2026-01-04, 07:17
Medlem
halaltarzans avatar

Det här skulle jag kunna skrivit själv. Nu ska man väl inte ljuga för sin partner, men ibland gör man nog bäst i att vrida till sanningen lite.

Fast i stora drag så funkar väl alla kärringar lika, såvida man inte träffar nån som har klittan i knävecket och g-punkten under armen. Och jag är tämligen övertygad om att en kvinna känner om det är någon som vet vad han sysslar med, och även om han inte gör precis som hon vill ändå förstår att han har potential att bli bra, än en snubbe som bara tänker på sig själv och kör på som en jävla symaskinsnål.

För övrigt så tror jag att de flesta som sitter här och moraliserar i tråden är de som inte har varit så framgångsrika hos kärringarna, och vill vrida till det till sin fördel (en mycket vanlig företeelse här på Flashen). Nej, jag säger typ som i yes-reklamen "klart grabben ska knulla".
Citera
2026-01-04, 07:47
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgonstjaernan
Är du bra i sängen nu då?

Jag skulle nog säga det. Enligt min "main" ex så var jag bäst i hennes vängrupp på att knulla, dvs när tjejerna snackade om sex med sina pojkvänner. Enda bland dem att få sin tjej att komma, speciellt med kuken. Därmed så fick jag min senaste ex att komma de gångerna vi hade sex. Dock var de båda oskuld innan mig. Men jag tror jag har en aning vad som funkar för att få en tjej att komma eller må bra. Sexet ska ju handla om tjejen ju, fokuset ska vara på att hon njuter. Naturligtvis njuter jag när hon njuter.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinklip
Men gud
Lever du på medeltiden
Knulla på om du vill och kan
Använd kondom
Frågar framtida partner om hur många du legat med
Ljug förfan
För det finns inget som kan vara så förödande för ett förhållande när sanningen ska fram
Så ljug och knulla på

Jag vill inte ljuga till min tjej. Jag vill inte att min tjej ska ljuga till mig.

Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Gör det du tycker tjejer kan göra.

Jag vill gärna att min tjej ska tycka som mig, dvs sex inom relationen och inget casual. Dock är jag lite rädd att tjejer ligger runt mer än vad jag tror, så jag undrar själv om jag ska ligga för att inte vara svartsjuk eller avis.

Dock skulle jag ha svårt att ligga med en främling. Varenda gång en tjej kommer upp till mig och flörtar sexuellt och typ "menar" att hon vill ligga, så känner jag bara äckel. Hur kan man gå upp till och ligga med en främling så där? Det kan vara snyggaste tjejen i kursen men jag skulle känna mig spyfärdig. Det är typ det som har fått mig att tacka nej till engångsligg, känns äckligt.
Citera
2026-01-04, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Hej. Lite långvarig inlägg.

Jag har börjat plugga nu på universitet och har insett att jag är snygg, rätt så snygg. Många som kommenterar hur maxxad min "face card" är, många som är överraskade över mitt sexliv för att de tror att jag knullar en tjej varje helg, många som kommenterar hur jag liknar Dolph Lundgren. Jag har även fått många tjejer, främst på klubben, som har försökt ragga på mig på något sätt och vis. Detta är väldig överraskande till mig, då jag var oftast "incel" i vängruppen i gymnasiet och så vidare.

Men jag har en traditionell syn på sex. Inte religiös, att man ska vara oskuld osv, utan mer lugnare typ. Jag har bara legat med två tjejer: min långvariga tjej under gymnasiet, och nu en tjej på universitet som jag verkligen gillade, och vi gick på flera dejter men som ghostade mig. Sex för mig är speciell, något varmt, intimt. Det är inte något som jag kan ha med vem som helst, och ja, jag har fått flera erbjudanden genom livet. Det baseras mest på att jag strulade med en tjej när jag var femton, och jag lärde aldrig känna henne. Kändes som att första kyssen var bortslösad, och kysset var inte najs liksom.

