2026-01-01, 16:50
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Blev du skolad utav din boss, eller lärare?

Exakt vad menar du med ordet "skolad"? Jag är lite osäker här, nämligen. Menar du "upplärd", som att han lärt sig värvet av Pepchen?
Citera
2026-01-01, 16:54
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kommer bara gå bra. Du behöver inte vara orolig

Fabregas eller Kompany kommer briljera i Premier League

Fabregas är en riktig Chelsea legend! Älskar detta citatet från Chelsea legenden.

Citat:
"I always wanted to win the league at Library (sen Emirates), so i left and joined Chelsea".
Citera
2026-01-01, 16:57
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Exakt vad menar du med ordet "skolad"? Jag är lite osäker här, nämligen. Menar du "upplärd", som att han lärt sig värvet av Pepchen?

Tror snubben är en ai ständigt påhittade ord, osammanhängande meningar och låtsas svenska.
Citera
2026-01-01, 17:00
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:

Jag tänker att Roberto De Zerbi kan vara ett namn för City i framtiden, gör det bra i Olympique de Marseille för tillfället, inte världens lättaste klubb att vara tränare för, det brukar ju mest vara kaos där och Pep var ju väldigt förtjust i honom när han tränade Brighton med lyckat resultat.
Citera
2026-01-01, 17:02
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Tror snubben är en ai ständigt påhittade ord, osammanhängande meningar och låtsas svenska.

Det engelska originalet "schooled" kan ju syfta dels på att man blivit upplärd, som att man gått i skola, dels på att man blivit "förödmjukad", "förnedrad" eller lärt sig något på ett jobbigt sätt. Det är en viss skillnad.
Citera
2026-01-01, 17:48
Medlem
Gantss avatar
Behdad Eghbali tells @Sportico
"Chelsea was "not terribly well managed on the football, sporting or promotional side" under Roman Abramovich. " - 24 december 2022

3 år senare och vi har fortfarande inte en primär tröjsponsor. Vilken jävla clown denna snubben är.
Citera
2026-01-01, 17:53
Medlem
Gantss avatar
Jag har förresten varit en Maresca out ett bra tag pga att han väljer spela spelare på fel positioner. T.ex matchen mot Bournemouth så spelar Gusto vänsterback när vi egentligen har Hato. Han spelar både Caicedo vecka in och ut när vi har Santos som kan avlasta båda.

Tycker också att han har gjort Palmer en sämre spelare jämfört med hur han var med Poch. Förhoppningsvis får vi en tränare med bättre taktik.

Med det sagt så måste man få bort Eghbali och våra 4 sporting directors
Citera
2026-01-01, 18:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Well, ska väl rätt mkt till att för att det inte skulle gå bra för en totalt sönderdopad klubb som bara förstår fotbollen?

Men när tror du att Pep lämnar?
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Allright, så menade jag upplärd då. Men nog om det.
Citera
2026-01-01, 18:52
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Well, ska väl rätt mkt till att för att det inte skulle gå bra för en totalt sönderdopad klubb som bara förstår fotbollen?

Men när tror du att Pep lämnar?

Allright, så menade jag upplärd då. Men nog om det.

oljepengar , oljearaber, sönderdopad, förstör* Du låter som en trasig vinylskiva.

När jag TROR Pep lämnar är irrelevant.
Citera
2026-01-01, 18:53
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jag tänker att Roberto De Zerbi kan vara ett namn för City i framtiden, gör det bra i Olympique de Marseille för tillfället, inte världens lättaste klubb att vara tränare för, det brukar ju mest vara kaos där och Pep var ju väldigt förtjust i honom när han tränade Brighton med lyckat resultat.

Pep ville att dom skulle ha Zerbi i åtanke när han fortfarande var i Brighton men varit tyst sedan han gick till Frankrike.
Citera
2026-01-01, 19:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
oljepengar , oljearaber, sönderdopad, förstör* Du låter som en trasig vinylskiva.

När jag TROR Pep lämnar är irrelevant.
Så du påstår alltså att jag har fel i det som jag skriver (om Man City)..?

Och givetvis så är det irrelevant när du tror att Pep lämnar din kära klubb, men du väl ändå skriva när du tror att lämnar?
Citera
2026-01-01, 20:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Så du påstår alltså att jag har fel i det som jag skriver (om Man City)..?

Och givetvis så är det irrelevant när du tror att Pep lämnar din kära klubb, men du väl ändå skriva när du tror att lämnar?

Du har ingen koll på andra lag nej det har vi märkt från tidigare.

Jag tror han lämnar när han och klubben kommer överens om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in