2025-12-31, 22:45
Medlem
Caobitus avatar
Nå, vad är de perfekta måtten på inre och yttre blyga läppar? Hur djup ska kvinnan vara (minst)? Vilken elasticitetskoefficient är den mest tillfredsställande?

Vilken färg ska läpparna ha? Svart + rosa eller brun + röd?

Ska stussen vara av bakmusat snitt eller mer traditionellt portförbjudet fett?

Ska det vara hår eller muslimskt pedofilt rakat? Ansat eller vilt?
Citera
2025-12-31, 23:18
Medlem
Anatoliys avatar
Om blygdläpparna "hänger utanför" så skall dom såklart tas bort, det är något som alla män föredrar, ungefär som att alla kvinnor föredrar en omskuren kuk/kuk utan för mycket förhud som hänger. Sedan är det inte alla som erkänner detta, mestadels män med kvinnor med fula fittor.
Citera
2025-12-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Om blygdläpparna "hänger utanför" så skall dom såklart tas bort, det är något som alla män föredrar, ungefär som att alla kvinnor föredrar en omskuren kuk/kuk utan för mycket förhud som hänger. Sedan är det inte alla som erkänner detta, mestadels män med kvinnor med fula fittor.
Tala för dig själv, det skall vara lite att leka med, och inte renrakat.
Lite ansad päls ska det vara.
Dessutom jag tror inte kvinnor vill ha omskurna snoppar heller.
Du är inte helsvensk va?
Förövrigt så finns det ingen perfekt fitta, det är omständigheterna som gör den värd att utforska.
Citera
2025-12-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy

Nej det ska det inte duger den inte blir du utan jävla incel.
Citera
2026-01-01, 00:16
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caobitu
Nå, vad är de perfekta måtten på inre och yttre blyga läppar? Hur djup ska kvinnan vara (minst)? Vilken elasticitetskoefficient är den mest tillfredsställande?

Inget man lägger energi på om man får ligga i normal omfattning.
Citera
2026-01-01, 00:36
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Hår ska det vara på den iaf, helst en buske.
Jag bryr mig inte så mycket om blygdläppar men en sak jag tycker är en fulare fitta är om den är rakad och den sitter på en lite knubbigare tjej.

Men är det hår på den så ser man ju inte så mycket, och det naturliga är ändå att det är hår på den och att man sticker in kuken i den, inte knullar den med ögat.
Citera
2026-01-01, 00:45
Medlem
plaskets avatar
Rejäla blygdläppar är helt klart att föredra, gärna rakat eller åtminstone välansat.
Citera
2026-01-01, 00:48
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caobitu

Streck- eller bullfitta, det är inte hålet som är det viktiga utan kanten.
Citera
2026-01-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du får förklara för oss, som bara har erfarenhet av en enda snopp, vår egen!
Mindre känslighet, omständligare att runka av och betydligt tråkigare att suga på.

OnT så hade jag mycket komplex för min fitta som ung. Att den inte såg ut som en porrstjärnas. Dvs en blek streckfitta utan några som helst synliga yttre delar.

Idag är jag väldigt glad över att min fitta inte ser ut så.
Citera
2026-01-01, 01:00
Medlem
Jag har ingen aning om vad fasen de exakta måtten är inuti och utanpå, jag vettefan vem som aktivt mäter det heller, inte så att du kan fråga ligger hur många cm djup hon är innan.

Allt jag vet är att det är en jäkla skillnad på fitta. Drömmer ibland fortfarande om ett ONS jag hade, normalt så har jag full kontroll över kuken, kan få utlösning efter en timmes knull om jag så önskar. Men fittan på henne var fan i en säregen klass, har aldrig någonsin behövt ta konstpauser för att kunna hålla ut men efter tre minuter var jag fan nära att spricka. Vad det än var hon gjorde för att mer eller mindre medvetet uppnå denna extremt tillfredsställande fitta så borde andra kvinnor som efterlikna detta, det hade varit som att ge nån random snubbe 20cm slak åderpåle.
Citera
2026-01-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana

Allt jag vet är att det är en jäkla skillnad på fitta. Drömmer ibland fortfarande om ett ONS jag hade, normalt så har jag full kontroll över kuken, kan få utlösning efter en timmes knull om jag så önskar. Men fittan på henne var fan i en säregen klass, har aldrig någonsin behövt ta konstpauser för att kunna hålla ut men efter tre minuter var jag fan nära att spricka. Vad det än var hon gjorde för att mer eller mindre medvetet uppnå denna extremt tillfredsställande fitta så borde andra kvinnor som efterlikna detta, det hade varit som att ge nån random snubbe 20cm slak åderpåle.
Hon hade garanterat kontroll på fittmusklerna. Har man det har man en magisk fitta.
Citera
2026-01-01, 01:54
Medlem
Klart det det ska vara fylliga blygdläppar att kunna suga på och leka med. Ju mer desto bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in