2026-01-05, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det slog mig att cluee kanske kan anställa eller låta honom konsulta...? Verksamshetsbeskrivningen för Clueless Swede AB skulle hsh vara lämplig:

Förstå när de skulle bli osams efter några veckor...!

Kräftan va fan jag drog ju in 100 lax vafan varför får jag bara 30 i handen? Vadå skatt det är för fattiga jag ska ha allt nu är det krig jag ska kriga mot dig din looser .. Jag är Nea hon är så himla välutbildad hon kommer sänka dig din tönt.. ungefär så sen nä jag gjorde inget
Citera
2026-01-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Exakt samt iom idioten tecknade en enskild firma kommer dom yrka på strängare straff även om det bara är upp till 2 år på det.

Men det kommer skärpa straffet om han överklagar bara den biten plus kommer det bli 10 år näringsförbud på det. tack vare han själv om det nu inte är fru kräfta som lånat hans bankid och startat firman för sänka han mera
Han är helt efter i utvecklingen. I hans huvud trodde han att han gjorde ngt bra som teckna enskild firma. Återigen självmål. Ofattbart att man kan vara så dum. Ännu mer ofattbart att folket runt honom verkar lika dumma! Ingen stoppar hans sjuka handlingar. Han kör ända in i kaklet Chrippa kräfta cryptovaluta, inget kan stoppa honom ifrån att förstöra sitt liv och sin framtid ännu mer. Fasaden viktigare än allt
Citera
2026-01-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Han är helt efter i utvecklingen. I hans huvud trodde han att han gjorde ngt bra som teckna enskild firma. Återigen självmål. Ofattbart att man kan vara så dum. Ännu mer ofattbart att folket runt honom verkar lika dumma! Ingen stoppar hans sjuka handlingar. Han kör ända in i kaklet Chrippa kräfta cryptovaluta, inget kan stoppa honom ifrån att förstöra sitt liv och sin framtid ännu mer. Fasaden viktigare än allt

Vem äger domänen ? dvs vem upplåter idioten att hålla på med brotslighet helt öppet? Sälja kepa och videohälsning. Skulle nästan vara skoj köpa en för se var pengarna går.
Citera
2026-01-05, 13:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Vad är det?

Oavsett om det finns på tiktok och snapchat också, så är det en korkad formulering värd att slå ner på när skribenten håller dryg och hög svansföring.

Hela rättegången finns att lyssna på hos YouTubekanalen Prime Crime.
Ord för ord.
Har nog inget med någons svansföring att göra.
Citera
2026-01-05, 13:53
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Vad är det?

Oavsett om det finns på tiktok och snapchat också, så är det en korkad formulering värd att slå ner på när skribenten håller dryg och hög svansföring.

Man kan alltså lyssna på rättegången så vad är det du försöker slå ner på?
Citera
2026-01-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Hela rättegången finns att lyssna på hos YouTubekanalen Prime Crime.
Ord för ord.
Har nog inget med någons svansföring att göra.
Jag kommer inte in på hemsidan. Kommer till ngn Rikard som frågar om jag vill köpa domänen, när jag slår in chrippa.se
Citera
2026-01-05, 14:05
Medlem
Citat:
Jag kommer inte in på hemsidan. Kommer till ngn Rikard som frågar om jag vill köpa domänen, när jag slår in chrippa.se

chrippa.nu är det väl
Citera
2026-01-05, 14:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Christofer "chrippa" Lundström Döms För Grova Ekobrott | Hela Rättegången

Han kommer.. En dag. Ångra sig sååå HÅRTT! Att han blev ihop med den där tjejen.
Men som sagt.. "Han fått det för sina synder"

💚
🙏

CHRISTOFER "CHRIPPA" LUNDSTRÖM DÖMS FÖR GROVA EKOBROTT | HELA RÄTTEGÅNGEN
Citera
2026-01-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
chrippa.nu är det väl
Yes kom in. Men känner inte att jag har lust att köpa ngr kepsar, momsen var för hög 🤣😂
För övrigt vilken B-hemsida. Desperado rear ut videohälsningar, pinsamt
Citera
2026-01-05, 14:33
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Yes kom in. Men känner inte att jag har lust att köpa ngr kepsar, momsen var för hög 🤣😂

Om du skulle ångra dig är det bäst du skyndar sig dock, som är snart slutsålda påstås det 😂
Citera
2026-01-05, 14:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han kommer.. En dag. Ångra sig sååå HÅRTT! Att han blev ihop med den där tjejen.
Men som sagt.. "Han fått det för sina synder"

💚
🙏

CHRISTOFER "CHRIPPA" LUNDSTRÖM DÖMS FÖR GROVA EKOBROTT | HELA RÄTTEGÅNGEN
Varför skulle han ångra det?
Större delen av tiden som domen omfattar har ju Julia varit med - inte Linnea, hon kommer in senare.
Det är alltså Julia han bör ångra i så fall ...
Citera
2026-01-05, 14:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är nog okej. Har man inte råd att köpa en keps eller en read hälsning så har man inte.
Tror Chrippa inte hade förväntat sig att folk skulle köpa för pengar de inte har.
Moms är för övrigt skatt - det borde du väl villigt betala trodde jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in