Hur skulle du betygsätta ditt liv just nu på en 1-10 skala om 1=total katastrof och 10=helt fantastiskt. Väg in faktorer som t.ex. psykisk mående, ekonomi, boendesituation, jobb och relationer.
Själv skulle jag nog säga 7/10. Jag trivs med mitt boende, har ett arbete som jag tycker om, har bra kontakt med familj/vänner och en stabil ekonomi. Det enda jag saknar är att dela vardagen med någon. Skulle verkligen vilja hitta kärleken under 2026. Har varit ensam i ca. 2 år sedan mitt senaste förhållande tog slut och det vore trevligt att få bli kär igen. Mitt psykiska mående är lite upp och ned från dag till dag, men oftast mår jag bra.
3. Har ganska mycket problem med övertänkande. Sliter med en omtenta och är i en ålder då många har problem med att hitta sig själva i det annalkande vuxenlivet.
Jag känner igen mig, befinner mig i samma situation fast min trivsel i mitt hem har fått sig en törn efter jag gjorde misstaget att dejta en granne för några månader sedan. En person som jag varit intresserad av länge men aldrig lyckades springa på spontant, som jag till slut lyckades träffa. Det värsta är att det kändes bra på första dejten och konversationen innan och jag fick hennes nummer. Och mer än så blev det inte, och nu när vi har träffats så springer vi på varandra konstant. Nä, så just nu en svag 5:a
10/10. Ett jobb med härliga kollegor, stort urval av killar, flera resor på gång, föräldrarna bor så pass nära att jag kan träffa dom regelbundet och inga problem med ekonomin, fysiken eller den psykiska hälsan.