2026-01-01, 19:24
Medlem
S.O.Stolps avatar
”Jag var väl inte helt nykter ska jag säga”

Visserligen en betalartikel, men en stor intervju har gjorts med Carl Bildt om världsläget, herrmiddagarna med Reinfeldt och Borg, hustruns ofrivilliga ”nakenchock” och spontanköpet i Venedig.

aftonbladet.se
Citera
2026-01-01, 19:24
Moderator
Strix m/94s avatar
Ur artikeln:

Citat:
”Jag var väl inte helt nykter ska jag säga”
Han blir stoppad på stan av oroliga människor och har nu skrivit boken ”Vad händer nu?”.

Strix/Mod
Citera
2026-01-01, 19:46
Medlem
Undrar varför ingen filmade? Rätt rolig syn att se denna alkis helt bedrucken rangla runt på Stockholms gator och skrika efter svartskallar.
Citera
2026-01-01, 20:07
Medlem
kalkryggars avatar
Tar de upp någonting om att han var med om (genom sin position i styrelsen i oljebolaget) att massmörda massa människor i Afrika? Eller utelämnas det helt?
Citera
2026-01-01, 20:21
Medlem
Alkoholen är väl relativt lätt att vifta bort i sammanhanget. Värre med fraterniseringen med Reinfeldt och Borg, två herrar som allvarligt skadat Sverige genom sin politik. Är det någon moderat som överhuvudtaget vill synas offentligt med dessa klåpare längre? Borg är numera mest känd som snoppviftare och Reinfeldt är en loser som ingen karriärmässigt vill ha att göra med. Ytterst kan det vara de som avpolletterat Moderaterna som ledande parti på högersidan.
Citera
2026-01-01, 21:28
Moderator
Strix m/94s avatar
Rubriken förtydligad.

Strix/Mod
Citera
2026-01-01, 23:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Haha, fantastisk trådstart som visar att vår ryske vän i St Petersburg inte är så långt borta med sina rubriker.

Ja, Carl Bildt är ett pervo. Av någon anledning har jag alltid förställt mig Calle som väldigt välutrustad. En kraftig lem, stor och tjock. Han har lite den auran. Tre decimeter batong, till glädje för Ana Maria.
Ja, det var en pastisch, en blinkning till vår flitige skribent i öst. Nu "förtydligades" rubriken, så nu kan tråden tyna bort och begravas.
Citera
2026-01-03, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkboghorjavel
Undrar varför ingen filmade? Rätt rolig syn att se denna alkis helt bedrucken rangla runt på Stockholms gator och skrika efter svartskallar.
Vad har du för belägg för att han skulle vara alkis??? Annars anses han ju vara en av landets smartaste politiker.....
Citera
2026-01-03, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vad har du för belägg för att han skulle vara alkis??? Annars anses han ju vara en av landets smartaste politiker.....
Läs TS
Citera
2026-01-04, 02:39
Medlem
[quote=Runkboghorjavel|93907698]
Läs TS:
Och du tror på allt som Flashback medlemmar skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in