2026-01-03, 11:32
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Minst 60 personer sköts ihjäl, skottlossning över hela Las Vegas, och du tror att det var en ensam skytt?
Jag tror ingenting för jag är inte insatt i det här fallet, jag säger bara att om Tucker och Carroll har nya bevis så är det bara att gå till en federal åklagare, slänga upp dem på bordet, och få utredningen öppnad igen.
Citera
2026-01-03, 11:45
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Han gjorde det bara som en kul grej. Alla brott behöver inte ha motiv.
Citera
2026-01-03, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Han gjorde det bara som en kul grej. Alla brott behöver inte ha motiv.
Hur tänker du att han tog sig från hotellvåningen till i stort sett hela Las Vegas inklusive flygplatsen?
Citera
2026-01-03, 12:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Hur tänker du att han tog sig från hotellvåningen till i stort sett hela Las Vegas inklusive flygplatsen?

Utveckla din konstiga fråga.
Citera
2026-01-03, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Utveckla din konstiga fråga.
Det rapporterades skottlossning spritt över hela Las Vegas, helikoptrar finns på film när dom skjuter ner mot folk på marken, på flygplatsen sköts en kvinna ihjäl.
Citera
2026-01-03, 12:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det rapporterades skottlossning spritt över hela Las Vegas, helikoptrar finns på film när dom skjuter ner mot folk på marken, på flygplatsen sköts en kvinna ihjäl.

58 dog framför hotellet, skytten själv tog sitt liv i hotellet. Vad är det för kvinna du pratar om?
Citera
2026-01-03, 12:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Är det de nya bevisen som Tucker och Carroll presenterade?
Citera
2026-01-03, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Är det de nya bevisen som Tucker och Carroll presenterade?
Nej det är gammalt.
Citera
2026-01-03, 12:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du får kolla Tucker och Ian Carroll, Ian har koll på fakta i fallet.
Jag minns bara att det sköts överallt i Las Vegas och att man filmade helikoptrarna som sköt.
Jag följde det på nätet när det begav sig.
Nej jag frågar dig för det är du som påstår det.
Vad var det för kvinna som dig på flygplatsen - i en påstådd skjutning dessutom?

Och vad var det för helikoptrar du påstår att det sköts ifrån?
Citera
2026-01-03, 15:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som sagt, jag följde det när det begav sig, jag såg helikoptrarna på video, jag såg poliskamerorna när det sköts runt hela Vegas.

Kvinnan på flygplatsen har Ian koll på

Det gjorde jag också - tillsammans med en hel hög människor här på Flashback och ingen har sett någon sådan film eller skrivit om någon död kvinna på flygplatsen tidigare… Det närmaste var ett påstående om att det blinkade lite på himlen som nån på nätet helt utan anledning hade tolkat som om det sköts från helikoptrar… jag svarade såhär (år 2019) och ingen har ens bemött det än:
I stort sett tvärs över gatan ligger McCarran International airport - världens 8:e mest trafikerade flygplats räknat i antal start/landningar.. Den har 4 landningsbanor och ca 50 miljoner passagerare per år. På flygplatsen finns även 3 olika helikopterterminaler för passagerarflyg och sightseeing..
Att det blinkar på natthimlen just där är föga förvånande... Och om det skulle komma ett antal obehöriga helikoptrar eller ",mystiska militärer" så hade givetvis varenda flygledare där trillat ur stolarna..
Går man in på flygplatsens hemsida https://www.mccarran.com syns främst ett flygledartorn, en stor pyramid (Luxor)och en gyllene jättebyggnad - Mandalay...
Beläggen för det du påstår är helt enkelt obefintliga (som så ofta).
Citera
2026-01-03, 17:23
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Vilket är dynga menar du?
Det tog inte många minuter att sätta sig in i den skjutningen för att se att det bara är dynga från dig som vanligt.

1. Det var inga skjutningar från helikoptrar.

2. Vid skjutningen forcerade människor i panik stängslen till flygplatsen för att ta sig undan skytten. Flera av dem var skottskadade.
Citera
2026-01-03, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det tog inte många minuter att sätta sig in i den skjutningen för att se att det bara är dynga från dig som vanligt.

1. Det var inga skjutningar från helikoptrar.

2. Vid skjutningen forcerade människor i panik stängslen till flygplatsen för att ta sig undan skytten. Flera av dem var skottskadade.
Det får du upplysa dom som kollat på Ian och Tuckers samtal om. Här är samtalet:
https://m.youtube.com/watch?v=r_Vt_Lo5SiE

Och jag minns det som Ian pratar om.

Från kommentarerna:
"They don't hide it anymore. Not because they think we're ignorant. Because they know there's nothing we can do about it."
Senast redigerad av adaptern 2026-01-03 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in