2025-12-22, 20:55
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Även Fredrik Lindström. Samma kompisgäng. Alla gillar 20 år yngre tjejer.

Sorry för lite offtopic men är Lindström också på yngre? On topic: Schyffert framstår som en tråkig typ, den är nog bland de yngre han funkar bäst
Citera
2025-12-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Inte konstigt han är ju en del av det ljugande klägget.

Man förstår babbe bruden tröttnat. Så tröttsamt med dessa 20 år äldre föredettingar som börjande tänka med k•ken. Lika med Haag, Luuk osv. Men tiden kommer ikapp även dessa gubbar.
Schyffert och Luuk blev ihop med mycket yngre tjejer. Även Fredrik Lindström verkar ha ihop det med en 12 år yngre kvinna.

Men Lotta Lundgren är alltså 3,5 år yngre än Erik Haag. Inget konstigt om du frågar mig.
Citera
2025-12-22, 22:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hon sprang runt i Berzeliipark och flashade fibran framför bl.a äldre herre som blev mäkta upprörd och polisanmälde henne för sexuellt ofredande.

Det var ju en del av programmet "Ballar av stål" och något hon gjorde i rollen som "Bitterfittan". Men visst, det är ändå ett brott. Dock har hon tvångsvårdats på psyket och det i kombination med att hon skaffade barn med Skyffelmannen tyder på att libanesiskan inte mått jättebäst på senare tid. Schyffert tröttnade väl på att hon var mer drama queen än han själv. En äkta pajas är han, Skyffelmannen.
Citera
2025-12-23, 01:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hon sprang runt i Berzeliipark och flashade fibran framför bl.a äldre herre som blev mäkta upprörd och polisanmälde henne för sexuellt ofredande.
Det var en fejkfitta. Samma som använder i film och teater branschen
Citera
2025-12-23, 01:20
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Schyffert och Luuk blev ihop med mycket yngre tjejer. Även Fredrik Lindström verkar ha ihop det med en 12 år yngre kvinna.

Men Lotta Lundgren är alltså 3,5 år yngre än Erik Haag. Inget konstigt om du frågar mig.
Har en Henrik dykt upp i Epsteinfilerna än?
Såg nåt om nån svensk pojk som var maskat

Kanske ingen slump med hans karriär?
Massa material för nästa stand up.

Mystiska lappen: ”Vill du ha svenska killen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Wvbjq2/mystiska-lappen-vill-du-ha-svenska-killen
Citera
2025-12-23, 10:39
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Jag har aldrig trott på att Schyffert är Pk i hjärtat, det har hela tiden handlat om plånboken för honom.
Nour, däremot, är Pk in i benmärgen. Troligtvis där det skar sig.

Så är det nog. Samtidigt tror jag det även helt enkelt handlar om åldern med. Schyffert har väl gått ut tidigare och beklagat sig lite över att de inte kan prata om allt då det är "för lång uppförsbacke" eller något sådant att ta upp vissa saker som har att göra med tiden då han växte upp och sådant.

Det är väl lite det de flesta av oss söker i våra relationer, just att ha någon man kan känna att man kan ha en koppling och förstå varandra och växa ihop. Han blev väl lite tänd på att en 20 år yngre tjej vill ha honom och han inte vill känna sig äldre. Det är ganska vanligt med äldre män som kör på såhär, sen blir det i stort sett alltid att de inser att det inte funkar för det finns mer i livet än att ha sex och gå på tillställningar.
Citera
2025-12-26, 13:42
Medlem
Henrik skämtade konstant på Nours bekostnad i sin show som nu ses på SVT Play. Jag blev tvungen att stänga av för det var så elakt. Mycket om att hon bombarderade honom med i hans tycke helt meningslösa sms som han inte svarade på Så jag är inte förvånad om de gjort slut!
Citera
2025-12-26, 14:30
Avslutad
Fan va dålig Schyfferts show var. Orka inte ens 20min.
Citera
2025-12-26, 20:38
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Så är det nog. Samtidigt tror jag det även helt enkelt handlar om åldern med. Schyffert har väl gått ut tidigare och beklagat sig lite över att de inte kan prata om allt då det är "för lång uppförsbacke" eller något sådant att ta upp vissa saker som har att göra med tiden då han växte upp och sådant.

Det är väl lite det de flesta av oss söker i våra relationer, just att ha någon man kan känna att man kan ha en koppling och förstå varandra och växa ihop. Han blev väl lite tänd på att en 20 år yngre tjej vill ha honom och han inte vill känna sig äldre. Det är ganska vanligt med äldre män som kör på såhär, sen blir det i stort sett alltid att de inser att det inte funkar för det finns mer i livet än att ha sex och gå på tillställningar.
Jo, åldersskillnaden har betydelse men jag tror att skillnaden i begåvning är minst lika avgörande. Schyffert har säkert brister i didaktiskt avseende men han är i grunden tämligen välbegåvad och humoristisk. När en sådan karl ska leva tillsammans med en så trög människa som Nour - hon har inget annat än sina fullmatade pattar, woke-floskler och förakt för "det svenska" att komma med - måste det i längden bli ordentligt nedbrytande. Han är i förhållande till henne begåvad, tyvärr inte tillräckligt begåvad för att inte falla för de där pattarna. Jag fattar inte hur han stod ut så länge!

Nåväl, nu är han äldre och visare.
Citera
2026-01-02, 13:33
Medlem
rapiers avatar
Har Henrik blivit gammal och impotent och inte längre kan uppfylla sina äktenskapliga skyldigheter?
Nour ger ju intryck av att vara en kvinna med stark sexdrift. Henrik sitter kanske mest i sin fåtölj numera och samlar på frimärken
Citera
2026-01-02, 14:30
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Henrik har säkert en ny 34-åring på gång. Han är för omogen för att ha äldre
Citera
2026-01-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Har Henrik blivit gammal och impotent och inte längre kan uppfylla sina äktenskapliga skyldigheter?
Nour ger ju intryck av att vara en kvinna med stark sexdrift. Henrik sitter kanske mest i sin fåtölj numera och samlar på frimärken
Jag tror hon haft det innan men nu de senaste två (?) åren har hon sett ut som hon ska dö vilken sekund som helst.
Helt utmärglad och "tråkig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in