Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Men du, prata inte om antalet hjärnceller för du verkar helt utan! Användaren har rätt och det är många i väst som vill att detta krig fortsätter av olika anledningar som vapenindustrier, uppköpare av billig mark och gruvor, girighet och korruption etc. Ryssland vinner och bestämmer då villkoren och de senaste ligger på bordet sedan juni 2024 och man har sagt helt nej till "vapenvila" (ny upprustning) fast väst begriper inte utan fortsätter att plåga det ukrainska folket tillsammans med Zelensky för egna intressen och rädslor. Känner du ens till de ryska vilkoren för fred? Det är två nya regioner sedan 2022 och Istanbul och fler blir det om inte Kievregimen är smart och går med på villkoren som trots allt är rimmliga. Du vet det är ju gamla ryska historisk områden som togs av Sovjet då dom skapade Ukraina om du kan någon historia alls (Novorossija med Donbas Odessa, Dnipro och Krim). Allt detta enbart för att det är en "mänsklig rättighet" att gå med i NATO och ignorera alla andras säkerhet så grattis till våra utvecklingstörda ledare i väst.
Jag berömde honom för alla hans hjärnceller och hans allsmäktiga kunskap.
Tyvärr kan jag inte göra det i ditt fall, käre mytoman då din kunskapsnivå du hittills uppvisat ligger på en rysk parkbänksalkis nivå. En undermålig och primitiv mytoman som papegojar KGB-Putins lögner helt enkelt.
Jag känner till villkoren mycket väl, kära mytoman-avskum som förpestat tråden med KGB-Putins lögner i en bisarr lögnaktig förklädnad av att du skulle vara en neutral svensk. Massmördaren KGB-putin kräver mark i Donetsk som han är oförmögen att stjäla trots alla ryska ap-djur han mördat i vettlösa anfall efter anfall i 4 år.
Massmördaren KGB-putin har förlorat kriget och kommer aldrig att uppnå målen med sin fullständigt misslyckade tre dagarsoperation: demilitarisera och denazifiera Ukraina - totalt fiasko på båda huvudmålen och stor fiaskoförlust för KGB-Putin
Det fetade: Påminner dig återigen vad som gäller i denna tråd som du mycket väl känner till vid det här laget efter dina 1000-talet trådförstörande off topic-inlägg.
Citat:
I denna tråden följer vi i huvudsak vad som händer i kriget. För att diskutera orsak och bakgrund till kriget hänvisas till andra trådar.
/Mod