Citat:
Håller helt o hållet med dig. Hon kan absolut ha gjort ett bra jobb med sin förening men det rättfärdigar ingenting och spelar ingen roll alls i detta.
Vi var många som såg hur hon gick på folk i Öviksbasaren på facebook. Hon blev helt galen över att folk sa tjej o killkläder och var otrevlig emot alla, tyckte en pappa skulle ifrånsäga sig sitt föräldraskap för han inte vill ha ”tjejkläder” på sin son. Hon skrev att de var synd om folks barn då deras föräldrar använde begreppet tjej/killkläder.
Att hon sen har en förening som ska stötta familjer o barn om dagarna men sitter på kvällarna och beter sig såhär… Nja, då tycker jag inte hennes jobb med föreningen alls är lika fint.
Vi var många som såg hur hon gick på folk i Öviksbasaren på facebook. Hon blev helt galen över att folk sa tjej o killkläder och var otrevlig emot alla, tyckte en pappa skulle ifrånsäga sig sitt föräldraskap för han inte vill ha ”tjejkläder” på sin son. Hon skrev att de var synd om folks barn då deras föräldrar använde begreppet tjej/killkläder.
Att hon sen har en förening som ska stötta familjer o barn om dagarna men sitter på kvällarna och beter sig såhär… Nja, då tycker jag inte hennes jobb med föreningen alls är lika fint.
Håller helt och hållet med.
Och nu ikväll har hon suttit och delat min bekantas konversation mellan dem, MEN endast slutet av dem. Hon vågar väl inte visa allt hon skrev i början. Jag hjälpte min bekanta att polisanmäla henne trots att det troligtvis bara kommer läggas ner. Och för att förtydliga så hade min bekantas familj fått hjälp av föreningen i 3 år, inte 5 år som hon skrivit. Sedan var det inte ett inlägg som hon vill insinuera, det var en kommentar som svar till en annan gentemot dessa "troll" samt med fakta.
Igår gick hon på en gammal chef i sin story, idag om en journalist som skrivit artikel om henne.
Hon måste få hjälp. För tänk om hon går på helt fel person och som då inte tar det så bra eller som inte förstår att hon hållt på så här i flera år. Tänk om hon går på någon som mår riktigt dåligt och inte vill leva mer. Hon är farlig!