Citat:
Ursprungligen postat av
Zappazen
Ursäkta, men det var inga personangrepp utan frågor ställda för att få dig att vakna ur din fantasivärld. Till och med vänsterjournalisten på SVT, Bert Sundström, har förklarat vilken korrupt narcostate Venezuela har varit under Maduros regim. Att du öht kan försvara ett sådant styre är rent vansinne.
Om du skulle bo granne med en man som misshandlar sin familj dagligen skulle du då inte intervenera? Rusa in och stoppa misshandeln fast det är olagligt att bryta sin in i andras hus? Ibland måste man bryta mot regler om det gäller liv och död. Paragrafryttare blir inte gamla i gängkriminellas värld. De bara skrattar åt sådana som dig och dina gelikar innan de osäkrar sina vapen.
Nöden har ingen lag!
"Är du dum på riktigt?"
"Ja. Du är ute och cyklar. Och du har cyklat jävligt fel. Byt cykel och skaffa karta över verkligheten istället för fantasin. Och en kompass kan vara bra att ha också."
Vad skall dessa meningar fylla för funktion?
Jag delar inte din åsikt och tydligen så är det då berättigat att gå till personangrepp.
Bert Sundström?
Jag har inte speciellt mycket till överst för denna person då han driver en agenda.
Jag har inte försvarat något alls, däremot har jag ifrågasatt vilken agenda USA har.
Din liknelse med en granne som misshandlar dennes familj är konstig.
Du springer in o kidnappar din granne och hans fru.
Sedan beslagtar du deras bil o säljer den samtidigt som du tar över huset och vägrar lämna det.
Där har du en bättre liknelse.
USA har inte rätt att störta andra länders ledare.
Nu bör EU direkt prata sanktioner mot USA, eftersom man har invaderat en suverän stat.
Eller skall vi som vanligt köra med dubbla måttstockar?