Citat:
Ja, det kan inte vara populärt bland väljare, om inte annat.Han vill hämnas och det riskerar ge bumerangeffekt.
Tror inte ens folket är med på banan angående hans sjuka benådningar.
Läste nyss en artikel som var enorm.
Trumps idoga försök att minimera deras vänskap relation faller platt.
Mängder med uppgifter om hur de umgicks.
A must read:
‘Don’s Best Friend’: How Epstein and Trump Bonded Over the Pursuit of Women
The president has tried to minimize their friendship, but documents and interviews reveal an intense and complicated relationship.
https://www.nytimes.com/2025/12/18/us/jeffrey-epstein-donald-trump.html
Men det var nåt specifikt som fångade mitt intresse.
Det tillkom nämligen ytterligare en uppgift.
Se fetat.
Nu får du enorm läsning. 😂
Jag har tidigare nämnt en tjej som groomades i Michigan på ett summer Camp som 13-åring av Epstein och Ghislaine.
Hon var från Florida och året efter visades hon upp för Trump på Mar-a-lago.
Jag läste det första gången via Browns bok.
Ur nya artikeln:
"The federal case against Ms. Maxwell described her role in grooming three victims under the age of 18 between 1994 and 1997. One of them, a woman known in court records as Jane Doe, alleged in a separate, civil complaint that Mr. Epstein had taken her to visit Mr. Trump at Mar-a-Lago in 1994, when she was about 14.
“This is a good one, right?” Mr. Epstein said, elbowing Mr. Trump playfully, according to the complaint. Mr. Trump smiled and nodded, and the two men chuckled, the victim said.
Her case ended in a settlement with Mr. Epstein’s estate. In 2021, testifying at Ms. Maxwell’s trial, she said she competed in Mr. Trump’s Miss Teen USA pageant."
Any way.
Brown noterade att en oidentifierad kvinna lämnade in en stämningsansökan i januari 2020 som inkluderade anklagelser om ett liknande lägermöte med Epstein när kvinnan var 13 år gammal.
Tjejen på läger i Michigan var i en utsatt position, hennes far hade dött.
En dirigent, klassisk musik och flickan var mkt begåvad.
Epstein hade byggt en stuga på campus för konstlägret Interlochen.
De tog telnr och groomade även hennes mor som blivit änka.
Epstein ringde och sa att de "hjälpte unga talanger".
Hon skulle kalla honom gudfar.
De bearbetade henne med att gå på bio, betalde musiklektioner, shoppade och sände även pengar till hennes mor som var i utsatt läge som änka.
Sen började sexuella kommentarer gentemot tjejen.
Han ska ha flyttat både flickan och hennes mamma till en lägenhet i New York och betalat för att flickan skulle gå i en exklusiv privatskola.
Hon frigjorde sig som 18-åring men Epstein ringde upprepade gånger och skällde ut henne för att hon inte uppskattade honom.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/crime/epstein-underage-victim-michigan-campus-b1886833.html
Offrens advokat, Bradley skriver om henne i sin bok också under pseudonym Kat.
Spoiler för att minska inlägg:
CNN beskrev fr rättegången 2021:
https://edition.cnn.com/2021/11/30/us/ghislaine-maxwell-alleged-victim-testimony
Nu blir det ännu konstigare då detaljer sammanfaller, men med dementier att nåt hänt. Begreppet Gudfader tycks han gilla..
Vem är vem?
Men åter till introt.
Epstein groomade och visar upp en 14-åring som om hon vore boskap.
De två männen grymtar förnöjsamt och fnittrar.
Sen är hon även tävlingsmodell i Trumps Miss Teen pageant.
Fortsatt grävande.
"Som ”Jane” vittnade om blev hon våldtagen och sexuellt utnyttjad av Epstein i ytterligare två år efter att hon introducerades för Trump."
"Jane" vittnade under rättegången att 1998 var hon tävlande i Trumps Miss Teen USA-tävling"
https://deanobeidallah.substack.com/p/trump-didnt-just-meet-the-14-year?r=1qn5q8&utm_medium=ios&shareImageVariant=ove rlay&triedRedirect=true
Trump köpte Miss Teen pageant (13 till 19 år) 1996.
Där då gubben skrävlar om hur har gått in i omklädningsrummen och fluktat på tonåringar
.. enligt flera vittnen, vilket Trump även bekräftar i Sterns talkshow.
Med det inte sagt att han glodde på henne.
2002:
”Jag har känt Jeff i femton år. Fantastisk kille. Han är jättekul att vara med.
Det sägs till och med att han gillar vackra kvinnor lika mycket som jag, och många av dem är i den yngre delen.”
Really....
Tror inte ens folket är med på banan angående hans sjuka benådningar.
Läste nyss en artikel som var enorm.
Trumps idoga försök att minimera deras vänskap relation faller platt.
Mängder med uppgifter om hur de umgicks.
