Citat:
Ursprungligen postat av
Hinseberg
Åh herre jösses.....
Citat:
Ursprungligen postat av
Amitriptylin
Han verkar vara mitt i en pågående psykos.
Konstigt att ingen annan reagerat då det verkar pågått ett tag.
Hade en vän som fick en psykos och han var övertygad om att han blivit kontaktad av en grupp som styr Sverige bakom kulisserna, han var utvald att bli medlem...
Det "roliga" i det hela var att han var byggd och lika atletisk som ett kylskåp och när han började göra frivolter i köket så uppdagades det även för honom att han inte uppförde sig normalt.
Han lade in sig på psykakuten några timmar senare på uppmaning av sin sambo.
Haha, är det den misstänkte spionen som har gripits som skrivit detta? Jag är 99% säker på att jag sett precis dessa trådar på flashback också. Det är möjligt att de hamnat i papperskorgen ganska snabbt dock. Det låter mycket riktigt som en psykisk störning med paranoida inslag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Andy Flag
Nu är ha ju inte invandrare, så den teorin föll.
Det beror på vad man menar med invandrare. Jag antar att den gripna personen åtminstone har
invandrarbakgrund med tanke på namnet som har framkommit. Det finns inga etniska svenskar som döper sitt barn till R4min. Det skulle vara om han i sin psykos har konverterat och bytt namn men det betvivlar jag.
En snabb sökning bekräftar min misstanke. Det finns max 50% svenska gener i den grabben, och min gissning är 0%. Således importerad oavsett om det är första eller andra generationens.