2026-01-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det jag inte förstår kring Jackes drogmissbruk är att han verkar bli så arg när han intar skiten. Han gör bort sig. Han hotar. Gud vet vad Sofia får gå genom.
Ja han är arg, dels är han nog besviken på sig själv. Dels mår han nog inte bra innerst inne av att ha tagit Chrippas och Linneas sida. Det är sjuka människor med sjuka värderingar och handlingar! Tror tom Jacke innerst inne har svårt att försvara dom. Och det tar på honom, han äta upp inifrån.
Citera
2026-01-05, 22:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så du menar att de två mackorna är det enda hon får äta i dag? Inget annat?

Du är ju helt sanslös.

Nädu, så mycket påverkan på mig har du inte. Du är mörk och toxik vilket jag inte tillåter i mitt liv. Du är inte viktig men du är ett riktigt bergatroll här.
Jag menar precis det Julia säger. Mackorna är istället för middag.
Tycker du det låter fattigt så ta det med Julia.

Du gör ju inget annat än att vantolkar och hackar på det jag skriver alternativt skriver hundratals inlägg om mig till andra, som ni sen grottar i... så uppenbarligen har du någon fixering.
Och nej. Jag är inte viktig - men för dig och somliga andra är jag tydligen det, så viktig att ni blir fixerade och drar iväg från topic.
Citera
2026-01-05, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja han är arg, dels är han nog besviken på sig själv. Dels mår han nog inte bra innerst inne av att ha tagit Chrippas och Linneas sida. Det är sjuka människor med sjuka värderingar och handlingar! Tror tom Jacke innerst inne har svårt att försvara dom. Och det tar på honom, han äta upp inifrån.

Problemet med Jakob är att han är i mitten i två st han egentligen älskar.
Sina bröder han vill dom ska kunna reda ut saker o gå vidare i livet
Jakob lik så Amanda är i grundbrotten väldigt känsliga personer.

De som är konstigast om nu Christofer.
verkligen bryr säg
Om sin lillebror se då till att han får hjälp på riktigt
Eller var de bara snack på BT. ??
Citera
2026-01-05, 23:04
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är Julia Chrippas ex och är det Chrippas barn hon ska ta hand om?
Det är för övrigt inte Linneas tråd heller - men henne har du inget emot att sitta och spy om dygnet runt i tråden ...

Julia och hur hon behandlar barnet är klart relevant.

Hon tar iallafall hand om barnet medan Kräftan säljer naket med sin barnahatande fru 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-01-05, 23:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon tar iallafall hand om barnet medan Kräftan säljer naket med sin barnahatande fru 🤷🏻‍♀️
Julia nekar ju honom att ha hand om barnet - så att han inte gör det kan du skylla på den svartsjuka lögnerskan och inte på honom.
Han vill men får inte.
Citera
2026-01-05, 23:08
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Hon fick två mackor till middag. Det är bara att du kollar länken.
Ja, lever gör hon ju uppenbarligen eftersom hon syntes i kameran när hon försökte få uppmärksamhet.

Du verkar leva ditt liv genom mig. Jag är inte ämne för tråden.

Vad fick flickan till lunch? Ibland kan det vara så att man ätit en sen lunch alternativt en väldigt mäktig lunch så middag blir överväldigande. Tänker du som vet 🤓
Citera
2026-01-05, 23:10
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Julia nekar ju honom att ha hand om barnet - så att han inte gör det kan du skylla på den svartsjuka lögnerskan och inte på honom.
Han vill men får inte.

Vill han? Därför han åkte till Sälen istället för att försöka vara nära flickan under jul? Eller till Malmö istället för att försöka vara nära flickan under nyår. Om det var ens för en minut borde han väl varit i närheten, eller? 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-01-05, 23:15
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Vad fick flickan till lunch? Ibland kan det vara så att man ätit en sen lunch alternativt en väldigt mäktig lunch så middag blir överväldigande. Tänker du som vet 🤓

Flickebarnet får vad hon behöver och tur ändå att hon slipper umgås med sin knarkanda farsa och den elaka, porrskadade barnhataren Cruella De Vil, till styvmor.

Man ser till barnets bästa, tack å lov!
Citera
2026-01-05, 23:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför lyssnar du inte på klippet?
Det framgår klart att avsikten var att laga mat, men sen hade hon ingen mjölk och var upptagen med Live så barnet fick macka istället.

Citat:
Vill han? Därför han åkte till Sälen istället för att försöka vara nära flickan under jul? Eller till Malmö istället för att försöka vara nära flickan under nyår. Om det var ens för en minut borde han väl varit i närheten, eller? 🤷🏻‍♀️
Vad menar du. Att han skulle sitta i porten och åka dit för stalking.
Det sjuka i så fall är att flickan inte fick vara med och fira vare sig jul eller nyår med sin familj på pappans sida.

Nej, det borde han inte. Julia borde sluta med sina svartsjukegrejer och ge honom och barnet det umgänge som barnet faktiskt har rätt till.
Fast då slutar ju Jocke betala .. och det är det viktigaste för Julia.
Citera
2026-01-06, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Givetvis har de intages mer en alkohol under ledigheterna hos vissa parter.
O de finns nog en stor ångest just nu
men frågan hur mår dom vart de värt detta.

Ja det undrar jag också var det värt det?
Citera
2026-01-06, 00:23
Avslutad
Citat:
Jag menar precis det Julia säger. Mackorna är istället för middag.
Tycker du det låter fattigt så ta det med Julia.

Du gör ju inget annat än att vantolkar och hackar på det jag skriver alternativt skriver hundratals inlägg om mig till andra, som ni sen grottar i... så uppenbarligen har du någon fixering.
Och nej. Jag är inte viktig - men för dig och somliga andra är jag tydligen det, så viktig att ni blir fixerade och drar iväg från topic.

Jag undrar mest varför du tittar på Julias live och även Jocke tittar du väl på ibland eller? lite knäppt när man avskyr personer så mkt.
Jag kollar aldrig på C videos.
Citera
2026-01-06, 01:09
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Det gör ju ingen annan heller & tror han känner panik över att vara över.
Hitta nåt du är bra på ist, skaffa en bra fru & styr upp situationen och relationen med dottern för fan. Väx upp, de enda som fortfarande tittar på dina videos är de som skrattar åt dig
Xoxo

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag undrar mest varför du tittar på Julias live och även Jocke tittar du väl på ibland eller? lite knäppt när man avskyr personer så mkt.
Jag kollar aldrig på C videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in