A must read:
‘Don’s Best Friend’: How Epstein and Trump Bonded Over the Pursuit of Women
The president has tried to minimize their friendship, but documents and interviews reveal an intense and complicated relationship.
https://www.nytimes.com/2025/12/18/us/jeffrey-epstein-donald-trump.html
Men det var nåt specifikt som fångade mitt intresse.
Det tillkom nämligen ytterligare en uppgift.
Se fetat.
Nu får du enorm läsning. 😂
Jag har tidigare nämnt en tjej som groomades i Michigan på ett summer Camp som 13-åring av Epstein och Ghislaine.
Hon var från Florida och året efter visades hon upp för Trump på Mar-a-lago.
Jag läste det första gången via Browns bok.
Ur nya artikeln:
"The federal case against Ms. Maxwell described her role in grooming three victims under the age of 18 between 1994 and 1997. One of them, a woman known in court records as Jane Doe, alleged in a separate, civil complaint that Mr. Epstein had taken her to visit Mr. Trump at Mar-a-Lago in 1994, when she was about 14.
“This is a good one, right?” Mr. Epstein said, elbowing Mr. Trump playfully, according to the complaint. Mr. Trump smiled and nodded, and the two men chuckled, the victim said.
Her case ended in a settlement with Mr. Epstein’s estate. In 2021, testifying at Ms. Maxwell’s trial, she said she competed in Mr. Trump’s Miss Teen USA pageant."
Any way.
Brown noterade att en oidentifierad kvinna lämnade in en stämningsansökan i januari 2020 som inkluderade anklagelser om ett liknande lägermöte med Epstein när kvinnan var 13 år gammal.
Tjejen på läger i Michigan var i en utsatt position, hennes far hade dött.
En dirigent, klassisk musik och flickan var mkt begåvad.
Epstein hade byggt en stuga på campus för konstlägret Interlochen.
De tog telnr och groomade även hennes mor som blivit änka.
Epstein ringde och sa att de "hjälpte unga talanger".
Hon skulle kalla honom gudfar.
De bearbetade henne med att gå på bio, betalde musiklektioner, shoppade och sände även pengar till hennes mor som var i utsatt läge som änka.
Sen började sexuella kommentarer gentemot tjejen.
Han ska ha flyttat både flickan och hennes mamma till en lägenhet i New York och betalat för att flickan skulle gå i en exklusiv privatskola.
Hon frigjorde sig som 18-åring men Epstein ringde upprepade gånger och skällde ut henne för att hon inte uppskattade honom.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/crime/epstein-underage-victim-michigan-campus-b1886833.html
Offrens advokat, Bradley skriver om henne i sin bok också under pseudonym Kat.
Spoiler för att minska inlägg:
" Kat explained to us that Epstein and Maxwell had recruited her in 1994 whenshe was only thirteen years old, while she was sitting alone on a bench outsideher summer camp in Michigan"
"Kat was an enormously talented singer, and
Epstein promised to make her a star.
Jeffrey and Ghislaine made her fell indepted to the by paying her singing lessions, her private school education, and even the New York apartment where Kat and her mother lived."
" Kat explained that Epstein referred to
himself as her “godfather,” and that he did everything he could to impress herwith his money and his connections.
During the time when she was being
abused by Epstein, he introduced her to both Donald Trump and Harvey Weinstein.".
Ur Edwards, Bradley (2020) Relentless Pursuit
"Kat was an enormously talented singer, and
Epstein promised to make her a star.
Jeffrey and Ghislaine made her fell indepted to the by paying her singing lessions, her private school education, and even the New York apartment where Kat and her mother lived."
" Kat explained that Epstein referred to
himself as her “godfather,” and that he did everything he could to impress herwith his money and his connections.
During the time when she was being
abused by Epstein, he introduced her to both Donald Trump and Harvey Weinstein.".
Ur Edwards, Bradley (2020) Relentless Pursuit
https://edition.cnn.com/2021/11/30/us/ghislaine-maxwell-alleged-victim-testimony
Nu blir det ännu konstigare då detaljer sammanfaller, men med dementier att nåt hänt. Begreppet Gudfader tycks han gilla..
N*adia B*jörlins mor hade beskrivit i media 2011 att dottern varit nära att falla offer för Epstein.
Att hon inte tillät detta, att hon hade a "bad vibe" och att hon inte tillät Epstein vara ensam med henne.
Daily Mail från 2011 nämner detta:
"hon tror att den sörjande skolflickan måste ha verkat vara ett lätt mål."
Min dotter var sångerska. Hon var en bebis. Hon var en liten smal flicka, inte mogen för sin ålder. Hon var 13, men alla trodde att hon var nio eller tio."
"Det var Ghislaine som lyckades bli vän med F*ary och N" adia. ”Jag litade på Ghislaine, hon var som en mamma. Hon ringde alltid hem till mig”, säger F*ary."
"Jag sa: 'Nej tack. Hon behöver inte din hjälp.' Jag höll N*adia borta från honom. Hon träffade honom aldrig ensam. Hon följde aldrig med honom någonstans."
▪️Hennes far, dirigenten U*lf B*jörling, hade dött ett år innan.
▪️Tjejen var en begåvad sångerska.
