2026-01-09, 20:38
  #107569
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Märks att du aldrig har varit sälen ditt jävla socfall. Du kan länka vad du vill, vi alla som har varit i exakt Sälen där Chrippa är vet att mobilen funkar i princip överallt.
Micro har Googlat och hittat nån 5-10 år gammal info som passar hennes syfte......Sist jag va i Sälen typ 5 år sen, så fanns 4g överallt. Idag säkert 5g på de flesta ställena.
Citera
2026-01-09, 20:40
  #107570
Medlem
nakamotos avatar
Hallå vad kostar det att få bilder på linneas rumphål? Är det någon som vet? Har ingen lust att betala $15 inträde till hennes porrsida om man sen måste fortsätta betala mer för att se rumphålet. Vet att vissa OF-brudar kör den tekniken. Ingen här som har koll eller kanske rent ut av kan dela med sig av lite bilder?

Mvh
Citera
2026-01-09, 20:42
  #107571
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Oj! Ännu en Chrippa kramare
Bryr mig absolut noll om vad du tycker

Får hoppas han njuter av helgen nu. På Måndag blir det säkerligen häktet

Vore jag han (nu skulle jag aldrig vara som han dock för jag är inte en kriminell idiot) skulle jag snabbt fara hem, dumpa åkerspöket någonstans och sen försöka få spendera tid med dottern med tanke på att han kanske sitter snart
Citera
2026-01-09, 20:42
  #107572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vore jag han (nu skulle jag aldrig vara som han dock för jag är inte en kriminell idiot) skulle jag snabbt fara hem, dumpa åkerspöket någonstans och sen försöka få spendera tid med dottern med tanke på att han kanske sitter snart

Helt korrekt!
Citera
2026-01-09, 20:43
  #107573
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vore jag han (nu skulle jag aldrig vara som han dock för jag är inte en kriminell idiot) skulle jag snabbt fara hem, dumpa åkerspöket någonstans och sen försöka få spendera tid med dottern med tanke på att han kanske sitter snart

Kanske redan på Måndag!
Citera
2026-01-09, 20:43
  #107574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag hoppas att du har rätt!!

Ja han har en så stor supportskara 😅
Såg 1 eller 2 supporters av 291 kommentarer, det blir 0,03 / 0,06 promille.
Citera
2026-01-09, 20:44
  #107575
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Hallå vad kostar det att få bilder på linneas rumphål? Är det någon som vet? Har ingen lust att betala $15 inträde till hennes porrsida om man sen måste fortsätta betala mer för att se rumphålet. Vet att vissa OF-brudar kör den tekniken. Ingen här som har koll eller kanske rent ut av kan dela med sig av lite bilder?

Mvh

Går att googla fram skiten, men du kommer snabbt ångra dig haha
Citera
2026-01-09, 20:45
  #107576
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vore jag han (nu skulle jag aldrig vara som han dock för jag är inte en kriminell idiot) skulle jag snabbt fara hem, dumpa åkerspöket någonstans och sen försöka få spendera tid med dottern med tanke på att han kanske sitter snart

Man kan tycka det, men han prioriterar psychot före dottern tyvärr.
Citera
2026-01-09, 20:50
  #107577
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Går att googla fram skiten, men du kommer snabbt ångra dig haha

HELVVETE jag fick se chrippas rövhål på köpet också fyfan varför varnade du mig inte
Citera
2026-01-09, 20:51
  #107578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Hallå vad kostar det att få bilder på linneas rumphål? Är det någon som vet? Har ingen lust att betala $15 inträde till hennes porrsida om man sen måste fortsätta betala mer för att se rumphålet. Vet att vissa OF-brudar kör den tekniken. Ingen här som har koll eller kanske rent ut av kan dela med sig av lite bilder?

Mvh

Tveksam till att de ens delar speciellt mycket där… de borde ju läckt om de faktiskt var så
Citera
2026-01-09, 20:55
  #107579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Sällan man ser någon som är så totalt körd som Tjackballe är, men ändå tycker man synd om honom pga hans mentala handikapp och hjälpen som aldrig fanns.

Tänk om hans 3-manna gäng här med micromongon i spetsen kunde ha lagt all bortkastad tid här, på Chrippa istället och funnits där på riktigt!

Det hade varit någon fint och vackert.

Skulle de tre, som försvarar honom med näbbar och klor, hjälpa honom? Då skulle det ju definitivt gå åt helvete, då de resonerar likadant som Christofer.
__________________
Senast redigerad av Urtavlan 2026-01-09 kl. 21:06.
Citera
2026-01-09, 20:58
  #107580
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Tveksam till att de ens delar speciellt mycket där… de borde ju läckt om de faktiskt var så

Jodå, det som finns att googla, där ser man det mesta *spyr*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in