Citat:
Ursprungligen postat av
Andromedatraveller
Jag tror att siffran kan vara hög. Att han för den sakens skull är en karl begåvad med kvinnotycke vore ett typexempel på en baronsk överdrift, där variabler som att dessa kvinnor är skrotfärdiga ruggugglor med tresiffriga body counts måste tas i beaktande.
Tror det är betydligt färre än han försöker ge sken av. Har för mig att han snackat om runt 50. Själv tror jag det är under 10.
Vad baserar jag det på?
Hur många gånger har han inte skrutit om att han fick knulla med någon slampa när han var i London? Han har dragit den i åtskilliga storytimes. Redan för flera år sedan, spontant i samband med att han suttit och hållit frågestund live med tittarna, och bara för någon månad sedan på sin nya engelskspråkiga kanal. Jag vet även att han skrutit om det i en Flashback-tråd när man går in och läser posthistoriken för AlexxHooker. Ok om det var en 10-poängare. Men i den gamla videon minns jag att han visade en bild på henne. Hon såg inte mycket ut för världen.
Att Baronen dragit den storyn gång efter annan talar för att den är sann. Men med tanke på hur stolt han tycks vara över den gången, får jag känslan av att såna incidenter inte varit ett speciellt vanligt inslag i Baronens liv, för annars hade han dragit fler historier på samma tema.
Den casanovan han målar ut sig som är snarare den personen han vill vara men aldrig har uppnått att bli. En rockstjärna som får bada i fitta, det var hans målsättning att bli det under uppväxten. Han träffade Therese och klamrade sig fast direkt, för innerst inne förstod han nog att det var det bästa han kunde få. Nu när han börjar bli lite av en kändis som vissa vill knulla med bara för kändisskapets skull, ser det ut som han inte kan låta bli att leva ut rockstjärnedrömmen. Har han kommit upp i någon högre body-count skulle det inte förvåna mig om det skett via otroheter efter han blev YouTube-kändis.