Citat:
Ursprungligen postat av
Troligtvisfel
Nej i Linköping. Var på behandlingshem i Aneby.
Han bodde på stödboendet som ägs av "Nytida" på Götgatan 38 i Linköping vilket även jag gör, han var tillfälligt borta från boendet på behandlingshem vistelse
EDIT: Ok kanske inte vill snacka för mycket om det vid närmare eftertanke, men alla på denna adress har ett mycket grovt missbruk, kriminalitet eller lång psykisk ohälsa, det är ett aktivt låg tröskel stödboende i Linköping D.v.s du får vara positiv på droger men inte bruka dem hemma.
Det här är folk som alla har skulder från alla möjliga håll och kanter i Sverige, knappast en tillfällighet i alla fall, kan gräva mer hos personalen som jobbade med dem, hans kontaktpersoner är mina nuvarande kontaktpersoner.
En dag för några veckor sen knackade chefen och samordnare på Götgatan i Linköping och informerade oss om att Petter var död, han bodde bredvid mig i lägenheten bredvid men har aldrig själv hunnit lära känna killen då han var på behandling under hela min boendestöd på Götgatan (är ny där) men personalen säger till mig " du vet vem det är"
Det gör jag förmodligen bara att jag inte kommer ihåg honom
Behandlingshemmet i nässjö har jag ingen aning om
Ska läsa mera i denna tråd när jag kommer hem och se om jag har svar på frågor.