Borde jag försöka ligga runt eller så? Det känns som att majoriteten av unga kvinnor kör casual, eller jag vet inte. Många av tjejkompisarna nu i kursen ligger inte runt och jag känner dem rätt så väl. Men det kanske är så att mina framtida partners kommer köra casual. Jag är inte svensk, men ni är väl rätt så sexuellt liberala va? Känns bara som att jag handikappar mig själv för framtiden.

Eller hur tycker ni? Sorry för babbeln.

Nej, ligg inte runt.
Det är en hemsk vana du bygger upp, du skapar ett beroende av dopaminhitar.
Tillslut så kommer du endast att vilja ligga runt och inte bry dig om att sex är speciellt.

Skit i brudarna. Skit inte där du äter om du pluggar på universitet.
Citera
2026-01-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Jag gissar nog starkt på att deras utseende beror på hårt supande blandat med diverse droger snarare än att de skulle ha knullat för mycket

Vad gäller TS, så är det nog bara du som kan svara på frågan. Om du vill/kan knulla mer och oftare och inte har något emot kortare bekantskaper så kör på. Om sex känns som något intimt som du bara vill ha med såna som du verkligen har någon form av känslomässig koppling till så är det också helt okej.

Ärligt talat tror jag ingen kommer att döma dig för dina beslut oavsett vilken väg du väljer att gå. Och även om de skulle göra det, vem bryr sig? Ditt liv och dina beslut.

och i vilka sammanbang knullar man runt, i klubbsammanhang.
Han bygger även upp ett beroende, precis som de här brudarna är beroende av att hora ut sig till höger och vänster, för att sedan förstöra sin pair bonding.
Citera
2026-01-04, 09:36
Medlem
Citat:

Jag har börjat plugga nu på universitet och har insett att jag är snygg, rätt så snygg. Många som kommenterar hur maxxad min "face card" är, många som är överraskade över mitt sexliv för att de tror att jag knullar en tjej varje helg, många som kommenterar hur jag liknar Dolph Lundgren. Jag har även fått många tjejer, främst på klubben, som har försökt ragga på mig på något sätt och vis. Detta är väldig överraskande till mig, då jag var oftast "incel" i vängruppen i gymnasiet och så vidare.

Men jag har en traditionell syn på sex. Inte religiös, att man ska vara oskuld osv, utan mer lugnare typ. Jag har bara legat med två tjejer: min långvariga tjej under gymnasiet, och nu en tjej på universitet som jag verkligen gillade, och vi gick på flera dejter men som ghostade mig. Sex för mig är speciell, något varmt, intimt. Det är inte något som jag kan ha med vem som helst, och ja, jag har fått flera erbjudanden genom livet. Det baseras mest på att jag strulade med en tjej när jag var femton, och jag lärde aldrig känna henne. Kändes som att första kyssen var bortslösad, och kysset var inte najs liksom.

Borde jag försöka ligga runt eller så? Det känns som att majoriteten av unga kvinnor kör casual, eller jag vet inte. Många av tjejkompisarna nu i kursen ligger inte runt och jag känner dem rätt så väl. Men det kanske är så att mina framtida partners kommer köra casual. Jag är inte svensk, men ni är väl rätt så sexuellt liberala va? Känns bara som att jag handikappar mig själv för framtiden.

Jag råder dig till att ha sex med kvinnor där du känner dragning, attraktion och att du är genuint intresserad av mer med dem. Precis så som du har gjort hittills. Du kommer må bättre, sexet kommer vara bättre. Och det finns stor chans till en fortsättning (förhållande) mellan dig och kvinnan du ligger med.

Jag är som du. Och har endast haft sex med folk jag kunnat tänka mig seriös relation med/haft seriös relation med. Man mår bättre av detta helt enkelt! Man är ju mer sann mot sig själv.

Bättre du inriktar dig på att träffa kvinnan i ditt liv, nu när du pluggar och har ett smörgåsbord av kvinnor som också pluggar och du har chans att lära känna. Perfekt tid i livet att finna sin livspartner. En del som är bra är ju att du då finner en kvinna som är starkt attraherad av dig och du av henne, så att ni tillsammans kan ha massor med sex! Stadga er. Och senare gifta er och få små knoddar.

