2026-01-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Jaa, han är nog kannibal Vilma skulle spara varorna i kylen påriktigt

Pannkakan har 100% någon koppling kanske inte jobbar med fallet, men kanske pannkakans släkt vän etc jobbar med fallet? Därav all information som kommit ut!
Citera
2026-01-09, 00:32
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Du tänker nog på den med rosa tröja i andra artikeln.

Kolla in dessa mugshots:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat
Har nån bilder för oss som inte har aftonbladet pluss?
Citera
2026-01-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Jaa, han är nog kannibal Vilma skulle spara varorna i kylen påriktigt

Tänk att se Robin mitt i natten alltså bara den blicken skriker Psykopat!!
Citera
2026-01-09, 00:34
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Det kan ju också varit så att GM visste att BO skulle stiga av Rönninge just då. GM var kanske vän med BO genom en falsk nätprofil?
Nej. Inget talar för detta. Varför ska en sunt människa som MT ha haft kontakt med ett äckligt pervo som Robin Säbb-Hjerth aka Vilma Andersson? MT blev ett slumpoffer, hon var vid fel tid pa fel plats när Säbb-Hjerth var ute och "jagade" ett offer han kunde mörda.
Citera
2026-01-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Nu handlar ju detta om RobinVilma och inte om autister överlag. Jag är mycket väl insatt i autism, det verkar som att du läser in både det ena och andra i mina inlägg.

Neee du var helt ute och cyklade gällande autism, särskilt när du tyckte det passar in på just Robin/Vilma? Vad jag vet har jag bara svarat dig vid ett tillfälle tidigare och du nu blir det andra gången, hur du kan få det till att jag läser in både det ena och andra i dina inlägg vete katten, nu blev du ännu märkligare? Å bra att du äntligen inser att det handlar om Robin/Vilma, och inte om dig 🤣
Citera
2026-01-09, 00:37
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Har också tänkt i de banorna. Kan man återskapa mys telefon? (innehållet)?
Ja, idag går det att återskapa det mesta för en expert inom området. Har BO telefon återfunnits?
Citera
2026-01-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Tror det har felaktiga uppgifter. Polisen skulle fan inte missa en sån sak.
Någon som trollat expressen?
De kan omöjligt vara en slump, ingen hänger i rönninge efter 00:00 när de är kolsvart kallt och man är dessutom på julaktiviteter
Citera
Medlem
Han kanske behövde ett lik att fotografera så han kunde dela bilderna för att få tillgång till ännu mer dödsporr. Viljan att bidra och få vara med i ett sammanhang. En social grej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Det är en användare som skrev några sidor tillbaka om att My:s mamma heter samma som den kvinnliga polisen Robin blivit arg på och hotat i kriminalvården . Om det är så kan detta ha varit en hämndaktion?
Känns mest troligt
Citera
2026-01-09, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Ja, idag går det att återskapa det mesta för en expert inom området. Har BO telefon återfunnits?

Det vet jag inte, har inte läst något om telefonen? Förutom att den inte gick att spåra efter 02:00 natten till 26 Dec? (Inte 100%)
Citera
2026-01-09, 00:42
Medlem
Vad glada att vi har advokater som läcker info annars hade vi haft noll information
Citera
2026-01-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byrolodan
Han kanske behövde ett lik att fotografera så han kunde dela bilderna för att få tillgång till ännu mer dödsporr. Viljan att bidra och få vara med i ett sammanhang. En social grej.

Smart. Brukar ju vara så för att kunna delta. Man måste skicka in eget först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in