▪️Hon gick på Interlochen Music Centre i Michigan.
▪️Epstein påstod han ville hjälpa henne med med sånglektioner, lämnade nummer och pratade med hennes mor. En mentor.
▪️Han sa: "Jag skulle vilja vara som en gudfader"
https://archive.is/Qld3B
Expressen beskriver 2020 att B*jörlin fanns i Epsteins svarta bok.
https://www.expressen.se/nyheter/har-ar-jeffrey-epsteins-kopplingar-till-sverige/
Att hon inte tillät detta, att hon hade a "bad vibe" och att hon inte tillät Epstein vara ensam med henne.
Daily Mail från 2011 nämner detta:
"hon tror att den sörjande skolflickan måste ha verkat vara ett lätt mål."
Min dotter var sångerska. Hon var en bebis. Hon var en liten smal flicka, inte mogen för sin ålder. Hon var 13, men alla trodde att hon var nio eller tio."
"Det var Ghislaine som lyckades bli vän med F*ary och N" adia. ”Jag litade på Ghislaine, hon var som en mamma. Hon ringde alltid hem till mig”, säger F*ary."
"Jag sa: 'Nej tack. Hon behöver inte din hjälp.' Jag höll N*adia borta från honom. Hon träffade honom aldrig ensam. Hon följde aldrig med honom någonstans."
▪️Hennes far, dirigenten U*lf B*jörling, hade dött ett år innan.
▪️Tjejen var en begåvad sångerska.
▪️Hon gick på Interlochen Music Centre i Michigan.
▪️Epstein påstod han ville hjälpa henne med med sånglektioner, lämnade nummer och pratade med hennes mor. En mentor.
▪️Han sa: "Jag skulle vilja vara som en gudfader"
https://archive.is/Qld3B
Expressen beskriver 2020 att B*jörlin fanns i Epsteins svarta bok.
https://www.expressen.se/nyheter/har-ar-jeffrey-epsteins-kopplingar-till-sverige/
Men åter till introt.
Epstein groomade och visar upp en 14-åring som om hon vore boskap.
De två männen grymtar förnöjsamt och fnittrar.
Sen är hon även tävlingsmodell i Trumps Miss Teen pageant.
Fortsatt grävande.
"Som ”Jane” vittnade om blev hon våldtagen och sexuellt utnyttjad av Epstein i ytterligare två år efter att hon introducerades för Trump."
"Jane" vittnade under rättegången att 1998 var hon tävlande i Trumps Miss Teen USA-tävling"
https://deanobeidallah.substack.com/p/trump-didnt-just-meet-the-14-year?r=1qn5q8&utm_medium=ios&shareImageVariant=ove rlay&triedRedirect=true
Trump köpte Miss Teen pageant (13 till 19 år) 1996.
Där då gubben skrävlar om hur har gått in i omklädningsrummen och fluktat på tonåringar
.. enligt flera vittnen, vilket Trump även bekräftar i Sterns talkshow.
Med det inte sagt att han glodde på henne.
2002:
”Jag har känt Jeff i femton år. Fantastisk kille. Han är jättekul att vara med.
Det sägs till och med att han gillar vackra kvinnor lika mycket som jag, och många av dem är i den yngre delen.”
Really....
Som jag uppfattar det är det samma person. 'Kate'/Jane Doc är sannolikt N*dia B*örlin.
Hon deltog i Trumps Miss Teen Florida tävling 1998 där hon kom tvåa. Och gick på konstskolan Interlochen Center for the Arts i Michigan 1994. Hon fyllde 14 i augusti samma år. Pappan dirigenten dog året innan i leukemi. Familjen ska ha fått vissa ekonomiska problem efter det.
Efter pappans död bodde familjen kvar i Palm Beach ett par år. N*adia gick på Palm Beach County school of the Arts innan de flyttade till New York där N*dia gick en privat artistskola. Hon ska haft en fantastisk röst och spelade många instrument. Efter high school flyttade hon till dock LA och satsade på skådespeleri! Som ju de flesta vet.
Julia K Brown följer henne på sociala medier.
Bland epsteindokumenten finns en bild på N*dia som vuxen 'maskat ansikte' och en hälsning skriven till Jeffrey för hand på fotot.
N*dia ska enligt rykte fått ca 50 miljoner kronor från Epsteins dödsbo i november 2020. Efter förlikning pga övergrepp. Både den stämningen och vittnesmålet gjordes dock anonymt.
Så vitt jag vet har N*dia själv aldrig offentligt kommenterat sin 'kontakt' med Epstein. Det är lätt att förstå. Det är ju dock troligt att hon är den sk ''13-åringen från Michigan.' Hennes mamma sa ju i artikeln I Daily mail 2011 att Epstein och Maxwell försökte grooma N*dia men att hon satte stopp. Hon kanske inte visste då vad dottern utsattes för.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2026-01-02 kl. 23:02.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2026-01-02 kl. 23:02.
lc:nyjm4ylfid2a7mjm6varxuiq/post/3mb37ufdnl224