2026-01-06, 20:22
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är en dryg fan.

Både dryg och fruktansvärt sjuk i huvudet. Han vill med små barn, pratar om hundar, hästar osv. Kaxig var han vid konfrontationen men missade totalt hur Sara höll på och gjorde tecken med armen. Jag trodde han skulle hinna dra och dumpa telefonen.

Han kommer de att hitta identiteten på.
Citera
2026-01-06, 20:26
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det får vi hoppas. Sent ska ju syndarna vakna och arbetskamraterna lär sky honom som pesten. Vet man var han jobbar? Han var ju, inte helt otippat, lastbilschaufför. #723

Vet inte om dom grävt fram identiteten på honom än.
Citera
2026-01-06, 20:29
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Han spelade verkligen oberörd men verkligheten kommer nog snart ikapp när han blir utfryst av alla, tror inte hans arbetskamrater kommer bli imponerade

Ingen normal människa kommer att bli imponerad.
Citera
2026-01-06, 20:30
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:

Det jobbas på det. Det kommer snart.
Citera
2026-01-06, 20:31
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Vad har man för glädje av den? Iallafall, skummade igenom logg - suga av en hund? En del av mig undrar hur fan man ens lyckas med det...
Citera
2026-01-06, 20:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag är inte med i Grävgruppen, men som du säjer så är nog identiteten snart ute på #723.
Citera
2026-01-06, 21:30
Medlem
Protonic75s avatar
Bortsett från att han är en vidrig människa var det även något ovanligt obehagligt över honom.

723
Citera
2026-01-06, 22:07
Medlem
Ja fyfan #723 var då en riktig dryg jävel. Uppkäftig som fan så man gott kunde gett honom en käftsmäll.
Får narcissistvibbar av den snubben, så som han skulle försöka skapa diskussion och sätta S&P på plats.
Citera
2026-01-06, 22:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Ja fyfan #723 var då en riktig dryg jävel. Uppkäftig som fan så man gott kunde gett honom en käftsmäll.
Får narcissistvibbar av den snubben, så som han skulle försöka skapa diskussion och sätta S&P på plats.

Kan inte tänka mig att han var omtyckt innan detta och efter detta lär ingen ville ta i honom ens med tång. .

#Hästknullaren
Citera
2026-01-06, 22:31
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Kan inte tänka mig att han var omtyckt innan detta och efter detta lär ingen ville ta i honom ens med tång. .

#Hästknullaren
Sara säger han kom in via tips. Så den här stjärnan har nog gjort sig känd i sin omgivning på synnerligen negativt sätt redan innan det här. Så du har nog rätt...det här är nog ingen älskad och uppskattad man, förmodligen alltid jävligt dryg.
Citera
2026-01-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Sara säger han kom in via tips. Så den här stjärnan har nog gjort sig känd i sin omgivning på synnerligen negativt sätt redan innan det här. Så du har nog rätt...det här är nog ingen älskad och uppskattad man, förmodligen alltid jävligt dryg.

Det är i såna här fall jag önskar PHS var mer aktiva och tog såna här riktigt störda jävlar.

Det är skillnad på Ove 60 som inte fått knulla på länge och ser sin chans med en 14 åring som verkar intresserad, han vet det är fel och har inga tändningar på just barn egentligen, han är bara jävligt desperat och upprunkad av dumpens fiskare.
Sen har vi psykfall som #723 som stolt säger att han både knullat djur och barn innan och ville göra diverse med en 10åring.
Ey fyfan, spöstraff tack!
Citera
2026-01-06, 22:39
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Det är i såna här fall jag önskar PHS var mer aktiva och tog såna här riktigt störda jävlar.

Det är skillnad på Ove 60 som inte fått knulla på länge och ser sin chans med en 14 åring som verkar intresserad, han vet det är fel och har inga tändningar på just barn egentligen, han är bara jävligt desperat och upprunkad av dumpens fiskare.
Sen har vi psykfall som #723 som stolt säger att han både knullat djur och barn innan och ville göra diverse med en 10åring.
Ey fyfan, spöstraff tack!

Precis. Påpekande något liknande i den andra tråden. Männen som av olika anledningar dras in i något dom egentligen vet är fel (även "snart 15" , inte småbarn) - står för det - och skärper sig, dom kan jag ändå ha respekt för.

Sen 721 och 723, skulle inte bromsa om dom gick över vägen så att säga.

Med andra ord 2 vitt olika typer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in