2026-01-02, 21:40
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han är ju snart klar med sexveckorskursen till sexolog och då ska han bli parterapeut! Det behövs pengar till den (för han har ju som vanligt inte ett öre i plånboken) så Chrippa får allt finna sig i att bli förtalad lite till!
Sexveckorkurs. Nu är du lite snäll han hade gjort 12-15% av kursen på 2 dagar när han körde lite plugg istället för skicka kukbilder på natten när Tessan sov.
Fortsätter han i samma takt är han klar på 3 veckor.

Om han har nu betalat skatt som han på enskilda firman ska så är totala summan närmare 50 000kr för pissutbildningen på 3 veckor.

För samma peng hade han kunna starta AB för att sen göra avdrag för hela utbildningen om han gjorde videos och använde sina kunskaper på YT.

Speedrun-Baronen
Citera
2026-01-02, 21:44
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Sexveckorkurs. Nu är du lite snäll han hade gjort 12-15% av kursen på 2 dagar när han körde lite plugg istället för skicka kukbilder på natten när Tessan sov.
Fortsätter han i samma takt är han klar på 3 veckor.

Om han har nu betalat skatt som han på enskilda firman ska så är totala summan närmare 50 000kr för pissutbildningen på 3 veckor.

För samma peng hade han kunna starta AB för att sen göra avdrag för hela utbildningen om han gjorde videos och använde sina kunskaper på YT.

Speedrun-Baronen
Det verkar som jag också var för snäll:
Citat:
Utbildningen består av 10 moduler och är helt online och flexibel. Du studerar i din egen takt, men vi rekommenderar minst 4–6 månader för att ge tid till reflektion och fördjupning.
Har för mig att det var Nordic Online Academy och reapriset är 23900kr.

https://www.studentum.se/skola/nordic-online-academy/sexologi-2085538

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2026-01-02, 21:52
Medlem
Krakatoas avatar
Nånstans långt inom mig hade jag önskat att man hade kunnat skoja om det här, men tyvärr. Vi är där nu....

Baronens nya kanal:

VUXENMYS MED RASK.

Första videon: Han vill hellre runka än ligga!:

https://www.bitchute.com/video/uJwA5qAtQmEo
Senast redigerad av Krakatoa 2026-01-02 kl. 21:59.
Citera
2026-01-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Jag tror att siffran kan vara hög. Att han för den sakens skull är en karl begåvad med kvinnotycke vore ett typexempel på en baronsk överdrift, där variabler som att dessa kvinnor är skrotfärdiga ruggugglor med tresiffriga body counts måste tas i beaktande.

Tror det är betydligt färre än han försöker ge sken av. Har för mig att han snackat om runt 50. Själv tror jag det är under 10.

Vad baserar jag det på?

Hur många gånger har han inte skrutit om att han fick knulla med någon slampa när han var i London? Han har dragit den i åtskilliga storytimes. Redan för flera år sedan, spontant i samband med att han suttit och hållit frågestund live med tittarna, och bara för någon månad sedan på sin nya engelskspråkiga kanal. Jag vet även att han skrutit om det i en Flashback-tråd när man går in och läser posthistoriken för AlexxHooker. Ok om det var en 10-poängare. Men i den gamla videon minns jag att han visade en bild på henne. Hon såg inte mycket ut för världen.

Att Baronen dragit den storyn gång efter annan talar för att den är sann. Men med tanke på hur stolt han tycks vara över den gången, får jag känslan av att såna incidenter inte varit ett speciellt vanligt inslag i Baronens liv, för annars hade han dragit fler historier på samma tema.

