2026-01-08, 12:25
Medlem
Amitriptylins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Ramin skriver den 2/1

their goal update 2026-01-02
Operations continue at this moment against me, where a profile is being built to be used against him as well as to place Ramin in financial and social vulnerability. He has been placed in a torture program to create despair and hopelessness in the long term, with the goal of eroding my will to live.

The purpose is to drain my of strength and hope over a prolonged period and to pressure me into a state of extreme psychological strain where suicide may appear as the only way out in other words, to carry out a covert murder.
Pratar om sig själv i tredje person (schizofren?). Pratar om mord. Jag gissar att polisen väljer att plocka han efter denna update.

Gissar att han får rättspsykiatrisk vård.

Han verkar vara mitt i en pågående psykos.
Konstigt att ingen annan reagerat då det verkar pågått ett tag.

Hade en vän som fick en psykos och han var övertygad om att han blivit kontaktad av en grupp som styr Sverige bakom kulisserna, han var utvald att bli medlem...
Det "roliga" i det hela var att han var byggd och lika atletisk som ett kylskåp och när han började göra frivolter i köket så uppdagades det även för honom att han inte uppförde sig normalt.
Han lade in sig på psykakuten några timmar senare på uppmaning av sin sambo.
Citera
2026-01-08, 12:26
Medlem
Hinsebergs avatar
Med tanke på att han skrivit en massa på olika forum kan det ju kanske finnas sånt från försvarsmakten och sin tid där som han spridit...Skulle det kunna anses som spioneri?
Citera
2026-01-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Åh herre jösses.....

Citat:
Ursprungligen postat av Amitriptylin
Han verkar vara mitt i en pågående psykos.
Konstigt att ingen annan reagerat då det verkar pågått ett tag.

Hade en vän som fick en psykos och han var övertygad om att han blivit kontaktad av en grupp som styr Sverige bakom kulisserna, han var utvald att bli medlem...
Det "roliga" i det hela var att han var byggd och lika atletisk som ett kylskåp och när han började göra frivolter i köket så uppdagades det även för honom att han inte uppförde sig normalt.
Han lade in sig på psykakuten några timmar senare på uppmaning av sin sambo.

Haha, är det den misstänkte spionen som har gripits som skrivit detta? Jag är 99% säker på att jag sett precis dessa trådar på flashback också. Det är möjligt att de hamnat i papperskorgen ganska snabbt dock. Det låter mycket riktigt som en psykisk störning med paranoida inslag.

Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Nu är ha ju inte invandrare, så den teorin föll.

Det beror på vad man menar med invandrare. Jag antar att den gripna personen åtminstone har invandrarbakgrund med tanke på namnet som har framkommit. Det finns inga etniska svenskar som döper sitt barn till R4min. Det skulle vara om han i sin psykos har konverterat och bytt namn men det betvivlar jag.

En snabb sökning bekräftar min misstanke. Det finns max 50% svenska gener i den grabben, och min gissning är 0%. Således importerad oavsett om det är första eller andra generationens.
Senast redigerad av MpunktM 2026-01-08 kl. 12:46.
Citera
2026-01-08, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bedragerska
Efter att ha tagit del av människans förehavanden så tänker jag inte publicera någon bild på honom. Vill man ändå veta hur människan ser ut får man söka på namnet på Facebook. Det är något med den där blicken.

?

Vad betyder detta? Upp med bilden!
Citera
2026-01-08, 12:57
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemseman
På vilket sätt låter det irakiskt? "Rami" skulle kunna vara ett kristet arabiskt namn. Ramin eller vad det nu ska föreställa låter inte irakiskt.

Kanske för att jag känner en Irakier som heter Ramin.
Citera
2026-01-08, 13:18
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedragerska
Efter att ha tagit del av människans förehavanden så tänker jag inte publicera någon bild på honom. Vill man ändå veta hur människan ser ut får man söka på namnet på Facebook. Det är något med den där blicken.

Vilket av namnen?
Citera
2026-01-08, 13:35
Medlem
Borgwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilpunkt
Här ett inlägg på forumet "odla":

https://forum.odla.nu/index.php?showtopic=137350

Samt X:

https://x.com/inteloperatio

Förbannat trams!
Citera
2026-01-08, 14:12
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vavadejasa
Han har nära anhörig från Iran.
Står artikel i Expressen.

Jo, hans pappa är iranier, han mamma halvsvensk och halvnorsk.
Citera
2026-01-08, 14:33
Medlem
Hoppas han får plats på psyket istället

Han flashbackar? https://www.youtube.com/@MilleTrille/videos

Vem är han med skägget?
https://inteloperations.org/io/Who

facebooklänk?
Är det nån av dom två boxarna?
Senast redigerad av Dr-Piiip 2026-01-08 kl. 14:42.
Citera
2026-01-08, 16:26
Medlem
Bolaget personen är kopplad till är ratops AB

Bara en äldre kvinna (mamma? dement granne?)

Rat råtta djurnamn är genomgående i tyska grupper initiativ
Senast redigerad av Kglanvflmabjx 2026-01-08 kl. 16:31.
Citera
2026-01-08, 16:51
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Jo, hans pappa är iranier, han mamma halvsvensk och halvnorsk.
Ofyfaen va vidrigt.
Trevligt att myndigheter anställer utlänningar som har lojalitet till sina moderländer.
Fullständig sinnessjukdom har drabbat samhället.
Anställa Iranier till säkerhetsklassade positioner i samhällets försvar.
Lär upp våra rasliga fiender allt ni kan bara, ge dem all information annars är ni rasister.
Bra idé!
FRA är ett ormnäste fullt med bögar, utlänningar och kommunister.
Avveckla hela skiten.
Citera
2026-01-08, 18:14
Medlem
Eftersom han är verksam på ett växt-odlar-forum så är det nog inte helt osannolikt att hans mentala tillstånd har orsakats av långvarigt och frekvent cannabis-rökande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in