2026-01-01, 23:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
För att de inte vill. Det är inte kul att lägga massa pengar på sånt. Roligare att slösa pengar på hotell, utemat, kläder..

Så hon sätter sig hellre ev i fängelse än att betala? Ok.
Dom kommer ju inte undan från det.
Inte så länge dom bor här iaf. Och skulderna tickar på som en klocka.
Men planen är väl då. Ta straffet och sedan fly landet?
Citera
2026-01-02, 03:09
Medlem
paperfaces avatar
Har lyssnat på prime crime.
Det är uppenbart att C har pengar undanstoppade i crypto som han inte vill att de ska hitta/ta.

Vad sker i framtiden då han med största sannolikhet kommer använda dessa för att fortsätta den livsstil han har nu.

Om Skatteverket inte kan komma åt/se pengarna så är det ju omöjligt att veta hur mkt som undanhålls.

De kan ju inte övervaka hans sociala medier hela tiden.
Citera
2026-01-02, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Har lyssnat på prime crime.
Det är uppenbart att C har pengar undanstoppade i crypto som han inte vill att de ska hitta/ta.

Vad sker i framtiden då han med största sannolikhet kommer använda dessa för att fortsätta den livsstil han har nu.

Om Skatteverket inte kan komma åt/se pengarna så är det ju omöjligt att veta hur mkt som undanhålls.

De kan ju inte övervaka hans sociala medier hela tiden.

Jag tror också att han har undanstoppat.
Jag tror att Chrippas straff kommer att öka när 2025 är klart.
Jag tror att Linnéa kommer att få fängelse ffa när 2025 är klart.

Jag tror att Linnéa kan komma åt det Chrippa har undanstoppat om han har det.

Linnéa kommer ut innan Chrippa som får sitta några år mer än Linnéa.

Linnéa kommer att leka den tuffa bruden som har make i fängelse ett tag, sedan plockar hon ut det som ev finns.
Chrippa har bergsäkert gett henne uppgifter för att kunna ta ut det som ev finns sedan drar hon.

Pengar är, för vissa, en stark drivkraft.

Eller så är de så fattiga som Chrippa menar och då har han vetkligen gjort bort sig när han pratat ner andra.

Det är ofattbart att Tomas inte fick straff nu, men det kommer säkert nästa gång.
Citera
2026-01-02, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror också att han har undanstoppat.

Jag tror att Linnéa kan komma åt det Chrippa har undanstoppat om han har det.

Linnéa kommer ut innan Chrippa som får sitta några år mer än Linnéa.

Linnéa kommer att leka den tuffa bruden som har make i fängelse ett tag, sedan plockar hon ut det som ev finns.
Chrippa har bergsäkert gett henne uppgifter för att kunna ta ut det som ev finns sedan drar hon.

Pengar är, för vissa, en stark drivkraft.

Eller så är de så fattiga som Chrippa menar och då har han vetkligen gjort bort sig när han pratat ner andra.

Det är ofattbart att Tomas inte fick straff nu, men det kommer säkert nästa gång.

Dom kan ha enstaka pengar kvar då ekobrott hittat alla konversationer om ni lyssnar på primecrime. Dock är det vissa betalningar som han fått som dom ej hittar en klocka tex sen kan det vara nån hundiring i crypto mer än så är det inte. Ett par hundringar kommer man inte långt på då man inte köpt en bostad etc. Dom lär få ta det sista och betala Linneas skulder så inte hon oxå hamnar i skiten. hos KFM
Tror dom är så dumma att det dom stoppat undan har Linnea på sitt sparkonto och låtsas som det är pengar hon sparat själv
Citera
2026-01-02, 08:09
Avslutad
Såg man precis Ls mamma med sina barn på nattklubb på nyår? Vad i hela white-thrash är detta för jävla bönder alltså?

Såg att att fick en sån Omega klocka som är värd runt 5k... Äntligen får han rocka en äkta klocka iaf.
Citera
2026-01-02, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Såg man precis Ls mamma med sina barn på nattklubb på nyår? Vad i hela white-thrash är detta för jävla bönder alltså?

Såg att att fick en sån Omega klocka som är värd runt 5k... Äntligen får han rocka en äkta klocka iaf.

finns säkert fejk av den oxå för 500 spänn så troligen en fejk ändå
Citera
2026-01-02, 08:45
Medlem
vemsfels avatar
Jag glömde ett ”inte”. Han äger inte ens ett hem
Citera
2026-01-02, 10:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kan lova dig med 100% säkerhet att det inte kommer ske.
Citera
2026-01-02, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie

Japp i silverfodral 😅
Sen ska Lstroms familjen skylla på andra kreatörer att ungarna inte kan gå till skolan.
När storasyster visar brunögat för alla som vill se, pappan gillar flaskan lite för mycket och morsan gillar att gå på 18 års disco. Tror det finns andra problem än Anjo faktiskt.
Citera
2026-01-02, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Japp i silverfodral 😅
Sen ska Lstroms familjen skylla på andra kreatörer att ungarna inte kan gå till skolan.
När storasyster visar brunögat för alla som vill se, pappan gillar flaskan lite för mycket och morsan gillar att gå på 18 års disco. Tror det finns andra problem än Anjo faktiskt.

Förstår inte felet i att partaja ihop med sitt/sina barn på nyårsafton?
Är det fel för en ungdom att gå på restaurang på nyårsafton bara för att där är mestadels äldre människor?
Borde väl va samma sak…
Citera
2026-01-02, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Japp i silverfodral 😅

Exakt så! Undrar om hennes farsa har kollat in deras material när han har varit på flaskan hahah!
Citera
2026-01-02, 11:16
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Förstår inte felet i att partaja ihop med sitt/sina barn på nyårsafton?
Är det fel för en ungdom att gå på restaurang på nyårsafton bara för att där är mestadels äldre människor?
Borde väl va samma sak…

En restaurang vs en klubb är väl ändå stor skillnad? Vet inte vad du varit på för restauranger som likställer det med att gå på nattklubb med 18åringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in