Den casanovan han målar ut sig som är snarare den personen han vill vara men aldrig har uppnått att bli. En rockstjärna som får bada i fitta, det var hans målsättning att bli det under uppväxten. Han träffade Therese och klamrade sig fast direkt, för innerst inne förstod han nog att det var det bästa han kunde få. Nu när han börjar bli lite av en kändis som vissa vill knulla med bara för kändisskapets skull, ser det ut som han inte kan låta bli att leva ut rockstjärnedrömmen. Har han kommit upp i någon högre body-count skulle det inte förvåna mig om det skett via otroheter efter han blev YouTube-kändis.
Citera
2026-01-02, 21:54
Medlem
Krakatoas avatar
Han har även lagt upp en ny förtalsvideo:

JACKES NYÅRSLIVE: ALKOHOL OCH MÖRK ENERGI.
https://www.bitchute.com/video/xzUrr37sc4J8
Citera
2026-01-02, 21:57
Medlem
Damien-s avatar
felpost.
Citera
2026-01-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Japp! Ca 25000kr för en Kalle Anka-kurs lät perfekt för den porrskadade ÄckelBaronen! Till och med så bra att han ska köpa en kurs till (för lika mycket pengar) så han blir parterapeut för han och Baronessan har varit ihop så länge och tagit sig igenom massor med otrohet så självklart är han som gjord för att sprida sin kunskap vidare!

Dock har han inte postat något på 2-3 dagar om hur det går så han har säkert redan gett upp och försöker få tillbaka pengarna. Snart kommer en video om hur vidriga företaget är.
Om han inte börjar gräla med firman så äter jag fan upp min hatt. Om jag är karl för min hatt tar jag bort min kanal också.
/Stå för någonting du sagt, jävlabaronjävel/
Citera
2026-01-02, 21:59
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han har även lagt upp en ny förtalsvideo:

JACKES NYÅRSLIVE: ALKOHOL OCH MÖRK ENERGI.
https://www.bitchute.com/video/xzUrr37sc4J8

Tack för länken! Glöm inte att gå in och anmäl Baronens videos till Youtube.

Det är uppenbart hur desperat Baronen är efter att hitta nästa offer att mobba för "content". För när Chrippa inte längre finns kvar att mjölka, vad ska den flintskalliga nätmobbaren egentligen göra av sina dagar? Självreflektion? Arbete? Knappast.

Baronen verkar redan lokaliserat ett nytt offer, Jacke. En ny måltavla, någon som kan dras in i samma förtals-videos där lögner, förtal och halvsanningar presenteras som "kritik" och "analys".
Citera
2026-01-02, 22:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Tack för länken! Glöm inte att gå in och anmäl Baronens videos till Youtube.

Det är uppenbart hur desperat Baronen är efter att hitta nästa offer att mobba för "content". För när Chrippa inte längre finns kvar att mjölka, vad ska den flintskalliga nätmobbaren egentligen göra av sina dagar? Självreflektion? Arbete? Knappast.

Baronen verkar redan lokaliserat ett nytt offer, Jacke. En ny måltavla, någon som kan dras in i samma förtals-videos där lögner, förtal och halvsanningar presenteras som "kritik" och "analys".

Tack själv! Givetvis anmäld, och hans nya snuskkanal. Jag har Premium men anmäler 18+ på den.
Citera
2026-01-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nånstans långt inom mig hade jag önskat att man hade kunnat skoja om det här, men tyvärr. Vi är där nu....

Baronens nya kanal:

VUXENMYS MED RASK.

Första videon: Han vill hellre runka än ligga!:

https://www.bitchute.com/video/uJwA5qAtQmEo

Som jag har sagt i flera år nu: Resan mot "becoming Lennart Bladh" fortsätter obevekligen mot sitt slutmål. Jag skulle inte bli förvånad om även Rasks slutliga öde kommer att skugga Lennarts beklagliga öde ganska nära. Nånting i samma stil i alla fall.
Citera
2026-01-02, 23:29
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Som jag har sagt i flera år nu: Resan mot "becoming Lennart Bladh" fortsätter obevekligen mot sitt slutmål. Jag skulle inte bli förvånad om även Rasks slutliga öde kommer att skugga Lennarts beklagliga öde ganska nära. Nånting i samma stil i alla fall.
Ska man vara ärlig finns det nog potential att han kan bli värre än Lennart Bladh (han är kanske redan det?).
Citera
2026-01-02, 23:45
Medlem
Nazbols avatar
Så nu har vi fått svart på vitt att utbildningen bara var en ursäkt för att kunna sitta på youtube och snacka snusk med fibrokärringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in