2026-01-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad konstigt, alla härinne säger ju hur fattig han är samtidigt blåser han 25000 i mat varje månad.

Fattar inte kritiken, tycker stugan är skitmysig, förmodligen större än många källarrum hemma hos morsan som dom värsta kritikerna härinne bor i, men det sticker väl i ögonen antar jag.

Entreprenören och mr multimilliondollar himself Bill Gates skapade sin karriär i sina föräldrars källare samt även stor dataföretaget ID Software under 90 talet med grundarna John carmack och John romereo och idag skär dom tillsammans med övriga guld med smörkniv! Så alla som växer upp i såna förhållanden behöver icke bli losers! men för Christoffer faans så skådas ju världen med såna ögon tyvärr han formar er bra må jag säga PEACE AND LOVE 🥰
Citera
2026-01-09, 11:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Men värt och skriva om?

Det kom upp på tapeten så jag svarade.
Det är väl typ detta hon livnär sig på (arbetar med) så..?
Läppsynka till låtar.
Denna TT-värld är skev
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-09 kl. 11:54.
Citera
2026-01-09, 11:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Såg någon dokumentären.
Annars gör det om du missat den.
Den är intressant för den visar hur Jocke, Anjo och deras följe attackerar utomstående bara för att "komma åt" Chrippa.

Det är tre avsnitt som väl sammanfattar hur Chrippa-hatare och Jocke/Anjo-följare blint attackerar och sprider skit om människor.
Tyvärr fick inte Flashbackstråden (denna) något utrymme .. men förhoppningsvis kommer en uppföljning som visar det också.

https://www.svtplay.se/dokument-inifran-hatet

Rekommenderar på att titta på någon av de som reagerar och bryter ner delarna. Tex Anjo.

I allmänhet är dokumentären bara skräp som inte visar en helhet utan små delar från endast ”ena sidan” som är irrelevanta i den stora bilden.
Citera
2026-01-09, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det kom upp på tapeten så jag svarade.
Det är väl typ detta hon livnär sig på (arbetar med) så..?
Läppsynka till låtar.
Denna TT-värld är skev
Det kan inte ligga många tusenlappar på videos på TikTok, eller så jag saker ändrats - vad vet jag.

Dom verkar ju ha råd(hur nu det går till som icke anställda) att göra, köpa och leva på olika vis som inte alla har möjlighet till. Även dom som arbetar. Men jag vet inte hur dom bor, om dom ens betalar hyra osv.
Citera
2026-01-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Då är där bevis för om möblerna gått itu blir de ersättningsskyldiga.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Rekommenderar på att titta på någon av de som reagerar och bryter ner delarna. Tex Anjo.

I allmänhet är dokumentären bara skräp som inte visar en helhet utan små delar från endast ”ena sidan” som är irrelevanta i den stora bilden.

Filip & Fredrik gjorde en bra avsnitt om Bo Göran & hatet.
Citera
2026-01-09, 12:06
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Det kan inte ligga många tusenlappar på videos på TikTok, eller så jag saker ändrats - vad vet jag.

Dom verkar ju ha råd(hur nu det går till som icke anställda) att göra, köpa och leva på olika vis som inte alla har möjlighet till. Även dom som arbetar. Men jag vet inte hur dom bor, om dom ens betalar hyra osv.

Vet inte jag heller. Ja e nog lite för gammal för att hänga med där
men tydligen så går det.
Citera
2026-01-09, 12:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Har du sett Anjos videos där han plockar ner alla delarna och påvisar fel, omkastningar i handlingen, photoshopade sms och felklippningar?
Dokumentären är ett jävla haveri.
Haha .. Jag har sett att han försökt sig på något sådant - men att det blir okunnigt svammel och hänvisning till hans egna känslor samt vantolkningar av regler, etik osv.. och rena lögner.
Behållningen av det är att Anjo är djupt indignerad och väldig väldigt okunnig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Om man inte förstår vad dokumentären har för fokus så kan det säkert "kännas" så.
Citera
2026-01-09, 12:54
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WvObPK/aklagaren-kraver-langre-fangelsestraff-for-chrippa-i-hovratten
Citera
2026-01-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Japp, 16 jan menade jag 😊

Jag håller med. Jag har också läst hans överklagan och den är, precis som du beskriver, som om den är skriven av ett barn. Ett barn i trotsåldern.
Jag tror att advokaten är fullt medveten om det inte alls är bra. Han har väl gett upp om Chrippa.

Om jag får gissa tror jag att nästkommande utredning kommer att ta upp att Chrippa har fortsatt sin brottsliga bana dvs han fattar inte att det är ett utomordentligt dumt tilltag.

Det jag menade med att han kommer att få fler år är för att ett ev nytt åtal också kommer att generera i fängelsedom vilket, i så fall, leder till längre vistelse i fängelse. Han är uppenbart dyrare för samhället utan för än inne i fängelset.

Linnéa pratade om att överklaga men har ändrat sig som det verkar. Hon insåg väl att hon själv får stå för rättegångskostnader till skillnad från sin make.

Tror du på riktigt att det är så advokater arbetar?

Tänk på att det är en fjäder i hatten för vart case en advokat lyckas försvara sin klient väl.

Själva överklagan är bara formalia. Det är vid förhandlingen det gäller.
Citera
2026-01-09, 12:58
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addictyo
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WvObPK/aklagaren-kraver-langre-fangelsestraff-for-chrippa-i-hovratten

Sådärja. Hoppas det blir så
Citera
2026-01-09, 13:00
Medlem
CoachFattys avatar
hoppas innerligen åkerspöket får fängelse med
Citera
2026-01-09, 13:04
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Haha .. Jag har sett att han försökt sig på något ösådant - men att det blir okunnigt svammel och hänvisning till hans egna känslor samt vantolkningar av regler, etik osv.. och rena lögner.
Behållningen av det är att Anjo är djupt indignerad och väldig väldigt okunnig.

Han visade för helvete upp bevis som inte går att manipulera.
Äh, vad fan. Skiter i att svara dig nu, du är ju så långt upp i röven på chrippa att du vägrar tro på annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in