Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Kul du med lade märke till det.
Det är inte första gången någon galning har fruktansvärt fel på sina tänder.
Har arbetat inom psykvården och väldigt vanligt med missbildade käkar och noll tandreglering.

Faktiskt så någon borde gjort en studie på detta.
Samma sak om man ser på tänderna hos tex de med väldigt deformerade huvuden. Ta tex somalier eller dwnfrpn Etiopien så är deras huvuden och tänder allt utom normala och deras IQ så också.

Skulle vara kul med ett statistiskt undersökande och se om det finns någon korrelation på lustiga tänder och dömda brottslingar.

Varenda bild som visas så ser man ju att killen ( mördaren har galet deformerade tänder)

Men alla vill diskutera hens intresse istället för paintball och se om där finns något samband.

Han har väl vägrat tandställning. Undra varför.

Sen i många andra fall så påverkas ju tänder och bett väldigt mycket av lång tids användning droger och, eller mediciner.
Citera
2025-12-31, 13:25
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
/QUOTE]
]
Carl Arvid Emanuel f 1913, Karleby
Efternamn? Vilket datum exakt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Ser en till ung kvinna försvunnen hos Missing People. Nu svävade mina fantasier iväg, om hon inte hittas kan det vara samma som hon råkat ut för?

Kusligt faktiskt. Igen en blond tjej.😭
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Han har väl vägrat tandställning. Undra varför.

Sen i många andra fall så påverkas ju tänder och bett väldigt mycket av lång tids användning droger och, eller mediciner.

Japp tänderna kan bli skörare av mediciner, droger men inte snea pga medicin sånt är medfött.
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entilltomte
Det är ju folk som berörs, du vet folk med känslor.

Man kan ju skriva någon annanstans eller prata med någon. Att skriva på hennes Facebook för att den råkar vara öppen är ju bara rubbat.

Så alla som inte kommenterar där har inga känslor? Är det din logik?
Citera
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Men dålig tandhälsa kan många gånger hänga ihop med medicinering och psykisk ohälsa. Så kanske inte så konstigt.

Ja det stämmer men läs igen vad jag skrev.
Jag skrev tandreglering. Alltså är personen född med detta garnityr och inget hem fått av missbruk av narkotika , tabletter eller övrigt missbruk.

Kolla in tänderna i överkäken hur de ser ut.

Knarkare brukar ha normala tandrader medans deras tandhälsa är horribel och man ofta får dra ut och sätta i stift tänder.

Detta är någonting helt annat om du ser mördarens ansikte och käke. Det är medfött.
Komplikationer vid födelsen inte helt ovanligt.
Citera
2025-12-31, 13:26
Medlem
Citat:
Ser en till ung kvinna försvunnen hos Missing People. Nu svävade mina fantasier iväg, om hon inte hittas kan det vara samma som hon råkat ut för?

När försvann hon?
Citera
2025-12-31, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chomskara
Efternamn? Vilket datum exakt?
/QUOTE]
]
Efternamn som mördaren, 19130520
Citera
2025-12-31, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chomskara
Googles AI-översikt sade detta angående betydelsen av Säbben:

"Säbben" (eller "Stabben") är ett dialektalt eller ålderdomligt ord som ursprungligen syftar på en huggkubbe/stubbe, ofta använd vid gamla folkliga bröllopstraditioner eller ceremonier som en dansplats eller scen för brudgummen och bruden. Det kan också vara ett gårdsnamn i Dalarna, där det härstammar från "Säbjörn" (en form av "Säbiorn").

Intressant! Då är det säkert något gammalt gårdsnamn.
Citera
Medlem
chomskaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
/QUOTE]
]
Efternamn som mördaren, 19130520
Säbb eller Hjert?
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Varför hela friden ska vi vårda dessa as? Miljoner skattepengar .. nej skicka dom till grotta och kosta bort nyckeln! Jag har noll empati för dessa odjur. Vi ska inte ha sådant folk bland vanligt människor. Det är livsfarligt. Vårda kan man göra för knarkare snattare och andra men inte styckmördare och våldtäktsmän!
För min del önskar jag att skampåle återinfördes i landet, just för dessa individer.
Han borde stå på Rönninge Torg i ca 6 månader och därefter livstids inlåsning på anstalt
Citera
Medlem
Citat:
Länka gärna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in