Citat:
Ursprungligen postat av
Darchaos
Sällan man ser någon som är så totalt körd som Tjackballe är, men ändå tycker man synd om honom pga hans mentala handikapp och hjälpen som aldrig fanns.
Tänk om hans 3-manna gäng här med micromongon i spetsen kunde ha lagt all bortkastad tid här, på Chrippa istället och funnits där på riktigt!
Det hade varit någon fint och vackert.
Skulle de tre, som försvarar honom med näbbar och klor, hjälpa honom? Då skulle det ju definitivt gå åt helvete, då de resonerar likadant som Christofer.