Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Jävla gnällande på dig..
Det var minst två källor som sade åt Åkesson att mc snubben var bjuden.
Han bjöds dit av Karlssons ex och mc snubben har själv varit aktiv i SD här i Skåne.
Åkesson fick info av Mattias Karlsson samt av partistyrelsen och även SÄPO upplyste han om saken (källa Expressen samt Åkesson själv i morgon soffan dagen efter avslöjandet kom).
Mc snubben har sedan dess självmant lämnat alla SD uppdrag han hade i kommunen.
Vill du fortsätta tjafsa kan vi ta det via pm.
Nu rör det Åkesson s förmåga att attrahera kriminella kvinnor till partiet och varför dessa får såna viktiga funktioner trots de är rå kriminella.
Det som jag känner som extra intressant jag veta vilka beslut med den här kvinnan har varit med om att ta för de måste man ju riva upp direkt för hon är ju direkt olämplig till precis allting.
Men jag hoppas också som någon annan skrev i tråden att den här kvinnan sitter kvar och fortsätter och tjafsa om har oskyldig hon är trots de hittade två gram Cola på henne.
Jag tror faktiskt inte att Åkesson eller partistyrelsen är så pass vettiga att de vågar kasta ut henne förmodligen sitta hon på en massa information om partiet.
Det är vi alla borde fråga oss är hur lyckas SD då till sig så pass mycket skit och varför verkar de alla hela tiden komma undan?
SD knarkar.
C är pedofiler.
S är bedragare, lurar äldre samt nyttjar svartjobbare.
M och Kd är korrupta lögnare.
Mp är allvarligt psykiskt sjuka å borde spärras in.
L har snart gjort slut på sig själva. Tack för det.
V är judehatare av rang.
Förtjänar vi inte bättre än detta patrask?
Att Katja-polis kör full å drar i sig ladd gör varken till eller ifrån…