2026-01-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du har rätt i sak, men ta inte diskussionen för han kommer missförstå vad du säger med flit och så slutar det med att han berättar hur korkad alla andra är, och hur smart han själv är.

Alla andra fattar.
Korkad komentar

Skitsnacked från er korkskallar började då jag påpekade att fotbollen ligger långt efter andra sporter gällande att träna psyket och brister i matvanor inför ansträngning,
vilket jag såg nyligen i Bajenhistoria från 2014 togs upp av Nanne Bergstrand och Stefan Batan visste då det om mat,
BEKRÄFTADES av en undersökning publicerad några veckor efter jag påpekade det första gången och även Paolos Abraham tog upp det för ett par månader sedan...

Men korkskallar förstår uppenbarlige inte sådant hur mycket det ens förklaras, så det är enkelt att vara smartare än er...
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Haha jodå, jag har bra med erfarenhet från allas vår guru sedan länge. Jag tänker inte gå in i någon diskussion om det alls, det slutar alltid med att han berättar om hur han tog upp något lag på egen hand till världstoppen, grundade och sålde företag, slutade universitetet direkt för att han redan kunde allt osv. Samma på svenska fans men där är han bannad
Inte konstigt. Ni korkskallar begriper ju inte ens att det går att göra sådant som gjort,
och ni begriper inte ens att jag brukar skriva EXEMPEL till hur det går att göra något som jag påstått...
Senast redigerad av Lunkan531 2026-01-07 kl. 22:36.
Citera
2026-01-07, 22:40
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Officiellt nu.
https://www.youtube.com/watch?v=Y5hPrDeOdvw
Vad fasen är detta 😂

http://bkhacken.se/spelare/kone-sourou
Citera
2026-01-07, 22:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Mjällby säger att de inte räknar med fler försäljningar i vinter men på X går det rykten om att Manneh är klar för Birmingham och att han kostade mycket pengar.

Vi får se. Om han går för stora pengar så är jag ok med det.
Han hade väl bara ett år kvar på kontraktet? Vad blir stora pengar för dig?
Citera
2026-01-07, 22:47
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad fasen är detta 😂

http://bkhacken.se/spelare/kone-sourou
Sett den förut, har det något att göra med att han spelade Gothia cup i somras?
Han var med och spöade Häcken med 2-0 ( gjorde assist till 2-0 snyggt https://www.tiktok.com/@fotbollskanalen/video/7392254525920333089)
Citera
2026-01-07, 23:11
Medlem
Citat:

Nej, han har kontrakt 2 år till (2027)
Stroud är den som har enbart ett år kvar.
Citera
2026-01-07, 23:19
Medlem
Citat:
Nej han har två år kvar på kontraktet. Stora pengar för mig när det gäller Manneh är 45+ miljoner.
Citera
2026-01-07, 23:21
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Korkad komentar

Skitsnacked från er korkskallar började då jag påpekade att fotbollen ligger långt efter andra sporter gällande att träna psyket och brister i matvanor inför ansträngning,
vilket jag såg nyligen i Bajenhistoria från 2014 togs upp av Nanne Bergstrand och Stefan Batan visste då det om mat,
BEKRÄFTADES av en undersökning publicerad några veckor efter jag påpekade det första gången och även Paolos Abraham tog upp det för ett par månader sedan...

Men korkskallar förstår uppenbarlige inte sådant hur mycket det ens förklaras, så det är enkelt att vara smartare än er...
Inte konstigt. Ni korkskallar begriper ju inte ens att det går att göra sådant som gjort,
och ni begriper inte ens att jag brukar skriva EXEMPEL till hur det går att göra något som jag påstått...
Lunkan för fan, du får nästan Good Quill Hunting att framstå som sympatisk. Men bara nästan.. Hur rullar skofabriken i Bangladesh? Har ditt ledarskap smittat av sig än så du slipper detaljstyra allt och kan spendera mer tid på Flashback?

Nåväl, mina känslor för Batan och Paulos är nog tämligen uppenbara, men det ska nog sägas med handen på hjärtat att även om dessa billiga horor haft lite ryggrad och gjort det rätta valet istället för att besudla sig själva för all framtid så tror jag ändå inte att jag hade pekat på dessa individer som referens för kunskap direkt..
Citera
2026-01-07, 23:27
Avstängd
skogsburkans avatar
Flyttar man upp någon från HTFF eller ersätter Pavle med Alex Douglas eller minsta bror Kurtulus?
Senast redigerad av skogsburkan 2026-01-07 kl. 23:31.
Citera
2026-01-08, 08:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Flyttar man upp någon från HTFF eller ersätter Pavle med Alex Douglas eller minsta bror Kurtulus?
Svårt att se att man lägger pengar på att ta hem Douglas igen. Bleon har redan slagit igen om och lär inte vilja sitta bänk bakom Winther/Eriksson.

Fofana är förste backup både i mitten och på högern. Annars får ju äntligen stortalangen Björn Hedlöf chansen med A-laget under lägret. Har trots allt spelat seniorfotboll kontinuerligt sedan 15 års ålder och varit dominant. Nyss fyllda 17.

Men kan inte Winther eller Eriksson spela +35 matcher, så kan detta vara vår akilleshäl beroende på.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-01-08 kl. 08:13.
Citera
2026-01-08, 09:42
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

Hade extremt gärna sett Kurt Jr men det tror jag inte kommar att ske. HTFF-kille mest sannolikt.
Citera
2026-01-08, 10:08
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Såg första träningen från Bosön på Youtube och lite bilder från Årsta.
Ser lovande ut med Kalle K vid rodret och spelarna som finns där håller högklass.
Nu är bara frågan vilka som lämnar.
Försvinner Vagic och madjed är det ingen fara men om Karlsson och Eriksson försvinner blir det värre.
Sen får vi hoppas att några tar ytterliggare ett kliv i utvecklingen men enligt Besara så börjar denna säsong på en annan nivå och kan man ta med allt bra från Kim och addera något från Kalle i offensiven så är vi med hela vägen.
Det är 99% att Victor Eriksson stannar. Madjed är jag mer orolig för om han skulle lämna, killen är poänggaranti och kommer vara viktig på vänsterkanten om vi ska utmana i toppen.

Vagic är jag fine med men sen vill jag se bibehållen trupp. Ser dock ut som att Skoglund eventuellt sticker också, isåfall behöver vi ersätta med toppklass.

Nu väntar jag bara på att Lahdo skriver på 5 årskontraktet. Vägrar han krita nytt är det bara att släppa redan nu till högstbjudande.
Citera
2026-01-08, 11:43
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Sett den förut, har det något att göra med att han spelade Gothia cup i somras?
Han var med och spöade Häcken med 2-0 ( gjorde assist till 2-0 snyggt https://www.tiktok.com/@fotbollskanalen/video/7392254525920333089)
Eller så var han Batan-klar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in