Kvinnor är sexuellt återhållsamma, precis som dina kvinnliga studiekamrater. Men känner de genuint intresse och attraktion för någon, så kan de vilja ha sex förr eller senare. Kvinnor är sexuellt selektiva. Gäller oavsett etnicitet.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-01-04 kl. 09:38.
Citera
2026-01-04, 09:48
Medlem
Citat:

maxxad min "face card" är

Hahahaha
Citera
2026-01-04, 09:52
Medlem
Citat:
Ja, bägge mina föräldrar är bosnier. Jag har fått flera kommentarer att jag liknar honom.

Till er övriga, det handlar mer om framtida partners. Jag känner inte för att ligga runt. Tanken att jag ska ligga med någon jag knappt känner är äckligt. Jag menar mer framtida tjejer och så vidare, de kommer förmodligen ha haft några ligg i ryggen, så känns som att jag måste kompensera, annars kommer jag bara vara svartsjuk.

Retrospektiv svartsjuka kommer drabba dig vare sig du så legat med 12 och din fru bara med 3. Den Retrospektiva svartsjukan handlar ju inte om hur många du och hon tidigare har legat med, utan handlar mer om dig och din självkänsla.

Du skulle kunna bli Retrospektivt svartsjuk på din fru, fast hon är oskuld. För att hon har kysst en kille och sexuellt fantiserat om honom.

Att ligga runt, hjälper alltså inte mot Retrospektiv svartsjuka.

Den Retrospektiva svartsjukan får du tackla på andra vis. Tex genom terapi.

Jag råder dig att fortsatt endast ligga med kvinnor du känner genuint intresse för, attraktion och dragning till. Och där du helst även vill inleda ett seriöst förhållande med dem. Så som du hittills har gjort, med andra ord. Du är då mer sann mot dig själv. Och kommer må bättre av det. Sexet blir ju också mer spännande om man känner stark dragning till varandra.
Citera
2026-01-04, 10:24
Medlem
Bob-Dylans avatar
Håll dig till dina principer så att du inte tappar dig själv.
Men som kille ser jag inget problem med att ligga runt, om du varit tjej hade jag sett ett framtida problem med det.
Citera
2026-01-04, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Håll dig till dina principer så att du inte tappar dig själv.
Men som kille ser jag inget problem med att ligga runt, om du varit tjej hade jag sett ett framtida problem med det.
Hur då menar du?
Citera
2026-01-04, 11:54
Medlem
Kleiners avatar
En kvinna som upplär dig gör det för hennes njutning och därför kan du inte applicera det på alla andra kvinnor. Du har iallafall ingen garanti på det och kan mycket väl framstå som något mekaniskt och totalt misslyckats.

Ja, självklart är allas könsorganen placerat samma plats, men det betyder inte att alla föredrar samma beröring, rytm och hastighet 💡

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast i stora drag så funkar väl alla kärringar lika, såvida man inte träffar nån som har klittan i knävecket och g-punkten under armen. .
Citera
2026-01-04, 12:40
Medlem
Citat:

Det är *ungefär* det absolut sämsta du kan göra kan jag med 99.99% sannolikhet garantera, om du gillar att vara välmående, framgångsrik, undvika trauman och ha sinnet i behåll.
Tro mig, gör det inte.
Allt du tror är viktigare, vänner, föreningar, nationer, plugget, extrajobb, jobb, kontakter, nätverkande, hälsa, umgänge ÄR viktigare och kommer alltid vara viktigare än några halvdesperata tjejer. Särskilt om ni träffas ofta, det kommer du må exceptionellt dåligt utav om det fortlöper under en längre period.
Citera
2026-01-04, 13:07
Medlem
GiveMeHeads avatar
Go for it. Sex utan känslor är toppen. Bara ta för sig av deras kroppar och sen hej då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in