2026-01-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Har du några bra förslag? Hur ska man kunna ta fast miljontals brottslingar från Biden-åren enligt dig?
Om Sverige använder rejält våld för att kasta ut alla araber, är du beredd att ta en kula då? Tycker du att ditt liv är ett pris du är beredd att betala?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Han är inte ens tagen ur tjänst. Vad säger det dig?
Att ingen bör lyssna på tolvåringar på reddit.
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Att förhindra att kollegan som hade båda armarna inne i bilen inte skulle släpas med, att föraren inte skulla kunna köra därifrån i hög fart och därmed riskera andras liv i det uppenbart hala väglaget, mm, mm.

Inte självförsvar alltså? Förklara annars gärna det också.
Citera
2026-01-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Du är förjävla dum du. Det är ju ett argument för att inte skjuta, 2 ton tvärstannar inte av att föraren dör. Däremot hinner han flytta sig, hastigheten är normal gånghastighet.
Och hur kommer det sig att blir fortsätter med hög fart efter att föraren blivit skjuten och rammar en bil 75 meter bort med en jäkla smäll?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Du tolkar korkat:

https://www.reddit.com/r/ProgressiveHQ/comments/1q6tu49/stop_idiots_from_calling_this_self_defense/

Du länkar till en källa som inte bevisar något. Anser du att det är ett bevis?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Här ska du få händelseförloppet förklarat för dig så du förstår vad som händer.:

"You need to watch the video frame by frame. Before she backs up the officers is not in front of her. She then backs up and puts him directly in her path. She then slams on the gas while her tires are STRAIGHT. The tires spin out due to being on ice. Her vehicle most likely has ESC which then stops the tires which you can see in the frame by frame. By then the officer having heard the engine rev up pulled his weapon in defense. Point is that she hit her gas when the tires were straight but spun out. It was after she either saw the gun or was shot that the tires then go right. At first I was not convinced that she was intentionally trying to him but after seeing the frame by frame, knowing how cars work and taking into account that they were on ice.. I think she might have been."

https://www.youtube.com/watch?v=mNnVbXPCEDU
Jag har sett videon, det var idiotiskt av henne att inte stanna men ännu mer idiotiskt av ICE att skjuta ihjäl henne.
Vart går din gräns, du är så Trump impregnerad att du inte ens kan skilja från rätt eller fel.
Förmodligen skulle du tycka det var OK om dom sköt bebisar med.
Citera
2026-01-09, 17:06
Medlem
Citat:
Han är inte ens tagen ur tjänst. Vad säger det dig?
Det säger mig massor, hur så?

Du har uppenbarligen inte heller varit ute i arbetslivet någon gång. Är ni alla arbetslösa incens?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Tror du verkligen att han kollade mot däcken? Kunde han ens se dem från sin vinkel? Oavsett vad så visar videon tydligt att däcken stod rakt fram när hon började köra mot honom. Sedan handlar det inte om hennes intention utan hur hennes intention kunde upplevas. Om jag springer mot dig med en yxa är det ju inte speciellt förvånade om du med våld försöker stoppa mig, detta trots att min intention bara var att få lite motion och då kan man ju på vägen hugga ner ett träd som stod dumt till.
När hon gasade var däcken rakt fram men slirade på isen vilket med största sannolikhet räddade hans liv. Hon fick inte fäste direkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Du länkar till en källa som inte bevisar något. Anser du att det är ett bevis?
Jag har länkat till massor av källor, vissa bevisar mer än andra.

Du har länkat till noll källor. Är du efterbliven?
Citera
2026-01-09, 17:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Och hur kommer det sig att blir fortsätter med hög fart efter att föraren blivit skjuten och rammar en bil 75 meter bort med en jäkla smäll?

Vad har det med saken att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Om Sverige använder rejält våld för att kasta ut alla araber, är du beredd att ta en kula då? Tycker du att ditt liv är ett pris du är beredd att betala?
Är det där ett svar på min fråga?
Citera
Medlem
Citat:
Det säger mig massor, hur så?

Du har uppenbarligen inte heller varit ute i arbetslivet någon gång. Är ni alla arbetslösa incens?
Det säger att arbetsgivaren inte anser att brutit mot reglerna, som du hävdade. Loser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in