Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Du har rätt i sak, men ta inte diskussionen för han kommer missförstå vad du säger med flit och så slutar det med att han berättar hur korkad alla andra är, och hur smart han själv är.
Alla andra fattar.
Korkad komentar
Skitsnacked från er korkskallar började då jag påpekade att fotbollen ligger långt efter andra sporter gällande att träna psyket och brister i matvanor inför ansträngning,
vilket jag såg nyligen i Bajenhistoria från 2014 togs upp av
Nanne Bergstrand och
Stefan Batan visste då det om mat,
BEKRÄFTADES av en
undersökning publicerad några veckor efter jag påpekade det första gången och även
Paolos Abraham tog upp det för ett par månader sedan...
Men korkskallar förstår uppenbarlige inte sådant hur mycket det ens förklaras, så det är enkelt att vara smartare än er...
Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Haha jodå, jag har bra med erfarenhet från allas vår guru sedan länge. Jag tänker inte gå in i någon diskussion om det alls, det slutar alltid med att han berättar om hur han tog upp något lag på egen hand till världstoppen, grundade och sålde företag, slutade universitetet direkt för att han redan kunde allt osv. Samma på svenska fans men där är han bannad

Inte konstigt. Ni korkskallar begriper ju inte ens att det går att göra sådant som gjort,
och ni begriper inte ens att jag brukar skriva EXEMPEL till hur det går att göra något som jag påstått...