2026-01-08, 16:41
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Köra onykter är dumt och försvarslöst. Men låt milfen dra en lina om hon vill.

Problemet med en lina är att den är kopplad till organiserad brottslighet. Du vet de där killarna som skjuter ihjäl varandra ute bland folk och spränger portar. Hon är polis och sitter i juristutskottet. Så hon vet väldigt väl vilka som kontrollerar narkotikan i landet.
Citera
2026-01-08, 16:44
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Problemet med en lina är att den är kopplad till organiserad brottslighet. Du vet de där killarna som skjuter ihjäl varandra ute bland folk och spränger portar. Hon är polis och sitter i juristutskottet. Så hon vet väldigt väl vilka som kontrollerar narkotikan i landet.
Exakt.

Hade hon odlat gräs hemma fine eller köpt tjack av nån balt men vi snackar kokain. Det gängen lever på. Typ allt gängrelaterat i europa finansieras av kokain. Att som SDare ta kokain är jävligt puckat och sen dessutom åka dit för det. När man är polis dessutom. Herregud. Full också bakom ratten.
Citera
2026-01-08, 16:44
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Hon kanske har hållhakar på folk i partiet och därför är det tyst.
Väldigt konstig beteende av SD.

Nej det är inte alls konstigt. En av deras mer profilerade företrädare torskar för grov rattfylla och en påse med eventuella droger. Drogerna vet vi inget om men om det skulle vara narkotika så är det naturligtvis extremt pinsamt att en SD-ledamot stödjer svenska drogkarteller och den våldsspiral som uppstått under de senaste åren.
Att kräva strängare straff och utvisningar är enkelt men att sluta att finansiera kriminalitet är svårare.

Att kräva strängare straff för de som vållar olyckor när dom är rattfulla är enkelt men att låta bli att köra rattfull är betydligt svårare
Citera
2026-01-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Hur svarar man på det?
Du läser inte nyheter eller hör på radio va?
Jodå. Just nu avhandlar vi en nyhet om att en Sverigedemokrat troligen göder gängen genom att köpa kokain.
Citera
2026-01-08, 16:47
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

Men hon och partiet jobbar hårt med att slänga ut dom. Sen bidrar hon till det normala, HA.
Citera
2026-01-08, 16:48
Medlem
wizzmans avatar
Man blev allt lite besviken, ska inte ljuga. Köra på fyllan trodde jag inte om henne.
Citera
2026-01-08, 16:49
Medlem
ziracorns avatar
Kan ju va så att hon minns händelsen som "att hon inte behövde hamna i fyllecell", och därför inte "känner igen sig" i beskrivningen. Fick åka taxi hem.

Selektivt minne.

Kokset är en annan fråga.

Sannolikt ljuger hon om allt.

Men varför skriva till SVT om en viltolycka, varför inte bara hålla käften!?

Cheezuz...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Man blev allt lite besviken, ska inte ljuga. Köra på fyllan trodde jag inte om henne.
Frågan är om hon hade 0.2 promille eller 2 promille i blodet

För mig och alla som
Mig är det avgörande
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman

Men kokainet var i linje med vad du föreställde dig?
Citera
2026-01-08, 16:50
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndskanIOssAlla
Jävla cirkus
Vad finns det mer att säga. Även om rn del bråkar kan jagvfaktisktnimte finna en enda som försvarar Katja.
Må vi vara överens om något.
Ganska trevligt att vi är enade att inte stödja gängen eller köra fulla.
Citera
2026-01-08, 16:50
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Alldeles för många vänsterextrema på denna sidan. Det borde rensas. Idiot!

Men det är väl enkret för alla SD-sympatisörer att gå in och försvara henne. Jag kan bara tänka mig hur det skulle sett ut om en MP, V eller S politiker skulle hamnat i samma situation, då hade tråden varit fylld av SD-slödder som gottat sig åt historien.

Det är talande att SD-fabriken inte skickat ut massa troll till hennes försvar
Citera
2026-01-08, 16:51
Avstängd
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndskanIOssAlla
Frågan är om hon hade 0.2 promille eller 2 promille i blodet

För mig och alla som
Mig är det avgörande
2 promille hade förklarat att hon inte kommer ihåg
Citera