2026-01-07, 17:45
Medlem
Nazbols avatar
På sin story la baronen upp citatet: " i just have this wild delusion that everything is going to work out for me". Det har ju gått bra hittills.
Citera
2026-01-07, 18:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det här med att alltid göra det minsta möjliga är en röd tråd i hans liv, syns ju även på hur dåligt det går för honom på alla fronter.

I övrigt noterar jag att visningarna har tappat rejält, paniken i runkbåset är påtaglig.

Vad blir hans nästa idé, starta upp webbshoppen igen och sälja glidmedel med sitt egna ansikte på? Stringtrosor med doft av sötapelsin och diesel?

Hans familj måste vara så less på honom. Är det ingen i den där familjen som har någon självrespekt? Hur fan står dom ut år efter år medans han drar skam över familjen?

Vore det min brorsa skulle jag kört ut honom till skogen för längesedan och lämnat honom där.

Morsan har ju bytt namn så hon har väl lite självbevarelsedrift åtminstone.

Den perversa byfånen i Trosa har lyckats med konststycket att dra skam, inte bara över familjen utan över hela sitt släktträd. Nästan imponerande hur konsekvent Baronen misslyckas i allt han rör vid.
Citera
2026-01-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
På sin story la baronen upp citatet: " i just have this wild delusion that everything is going to work out for me". Det har ju gått bra hittills.
Då är han ju ärlig åtminstone. Jag ser i min spåkula att allt kommer att gå åt helvete för honom, och spåkulan är KALL mina vänner..
Citera
2026-01-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Dagens uppladdning från Rask, som han tog bort direkt, innehöll en intervju, här är intervjun i textform, av AI:

Sjukt awkward att Leo berättar rakt av hur värdelös Alexander är och Alexander håller bara med och inser inte alls vilken våglängd både Leo och intervjuaren är på...

Nu ser jag att detta är för flera månader sen... Men radio intervju?
Någon som sparade den?
Skulle vara intressant att lyssna på Rask som har super social fobi (enligt sig själv), har att säga.
Citera
2026-01-07, 20:16
Medlem
GreenBatterys avatar
Har han varit otrogen igen? Baronessan skriver kryptiskt på IG och den porrskadade ÄckelBaronen går ju just nu all-in med sitt raggande maskerat som 20%-sexologkarriär så det var väl väntat.

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2026-01-07, 20:38
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Morsan har ju bytt namn så hon har väl lite självbevarelsedrift åtminstone.
Hur kommer det sig att hon bytt namn?
Citera
2026-01-07, 21:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Hur kommer det sig att hon bytt namn?
Det vet jag inte.

Men U.R finns inte kvar på mr.koll iaf. Ngn som skrev det i tråden kanske kan fylla i.

Ny karl kanske? Eller så ville hon bara tvätta bort skammen från den sonen som är en besvikelse.
Citera
2026-01-07, 21:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Det vet jag inte.

Men U.R finns inte kvar på mr.koll iaf. Ngn som skrev det i tråden kanske kan fylla i.

Ny karl kanske? Eller så ville hon bara tvätta bort skammen från den sonen som är en besvikelse.
Har Rask ens någon kontakt med mamman? Fått för mig att dom inte har någon kontakt, men jag kanske minns fel
Citera
2026-01-07, 21:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Har Rask ens någon kontakt med mamman? Fått för mig att dom inte har någon kontakt, men jag kanske minns fel
De har kontakt.
Hon har t om flyttat efter honom och bor ca 200-300 meter ifrån honom.
Citera
2026-01-07, 21:54
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De har kontakt.
Aha okej, undrar hur många gånger i veckan Rask går över för att "låna" pengar
Citera
2026-01-07, 22:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Något säger mig att deras kontakt blivit sämre och vem kan klandra henne?

Jag har också bekanta som är losers och deras mammor är ju allt ifrån stolta.

Har inte ens son skärpt till sig vid 35 så tappar man nog hoppet.

Fattar du inte hur du skadar din mamma ditt jävla äckel?! @Bajshögen
Citera
2026-01-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De har kontakt.
Är det sant att Rask och en slambilgubbe från GBG smetade bajs på din bekantas fastighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in