2026-01-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Jag svarar först nu då det finns ett bra exempel på vad jag försökte förmedla som verkar ologiskt.

Han ser det som ett misstag i förhör då han åkt fast. För han vet att samhället tycker det är fel. Men han tycker inte det är fel utan han har rätt att bete sig som han vill:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat

Usch, så typiskt en psykopat. Hans misstag var inte att göra en människa illa. Misstaget var att åka fast.
Även om inte psykopater är behandlingsbars kan det likväl vara en fördel med rättspsykiatrisk vård. Där görs riskbedömningar innan någon släpps ut. Detta gör att psykopater kan bli inkapaciterade under en mycket längre tid.......i princip på livstid.
Citera
2026-01-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Ny artikel på Aftonbladet ikväll:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat

Läskigaste jävla ansiktet jag sett

Fyfan vilken jumpscare. Trodde inte det kunde bli värre än den förra bilden på honom där han är blond och sminkad men detta tog priset. Jämför honom idag med den första bilden som cirkulerade där han ser ut som en vanlig kille. Vad fan kan ha hänt människan?
Citera
2026-01-07, 22:12
Medlem
acephalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Bilden i Aftonbladet ikväll 7/1 är väl från 2019 eller?
Jag tolkar texten under bilden på ansiktet som att de är tagna efter senaste gripandet.
Citera
2026-01-07, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejdson
Fyfan vilken jumpscare. Trodde inte det kunde bli värre än den förra bilden på honom där han är blond och sminkad men detta tog priset. Jämför honom idag med den första bilden som cirkulerade där han ser ut som en vanlig kille. Vad fan kan ha hänt människan?

Västa ansiktet jag har sett sedan estoniakatastrofen.
Citera
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acephalia
Jag tolkar texten under bilden på ansiktet som att de är tagna efter senaste gripandet.

Tidningen är medvetet otydlig.
Citera
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Herregud. Avlad i Mordor? Där rök nästan teorin att han skulle utgett sig för att vara kvinna i syfte att vinna offrets förtroende.

Just fan, det var en teori jag (och troligtvis fler hobbypsykiater) postade för några dagar sedan 😂
Citera
2026-01-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
FYFAN… Blir illamående av bilderna som visar vid gripandet 😪 Finner inga ord… Skräck!!
Som att blanda Tandfen i Röd Drake (Hannibalserien) + Jeffrey Dahmer+Jokern till denna sjuka varelse.

Stackars flicka att behöva se detta som det sista i livet.
Jävla domstolar och myndigheter som låtit det gå så långt.
Citera
2026-01-07, 22:15
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdson

Ja och att ha skapat en sådan flint innan 25års ålder, är det ens möjligt?
Citera
2026-01-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonJuvelen
Fy fan vilket jävla missfoster, stackars BO att behöva möta denna avart det sista hon gjorde i livet.

Ser det inte ut som han kan ha blivit klöst o ansiktet?

Jävla monster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tidningen är medvetet otydlig.
Vi har ju gamla FUP och ingen har sett dessa bilder där? Jag har inte läst hela FUP men tror också att detta är nya bilder. Stämmer med rapport från häktningsförhandlingen att han var mörkhårig.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Vissa människor är så vidriga att det är ofattbart och skrämmande. Varför uppstår ‘varelser’ som denna?! Varför och hur? Och när man tänker på hur många sådana varelser som finns som besöker darkweb och tittar på barnmisshandel. Vad ska man göra?

Dessa bilder från Aftonbladet visar vilken störd varelse det handlar om. Och något sådant har det svenska rättsväsendet släppt ut???

Fetade:

Dels beror det på arv/gener, alltså medfödda ”fel” och dels på föräldrarnas bristande uppfostran. Säkert spelar fler faktorer in. Ruggigt är det hur som helst.
Citera
2026-01-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Just fan, det var en teori jag (och troligtvis fler hobbypsykiater) postade för några dagar sedan 😂
Den kändes trovärdig först men nu vetifaen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in