas Micro är ett troll..annars så behöver hon också psykvård 🤣
Senast redigerad av DinMama 2026-01-09 kl. 21:30. Anledning: Tillägg
Citera
2026-01-09, 21:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Lurarna är förmodligen redan dumpade, gissar att dom sitter på en buss över till Norge där dom hämtar ut sina falska pass, sen blir det båt till Haag.

Därifrån tåg ner till södra Europa för att sedan ta en båt över Medelhavet, därifrån blir det enklare att flyga till UAE.

Banken är redan kontaktad och håller just nu på att växla coinsen till cash.

Får jag spåna lite gissar jag östafrika alt någon mindre ö i Oceanien.
Citera
2026-01-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Alltså det smartaste han kan göra egentligen om han vill leva fritt är att försöka fly till Ryssland eller liknande. Där lär han väl iof skickas till fronten men, kanske han lyckas hålla sig undan där ...

Men för att fly krävs lite resurser, tvivlar på att han har det...

I Sverige är han ju helkörd, dessutom ger undanhållning och flykt inte så mycket straff i Sverige tror jag.

Dyker han upp på förhandlingen på Måndag = Körd
Sitter han av sitt fängelsestraff och kommer ut = Körd

Killen har inte mycket att förlora på att dra...
Undanhållning och flykt är mig veterligen inte olagligt, sjukt nog. Eller jag vet med säkerhet att tex fly från fängelset inte är brottsligt i Sverie.
Citera
2026-01-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Lurarna är förmodligen redan dumpade, gissar att dom sitter på en buss över till Norge där dom hämtar ut sina falska pass, sen blir det båt till Haag.

Därifrån tåg ner till södra Europa för att sedan ta en båt över Medelhavet, därifrån blir det enklare att flyga till UAE.

Får jag spåna lite gissar jag Västafrika alt någon mindre ö i Oceanien.

Chrippa är för dum för att klara sig någon längre tid utomlands... snart hemma igen.
Killen försörjer sig genom porrfilmer och sociala medier. Inte så svårt att spåra oavsett var han befinner sig med tanke på hans begränsade begåvning.
Senast redigerad av DinMama 2026-01-09 kl. 21:35. Anledning: Tilägg
Citera
2026-01-09, 21:33
Medlem
Citat:

Får jag spåna lite gissar jag östafrika alt någon mindre ö i Oceanien.

Hade säkert varit rimligt om någon av dessa två individerna hade högre IQ än en 4 åring, så nja. Troligtvis inte.
Citera
2026-01-09, 21:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Chrippa är för dum för att klara sig någon längre tid utomlands... snart hemma igen.
Så dum är han verkligen inte.

Har man cash är det lätt att försvinna utanför Europa där systemen inte samkör.
Citera
2026-01-09, 21:40
Medlem
Citat:
Så dum är han verkligen inte.

Har man cash är det lätt att försvinna utanför Europa där systemen inte samkör.

Haha, ja..var just det. Hur mycket "cash" tror du han lyckats gömma undan med sin livsstil? Pengar tar slut snabbt när man är på rymmen. Och hans möjligheter att dra in nya stålar utan att outa sig är ytterst begränsad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in