2026-01-01, 20:26
Medlem
Numera ihop med josefine jinder. Lite udda konstellation på ett sätt (han är kompis med högerspöken som aron flam, uppskattas väl inte av vänsterkärringar som jinder, även om unge såklart har mkt vänsterkläggpolare också), väldigt logiskt på andra sätt. Två fuckups till kulturbarn med diagnoser, antar att jinder inte kommer bli morsa till unge iaf som säkert skett i tidigare relationer. Här får de snarare dela problemen men obetalda räkningar, kanske unge lånar ut sin ekonom som tar hand om deras räkningar. Vad ska man ge det, ett-två år?
Citera
2026-01-07, 10:05
Medlem
Moobs avatar
Han är inte kul nånstans, bara agro och otrevlig. Sån där damppersoner knarkar alltid ihjäl sig förr eller senare.
Citera
2026-01-07, 11:14
Avstängd
llundberg57s avatar
Kan inte tänka mig någon mer ointressant än honom. Tittar hellre på när gräset växer.
Citera
2026-01-12, 07:28
Avslutad
Lever hans morsa fortfarande? De tårarna kommer bli så juicy.
Citera
2026-01-20, 17:58
Medlem
B´stards avatar
Han tjänar bra med stålar nuförtiden:

https://www.ratsit.se/5593214371-Jonatan_Unge_AB

9.5 miljoner i resultat efter finansnetto 2024. Då tog han dessutom ut ca 1.8 miljoner i lön.

Bor ganska anspråkslöst i sammanhanget, 60 kvadrat - med tanke på två barn så känns det rätt trångt...
Citera
2026-01-20, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han tjänar bra med stålar nuförtiden:

https://www.ratsit.se/5593214371-Jonatan_Unge_AB

9.5 miljoner i resultat efter finansnetto 2024. Då tog han dessutom ut ca 1.8 miljoner i lön.

Bor ganska anspråkslöst i sammanhanget, 60 kvadrat - med tanke på två barn så känns det rätt trångt...

Hans morsa drar in flera miljoner om året. Hon är ledarmot. Skönt att de tillhör en grupp som alltid slår ur underläge.

Kanske därför de är hatade.

Men det är ju nazism att påpeka.
Citera
2026-01-21, 01:54
Avslutad
Att se honom smutsa ner europeisk kultur med sin brist på bildning var mest beklämmande btw.

Det ska som sagt bli skönt när han får annat att tänka på.

De tårarna kommer fullända den gråtande clownen. F-n vilket psykfall.
Senast redigerad av SmarterThanYou 2026-01-21 kl. 01:59.
Citera
2026-01-24, 00:07
Medlem
Silltunnas avatar
Han är rätt rolig. Nån mer som lagt märke till att han pratar ganska speciellt? Märkliga betoningar liksom?
Citera
2026-01-24, 08:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Han är rätt rolig. Nån mer som lagt märke till att han pratar ganska speciellt? Märkliga betoningar liksom?

Det är det där överklassläspandet man får av att växa upp som kungens backstugesittare.
Citera
2026-01-24, 09:13
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det är ju typ halva hans persona. Hans egensinniga sätt att uttrycka sig på.
Citera
2026-01-24, 12:01
Medlem
st33rs avatar
Det var ännu mer för 10 år sen , jag kan tänka mig han filat ner det för att det inte ska bli för mycket av en grej och för uppenbart.
Men han arbetar fortfarande med att uttala vissa ord och namn på ett "oväntat" sätt , antagligen medvetet och för att vara rolig.
Citera
2026-02-18, 03:23
Medlem
Har sett hans enmansshow "Jonatan Unge solo" och den gjorde mig inte gladare. Då ska det väl ändå vara humor. Tur att man inte betalade dyrt och satt som publik utan tittade på SVT Play. Fick titta i flera omgångar och dagar för det vara bara så dåligt. Den är stundtals rolig men mer ofta tråkig och emellanåt aggressiv. Märklig humor mannen har. Har ju tidigare bara sett honom i små inslag eller med kommentarer och då har han ofta framstått som fyndig och rapp. Den timmen får man aldrig igen men min generation lärde ju sig att det var naturligt att ha tråkigt så jag överlever nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in