2026-01-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Sampe är sjukt snygg. Och attraktiv.
Varför gick hon inte efter honom...??
Kanske för att han har hjärnceller?

Hinken eller numera fru kräfta har sladdat in i alla som har nån typ av kändisskap och försökt och enda som gick på det var kräftan …
Citera
2026-01-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag är helt säker på att Linnea inte har problem med kandidater om det vore så .. däremot kanske det blir svårt att leva upp till vad hon vill ha hos en kille..
Jag kan ju inte tänka mig att någon av Jocke eller hans hundar som skulle hålla måttet t ex...

Det är klart bra mått för henne

Liten kuk med potensproblem
Ta testo
Knarka
Ha skulder på flera miljoner
Gör brottslig aktivitet
Vara hemlös sakna boende
Duscha Max 1 gång i månaden

Sen säkert nåt mera
Citera
2026-01-05, 19:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Det är klart bra mått för henne

Liten kuk med potensproblem
Ta testo
Knarka
Ha skulder på flera miljoner
Gör brottslig aktivitet
Vara hemlös sakna boende
Duscha Max 1 gång i månaden

Sen säkert nåt mera

Barn.. Redan där skulle ja ha backat om jag var i hennes ålder.
Man vill ju va den första liksom och det är lite knepigt om det är barn med i bilden.
Citera
2026-01-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Man vill ju va den första liksom och det är lite knepigt om det är barn med i bilden.

Barn vill hon ej ha . Hon har ju sett till kräftan tappat sitt barn
Citera
2026-01-05, 19:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Barn vill hon ej ha . Hon har ju sett till kräftan tappat sitt barn

Ja jo.. Tragiskt är det. Men Chrippa ville en gång ha barn.
Och det är ju inte som att skaffa hund eller katt.
Lilla C kommer alltid finnas där.
Citera
2026-01-05, 19:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Visa på vilket sätt hon försökt få honom tillbaka. Jag har följt henne länge och även innan cp-kräftan gjorde slut.
Jag vill se bevis. Videos, sms, bilder med text. Vad som helst.
Sedan januari 2024 har Julia både konkret .. bl a genom Jockes "villkor" om att de skulle bo ihop, på andra sätt försökt åstadkomma det och verbalt gett uttryck för det...

Vill du se "bevis" så föreslår jag att du börjar gå igenom materialet som ligger ute .. Jag tänker inte göra det åt dig.
Att du är oinsatt är ju inte mitt bekymmer.
Citera
2026-01-05, 20:14
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Sedan januari 2024 har Julia både konkret .. bl a genom Jockes "villkor" om att de skulle bo ihop, på andra sätt försökt åstadkomma det och verbalt gett uttryck för det...

Vill du se "bevis" så föreslår jag att du börjar gå igenom materialet som ligger ute .. Jag tänker inte göra det åt dig.

Du har alltså inte några bevis? Då kan man placera påståendet i slasken med alla andra påståenden utan grund från dig.
Citera
2026-01-05, 20:19
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:

Jag bad dig visa bevis för dina påståenden. Att du ber mig leta tar jag som att du inte har ett skit som belägg till dina påståenden.

Chrippa verkade inte ha nåt emot att bo ihop med henne igen. Han såg gladare ut på länge. Jag tror snarare den där hinkfittan har en jävligt bra hållhake på honom.
Citera
2026-01-05, 20:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag bad dig visa bevis för dina påståenden. Att du ber mig leta tar jag som att du inte har ett skit som belägg till dina påståenden.

Chrippa verkade inte ha nåt emot att bo ihop med henne igen. Han såg gladare ut på länge. Jag tror snarare den där hinkfittan har en jävligt bra hållhake på honom.
Ja, du får leta själv. För hade du varit minsta insatt så hade du vetat att Julia själv uttryckt det - sagt det - vid flera tillfällen bl a hos Anjo.
Är du inte så insatt så att du vet det så ser inte jag det som min uppgift att efter två år börja fylla i det du valt att inte ta del av själv. Det får du göra själv.
Citera
2026-01-05, 20:59
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Ja där skulle 99% backa, om man är i den åldern och själv inga barn.
Citera
2026-01-05, 21:00
Medlem
micro113s avatar
Engagerad mamma .. Hon kör TikTok och istället för att laga mat till barnet får hon två skivor formfranska (utan kanter) med mjukost.
Schysst middag måste jag säga.

https://www.youtube.com/watch?v=4B1UyckR7Vc

Sen är det ju lite besvärligt att barnet vill ha uppmärksamhet .. springa där och visa julklappar istället för att bara snabbt säga vad hon fått.
Stackars Julia måste vara tungt som mamma att jonglera barn, katt och Live ...
Citera
2026-01-05, 21:12
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Engagerad mamma .. Hon kör TikTok och istället för att laga mat till barnet får hon två skivor formfranska (utan kanter) med mjukost.
Schysst middag måste jag säga.

https://www.youtube.com/watch?v=4B1UyckR7Vc

Sen är det ju lite besvärligt att barnet vill ha uppmärksamhet .. springa där och visa julklappar istället för att bara snabbt säga vad hon fått.
Stackars Julia måste vara tungt som mamma att jonglera barn, katt och Live ...

Är detta Julias tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in