Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Använder Cannabis främst mot min Epilepsisjukdom och andra problem men också för att det är skönt såklart! Köpte en 5:a THCA Buds vilket jag inte provat innan. Bara provat THCA vapes tidigare. Och det påstods innehålla 24% THCA men jag upplever inte speciellt mycket effekt alls jämfört med det "vanliga".
Ska man värma upp det på något sätt så att det "dekarboxyleras" innan för att uppnå bättre effekt eller hur gör ni?
Själv har jag bara provat att röka det rent i pipa.
/Mvh
"Konstigt att hela jävla tråden förutom två eller tre personer " skrev fanten idag i tråden. Är vi 4 nu då?
Som svar på din fråga så läs gärna mitt inlägg ovan och många sidor bak i tråden så kommer du se att folk i regel tycker dom thca-buds och hasch är värdelöst (som säljs inrikes!), medans många får önskad effekt av thca-destilat.
Spelar ingen roll hur du röker den. Har du köpt
coated thca-buds så är det hemp-buds rullade i isolatpulver som sätter sig på utsidan av budsen bara. Värdelöst.
Pipa funkar alldeles utmärkt, thca omvandlas just vid uppvärmning. Inte därför du inte får effekt.
Vill man ha bra buds så är det inte
coated man ska köpa, det vet hela världen förutom kunder i Sverige som sponsrar skiten.
Smoketower köper in sitt för cirka 20 kr grammet och säljer för 250 kr grammet. Ja, du läste rätt.