Det här skulle jag kunna skrivit själv. Nu ska man väl inte ljuga för sin partner, men ibland gör man nog bäst i att vrida till sanningen lite.
Citat:
Men vad som funkar för en kvinna kanske funkar inte för en annan.
Man ska aldrig jämföra.
Och till ts, så ska du så klart hålla dig för framtida partners. Du förlorar ingenting på det men tvärtemot så vinner du på det.
En man som inte ligger runt när han kan och har möjlighet är mycket mer stabil och visar att han har självdisciplin och självrespekt.
Man ska aldrig jämföra.
Och till ts, så ska du så klart hålla dig för framtida partners. Du förlorar ingenting på det men tvärtemot så vinner du på det.
En man som inte ligger runt när han kan och har möjlighet är mycket mer stabil och visar att han har självdisciplin och självrespekt.
Fast i stora drag så funkar väl alla kärringar lika, såvida man inte träffar nån som har klittan i knävecket och g-punkten under armen. Och jag är tämligen övertygad om att en kvinna känner om det är någon som vet vad han sysslar med, och även om han inte gör precis som hon vill ändå förstår att han har potential att bli bra, än en snubbe som bara tänker på sig själv och kör på som en jävla symaskinsnål.
För övrigt så tror jag att de flesta som sitter här och moraliserar i tråden är de som inte har varit så framgångsrika hos kärringarna, och vill vrida till det till sin fördel (en mycket vanlig företeelse här på Flashen). Nej, jag säger typ som i yes-reklamen "klart grabben ska knulla".