2025-12-31, 20:57
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Ser ut som att hon har peruk på sig vid konfrontationen

Hon hade väl fått kemoterapi då.
Citera
2025-12-31, 21:31
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Det är läpparna jag pratar om.

Låta sy upp läpparna
Citera
2025-12-31, 21:55
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Vem är årets gädda 2025

Finns så vansinnigt många legender att välja på.
Citera
2025-12-31, 23:39
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Vem är årets gädda 2025

Nebo är en personlig favorit. Den efterlängtade traktor Gäddan ligger även högt.
Citera
2026-01-01, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Ser ut som att hon har peruk på sig vid konfrontationen

Hon avled efter en kortare tids sjukdomsförlopp, stod på hennes facebook.
Citera
2026-01-01, 10:01
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nebo är en personlig favorit. Den efterlängtade traktor Gäddan ligger även högt.

Hans cribvideos är en klass för sig. Skulle kunna vara den rika snobbiga snubben i Kreml High.

Det blir ingen pillow_fight för jag vill inte förstöra mina tempur_kuddar

Är ju definitivt årets citat.

Ett annat ”citat” jag inte kan tvätta bort ur mitt medvetande är ”Duö är söut hehehe” 👺
Senast redigerad av Trevligt.konto 2026-01-01 kl. 10:04.
Citera
2026-01-01, 10:58
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Vem är årets gädda 2025

Frågan är ju vad man skall gå på. Vem har haft längsta fallet? Skall man gå på den grejen så måste det ju vara Ola Bjurman. Han som var med i Bjurman Band. Där kan man snacka om att fullständigt spola ner sitt liv i toaletten.

Eller skall man gå på den som är vidrigast? Gädda 706 slåss nog om det priset. Riktigt sjuk människa som dessutom verkar ha noll insikt i hur stört hans beteende är.
Senast redigerad av sfrge 2026-01-01 kl. 11:01.
Citera
2026-01-01, 11:15
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Vem är årets gädda 2025

Herr Flicke (#575, men åkt dit två gånger tidigare #196 & #466). Håller på ännu ryktas det om. Riktigt speciell snubbe som ser ut som han har en bajskorv på tvären.

Rättpsyk #658. Sägs fortfarande ha tillgång till internet och permission.

Caveman #616. Låg profil just nu, men enligt grupper på Facebook så umgås han med "ex"-frun som bestred allt öppet i media. Skröt mycket om sin snopp och pengar till fiskarna.

Sossen Bengt #681 som stämde väl Kristianstadbladet och Dumpen om publiceringen. När man söker på Socialdemokraterna Kristianstad och Dumpen får man ju upp flera träffar på olika personer som blivit tagna. Den ena mer komisk än den andra.

Edit. Höll på glömma Fantasimannen #635. Haha vilken kuf. Thumbnailen är episk.
Senast redigerad av SegerHelg88 2026-01-01 kl. 11:17.
Citera
2026-01-01, 11:18
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Frågan är ju vad man skall gå på. Vem har haft längsta fallet? Skall man gå på den grejen så måste det ju vara Ola Bjurman. Han som var med i Bjurman Band. Där kan man snacka om att fullständigt spola ner sitt liv i toaletten.

Släkten är värst?

"Per Bjurman kysser Håkan Hellström (Live!)" https://www.youtube.com/watch?v=hipFm_O-yvo

"BJURMAN - Who Is She?" “A song about shedding skin and findings ones way back to the core of ones being. Back to that innocent childlike version before abuse, violence, abandonment, role-plays". https://www.youtube.com/watch?v=EFnJh5UW4ig
Citera
2026-01-01, 11:18
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Herr Flicke (#575, men åkt dit två gånger tidigare #196 & #466). Håller på ännu ryktas det om. Riktigt speciell snubbe som ser ut som han har en bajskorv på tvären.

Okey att vissa män som exempelvis en gädda jag läste om på ett annat form "var på en mörk plats i livet" , där det kanske finns hopp om sköta sig framöver. Det är nog kört med 3 gånger, borde inte ens vara möjligt. Då blir det säkerligen 4,5,6,7 också.

Är det pluspoäng på det i bedömningen för årets-pris ?
Citera
2026-01-01, 11:37
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88

Rättpsyk #658. Sägs fortfarande ha tillgång till internet och permission.

Caveman #616. Låg profil just nu, men enligt grupper på Facebook så umgås han med "ex"-frun som bestred allt öppet i media. Skröt mycket om sin snopp och pengar till fiskarna.

Sossen Bengt #681 som stämde väl Kristianstadbladet och Dumpen om publiceringen. När man söker på Socialdemokraterna Kristianstad och Dumpen får man ju upp flera träffar på olika personer som blivit tagna. Den ena mer komisk än den andra.

Edit. Höll på glömma Fantasimannen #635. Haha vilken kuf. Thumbnailen är episk.

Fantasimannen är som en karikatyr. Jag tänker på Johan Rheborg när jag lyssnar på honom. Han skulle kunna varit en karaktär skapad av Killinggänget.
Citera
2026-01-01, 13:28
Medlem
Citat:
Vem är årets gädda 2025

Min personliga favorit för 2025 är #550 Odjuret :
https://dumpen.se/2025/01/11/odjuret-stockholm-550/

Ett riktigt troll som har tagit sig ut från en av de mörkaste grottorna i Mordor för att träffa pedofilmamma. Hans klädval i vinterkylan, försök till flykt och fiskarnas hängivenhet att inte låta gäddan springa iväg gjorde denna konfrontation till 10/10.
Senast redigerad av korvstofft 2026-01-01 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in