2026-01-03, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Eftersom hon frågar hur folk sparar, ska man tolka det som att de inte sparar aktivt i dagsläget? Skrämmande isåfall.

Och att hon inte tror hon delar nånting som kan trigga folk.. nänä så en rund klubba ( klubba överhuvudtaget till en tvååring..), äta i bilen under färd, filma sitt gråtande barn i vagnen.. alltså hon gör så sjukt dumma grejer. Hon borde ha ångest över hur hon lever sitt liv för det är fan inte bra. Men jag skriver bara så för att döva min egen sorg och eget dåliga liv 😂
Obehagligt att vilja polisanmäla när folk ifrågasätter hennes beteende kring en del saker. Är det ett brott att diskutera en ”offentlig” person inom rimliga ramar? Att hon inte vill visa sitt barn är väl jättebra, men dubbelmoralen träder fram när hon själv exploaterar sitt barn för betald reklam.

Hanna verkar vilja ha kakan (inkomsten) och äta den utan att ifrågasättas.
Citera
2026-01-03, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Obehagligt att vilja polisanmäla när folk ifrågasätter hennes beteende kring en del saker. Är det ett brott att diskutera en ”offentlig” person inom rimliga ramar? Att hon inte vill visa sitt barn är väl jättebra, men dubbelmoralen träder fram när hon själv exploaterar sitt barn för betald reklam.

Hanna verkar vilja ha kakan (inkomsten) och äta den utan att ifrågasättas.

En hel del kan säkert falla under förtal, förtal kan det vara trots att det är sant det man säger. Men hon kommer ju inte komma nånvart med det.
Citera
2026-01-03, 15:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu snubblades det på sanningen igen.
Anledningen till att Lars skulle sluta visas var pga att Lars numera har en egen "identitet" enligt Hanna, inte pga en fb-tråd.
Hanna läser ju inte heller tråden så 🤷‍♀️
Citera
2026-01-03, 15:19
Medlem
Imponerande att hon som var så dödssjuk igår ger sig ut och storhandlar idag…
Citera
2026-01-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Imponerande att hon som var så dödssjuk igår ger sig ut och storhandlar idag…

Hon var ju även och åkte pulka igår med Lars när hon hade så ont och går på värktabletter. Orkar man verkligen det om man har så ont såsom hon beskriver?
Citera
2026-01-03, 15:28
Medlem
Kul att hon frågar om spartips.
Vad sägs om att se över kontoutdraget och inte köpa saker 24/7.
Med tanke på att hon tjänar 60k efter skatt eller var det nu är, är det patetiskt att fråga om spar tips. Om hon var någorlunda smart hade de kunnat spara massa pengar och så dyrt boende har de inte.
Citera
2026-01-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hon var ju även och åkte pulka igår med Lars när hon hade så ont och går på värktabletter. Orkar man verkligen det om man har så ont såsom hon beskriver?
Hon satte sin dotter före sig själv, fint tycker jag. Sen gjorde nog värktabletterna sitt också förhoppningsvis. Så jo det orkar man 😊
Citera
2026-01-03, 16:05
Medlem
Hanna vill ha spartips - skippa godiset, chipsen, pizzan, glassen och den menlösa ankan. Där har hon redan ett par hundralappar på sparkontot!
Citera
2026-01-03, 16:17
Medlem
Spartips - Sluta köp fejkföljare 😅
Citera
2026-01-03, 16:57
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hanna vill ha spartips - skippa godiset, chipsen, pizzan, glassen och den menlösa ankan. Där har hon redan ett par hundralappar på sparkontot!

Ankan? Är jag trög?
Citera
2026-01-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ankan? Är jag trög?

En leksak i vagnen på dagens storhandling
Citera
2026-01-03, 17:34
Medlem
Hon ser ju väldigt bra ut. Frisk och välmående, vacker hudfärg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in