2026-01-09, 19:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Ta detta sista klippet när man får se allt, personen som filmar förmår inte o sluta skrika på folket fast hon just fått se att personen är skjuten, hon fortsätter skrika på agenterna, hur sjuk är inte en sådan person, men hon vet inte om Renee dött eller inte, hon fortsätter hindra deras arbete genom att fortsätta skrika glopp ord, det är inte ett normalt beteende av en människa, det är en sjuk människa som beter sig så.
Har du svårt att processa det som skrivs?

"Nåt she did, he did intresserar mig inte i nuläget. Jag är mer intresserad av en samlad bild av bevisning men om Bondi och DOJ stänger insynen är det prekärt läge."
Citera
2026-01-09, 19:16
Medlem
analkings avatar
här ser vi hur lbtqip woke och miljögalningarna kör pa ICE agenten

källa

https://x.com/nicksortor/status/2009683575298211979
Citera
2026-01-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Nej, men bilen stannar inte bara för att hon är skjuten utan den rullar på på ett helt okontrollerat och livsfarligt sätt. En anledning så god som någon för att vara restriktiv med att skjuta mot bilar.
Och den rullar på med hög fart pga den gas hon har hunnit ge innan hon tappar foten från gasen.
Citera
2026-01-09, 19:18
Avstängd
En bra analys från mina vänster vänner 😊

Men ett problem mina kelgrisar 😊

Har ni talas om " Det är inte vad ni tror, utan vad ni kan bevisa " 🥺🥺🥺???

Han kommer gå fri även om han var en skjutglad cowboy eller ej för bevisbördan ligger på åklagaren som inte kan bevisa att ICE agenten kände sig hotad av tokflatan och var i i fara😊 "putativ nödvärn " 😊

Life sucks eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Kan det vara så att ICE-agenten har sett henne på andra platser i och med att hon var en aktivist som hatade ICE?

Han kanske förstod att hon skulle köra trots att han stod framför bilen och såg då sin chans att få städa bort lite vänsterpack?

Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Det är min uppfattning också. Hon gick i den snabbt gillrade fällan.
Citera
2026-01-09, 19:19
Medlem
Madagascars avatar
Ny film:

https://x.com/krassenstein/status/2009683715925184529

Är det skytten som filmar?

Det är en hund i bilen. Typiskt terrorister at ta med sig hunden...
Citera
2026-01-09, 19:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Har du svårt att processa det som skrivs?

"Nåt she did, he did intresserar mig inte i nuläget. Jag är mer intresserad av en samlad bild av bevisning men om Bondi och DOJ stänger insynen är det prekärt läge."

Inget konstigt alls, vi alla kan se vad som hänt, vi har från dom flesta vinklar bara på denna tråd.

Det behövs inte göras svårare än det är, FBI har allt dom behöver, finns inget annat dom kan tillägga.
Citera
2026-01-09, 19:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-tuta
Hon blev inte avrättad ditt vänstertroll. Hon blev skjuten i självförsvar.
Gå och trolla i din favorittråd.

Det var inte självförsvar, lilla maga-slödder. Det var mord.
Citera
2026-01-09, 19:21
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Det är säkert lätt att höra på ljudklipp, har läst att motorn varvade högt när hon drog iväg. Lika lätt att höra när varvandet upphör förstås.

Om denne dräpare var så rädd för sitt liv, varför klev han inte bara ur vägen? I stället tycker han det är viktigare att dra sitt vapen och skjuta än att sätta sig själv i säkerhet. Det är ju inte så att hon skulle kommit undan om han inte skjutit. Att han ser helt oberörd ut efteråt, säger väl det mesta... Han hade troligtvis bestämt sig tidigt, vad som skulle ske.
Citera
2026-01-09, 19:23
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Det var inte självförsvar, lilla maga-slödder. Det var mord.

Det var det visst, ditt vänster slödder, det finns body cam från agenten själv.
Citera
2026-01-09, 19:23
Medlem
mensverkets avatar
Ni måste kolla fler nyhetskällor! Svensk media räcker inte idag! Andra vinklar visar hur hjulen och bilen styr rakt mot agenten och snuddar vid hans kropp innan skott avlossas! Man blir mörkrädd hur naiva folk är.
Citera
2026-01-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
här ser vi hur lbtqip woke och miljögalningarna kör pa ICE agenten

källa

https://x.com/nicksortor/status/2009683575298211979
Påkörd, nödvärn. Case closed.
Citera
2026-01-09, 19:24
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jo, det har de. De har både rätt och skyldighet att ingripa mot den som försöker att hindra deras arbete, såväl amerikanska medborgare som utländska sådana.

Exakt, och det har jag försökt tala om inför döva öron.

Problemet är att många amerikaner verkar också tro att ICE inte får gripa amerikanska medborgare, vilket möjliggör att de antagligen tar högre risker. Det syns i konfrontationerna mellan aktivister och ICE-agenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in